Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416Si LPG 96r] Zamulony powyzej 2k obrotów
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416Si LPG 96r] Zamulony powyzej 2k obrotów
Autor Wiadomość
raf123411 



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 16
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Gru 10, 2009 23:18   [R416Si LPG 96r] Zamulony powyzej 2k obrotów

Witam nie dawno stalem sie posiadaczem roverka 416 1.6 16 V z gazem sekwencyjnym.Problem polega na tym ze powyzej 2000 obrotów zaczyna strasznie mulic i nie ma zrywu spradzalem przeplywomierz,silnik krokowy wiec co moze byc tego przyczyna? Mechanik powiedzial ze to moze byc filtr paliwa,natomiast w dowodzie rejstracyjnym znalazlem ze ktos nim jezdzil na taksowce wiec czy mozliwe ze "podkrecil" go aby jak najmniej palił?

Przejrzalem wszytskie tematy i nic nie pomaga.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 10, 2009 23:18   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 10, 2009 23:26   

Dzieje się tak tylko na LPG?
 
 
 
raf123411 



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 16
Skąd: Lublin



Wysłany: Czw Gru 10, 2009 23:40   

Dzieje sie tak i na benzynie i na LPG
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 10, 2009 23:56   

Ja bym najpierw sprawdził/wymienił:
- świece (50PLN)
- przewody WN (120PLN)
- palec+kopułka (50PLN)

Chyba, że już to sprawdzałeś i nie pomogło...

Filtr paliwa nie ma wpływu na pracę LPG.

Edit: Chłopaków z LBL jest sporo. Zobacz w dziale Spoty Lokalne. Zagadaj do nich i umów się z kimś. Zamienicie się na miejscu częściami i sprawdzicie w czym problem.
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10937
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Gru 11, 2009 00:03   

raf123411, skąd wziąłeś przepływomierz w R416? :hm:
wygląda na padniete wtryski ewentualnie pompę paliwa...
w sumie dziwne... może masz wiadro nagaru w silniku... nie mam pomysła :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Pią Gru 11, 2009 00:06   

sTERYD napisał/a:
ewentualnie pompę paliwa

Do pracy na LPG to raczej on się nie wtrąca. Wtryski już bardziej pasują chyba...
 
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1134 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10937
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Pią Gru 11, 2009 00:10   

ale na gazie też inne wtryski pracują :hm:
totalnie abstrakcyjny przypadek.... częściej jak są problemy to silnik trzeba trzymać na wysokich obrotach...
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
raf123411 



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 16
Skąd: Lublin



Wysłany: Pią Gru 11, 2009 14:35   

własnie tu do 2000 tysiecy jest w porzadku a powyzej dopiero zaczyna mulic.
A nie orientujecie sie czy jezdzac na taksowce nie podkreca sie samochod zeby jak najmniej paliły?
 
 
praktis 



Pomógł: 55 razy
Dołączył: 17 Lut 2008
Posty: 736
Skąd: Żyrardów



Wysłany: Pią Gru 11, 2009 15:33   

raf123411 napisał/a:
A nie orientujecie sie czy jezdzac na taksowce nie podkreca sie samochod zeby jak najmniej paliły?


Samochód najmniej pali jak jest prawidłowo wyregulowany :smile: a do oszczędzania jest instalacja gazowa. Sprawdź to co polecił AdrianWWL.
Jedno co mi jeszcze przychodzi na myśl to podejrzenie, że źle wyregulowana instalacja LPG spowodowała "rozjechanie" map wtrysku benzyny. Spróbowałbym zresetować kompa benzyny, pojeździć trochę tylko na benzynie żeby komputer na nowo zebrał mapy, jeśli nadal będzie mulił to problem leży gdzie indziej.
_________________
Kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle kle ...
 
 
raf123411 



Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 16
Skąd: Lublin



Wysłany: Sob Gru 12, 2009 23:13   

Juz znalazlem przyczyne.Poprzedni własciciel zle wlozyl pasek rozrzadu i wszystko bylo tam nakombinowane.A po wymianie smiga jak trzeba;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [420 SDi] Nie wchodzi powyżej 2 tys. obrotów
Drill Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pon Kwi 18, 2011 20:03
Gość
Brak nowych postów [416]Ładuje powyżej 3 tys obrotów.
micheaszu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Cze 12, 2013 18:24
micheaszu
Brak nowych postów [R400] słabnie powyżej 2tys obrotów
redmann Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Maj 29, 2014 14:40
Spiewaczek
Brak nowych postów [45] Brak mocy powyżej 3tys. obrotów??
sobull Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Wrz 22, 2011 07:41
IROLA
Brak nowych postów [honda civic]diesel przerywa powyżej 2 tys obrotów
dodmen Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Sty 23, 2017 17:53
bociannielot



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink