Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 220 SD 98'] Dziwne piski przy wolnej jeździe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 220 SD 98'] Dziwne piski przy wolnej jeździe

Piski...
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

  Wysłany: Pią Gru 11, 2009 15:01   [R 220 SD 98'] Dziwne piski przy wolnej jeździe

Witam,

Po długim spokoju znów jakieś problemy się pojawiły :/ :???: Mianowicie jak jadę na obrotach wolnych np 2 lub 3 biegu ( w tedy prędkość jest jakieś 20-30km/h) dziwne mi coś piszczy ale nie ciągle tylko tak przerywa to. Jak by się kolo kręciło i od czasu do czasu.

Tak iiiiiihhhh ......pausa... iiiiiihhh ...pausa.... itd. Pogoda jest deszczowa i przy powrocie z sklepu to zauważyłem bo w drodze do i manewrowaniu na parkingu nic nie było słychać.

Jak stoję w miejscu na obrotach jajowych lub dodam gazu nic nie piszczy wszystko jest ok, przy parkowania auta na kopertę np tez nic nie piszczy. Dzieje się to jak jadę poniżej 40km/h to słychać te piski powyżej jest tez wszystko ok. Co dziwne jak jadę np slalomem przy 30km/h i jak kręcę kierownice w prawo to tez nic nie piszczy a jak chce zrobić skręt w lewo to piski sie wydzielają jak coś :shock: Ludzie się aż patrzyli na mnie :bezradny: Ale nie jest do w środku az tak głośne ale wysoka tonacja iiiiiihhhh ......pausa... iiiiiihhh ...pausa.... itd. denerwuje :evil:

Klocki, tarcze, płyn oraz przewody hamulcowe zostały jakieś 7.000km wymienione :wink:

Co to może być :?: Jedynie co wiem ze mam luzy na prawym kole (to kolo pasazera) :>

Mam nadzieje ze ktoś pomoże :grin:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Gru 11, 2009 15:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
skladak 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 43
Skąd: P-ń



Wysłany: Pią Gru 11, 2009 15:53   

jak wspomniales pogoda deszczowa, jest wilgotno moze pasek od wspomagania sie slizga, ja tez mam tak czasami ale u mnie po przegazowaniu jest cisza na dosc duzy okres czasu :)
 
 
Mix 




Pomógł: 55 razy
Dołączył: 21 Wrz 2008
Posty: 1110
Skąd: Warszawa



Wysłany: Pią Gru 11, 2009 16:42   

Mogę się mylić, ale obstawiam, że syf się dostał między klocki a tarczę. Sam borykam się z tym problemem od jakiegoś czasu. Pryśnięcie disc-brake-cleener'em rozwiązuje problem na jakiś czas :mrgreen:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Sob Gru 12, 2009 16:33   

skladak, Nie pasek się nie ślizga bo jak dodam gazu lub stoję w miejscu to pisku nie ma. Dzieje sie tylko tylko w czasie jazdy przy max 40km/h powyżej już znika pisk :neutral:

Mixtated, hmm.. w sumie oglądałem przez Alu felgi i nic nie widzę ze było syfu :/ Trudno mi powiedzieć z którego kola ten odgłos odchodzi :shock: Myślałem ze mi najpierw pedały skrzypią ale jak jadę na biegu 2 lub 3 bez gazu to dopiero ładnie głośno to słychać :evil:

Zobaczymy w niedziele jadę znów do Polski wiec parę hamowań na autostradzie powinno syf wyczyścić :razz:

Edit:
dziś bylem na zakupach i znowu to samo, ale tylko jak się auto trochę rozrusza znaczy nagrzeje bo przy ruszaniu z parkingu próbowałem i nic nie piszczało. Przy powrocie znów to samo szukałem parkingu na osiedlu i co dziwne jak sie wysprzęgli auto to na chwile ustaje dźwięk ale jak się toczę to tez tak piszczy i dziś kręcenie kierownica nic nie dało piszczy dalej. Ale pojadę szybciej to znika ten dźwięk. Jak stoję w miejscu to jest cicho i nic się nie dzieje :mad:

Zobaczę jeszcze gumy od przegubów jutro bo będzie może bardziej jasno czy cos tam nie popekalo.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
skladak 



Pomógł: 5 razy
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 43
Skąd: P-ń



Wysłany: Sob Gru 12, 2009 17:48   

no to fakt, myslalem ze chodzi o paski, jakbys bral sie za czyszczenie zaciskow to osobiscie polecam to rozmontowac do najmniejszej srubki sprawdzic stan uszczelek przy okazji sruby plywajace przesmarowac smarem miedzianym a wszystko przeleciec szczotka druciana na wiertarce :) troche roboty jest
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 28, 2010 17:43   

skladak napisał/a:
no to fakt, myslalem ze chodzi o paski, jakbys bral sie za czyszczenie zaciskow to osobiscie polecam to rozmontowac do najmniejszej srubki sprawdzic stan uszczelek przy okazji sruby plywajace przesmarowac smarem miedzianym a wszystko przeleciec szczotka druciana na wiertarce :) troche roboty jest


Cytat:
Klocki, tarcze, płyn oraz przewody hamulcowe zostały jakieś 7.000km wymienione :wink:


Robiłem to i raczej od tego to nie jest. Wyczyściłem cale zaciski z drży i pomalowałem je na niebiesko sobie :razz: Śrubki mam tez nowe po kupiłem jeszcze zestawy naprawcze bo chciałem porządnie to zrobić :razz:

Najgorsze jest to ze nie mogę te pisku dokładnie zlokalizować :neutral:

[ Dodano: Sob Gru 12, 2009 19:38 ]
Spróbuje jak będę w Polsce zrobić jak Mixtated radzi :razz: Bo mam Break-Cleaner w garażu :mrgreen:

Moze faktyczne przez te Alu-Felgi zimowe mi sie więcej syfu dostaje na tarcze :/

[ Dodano: Pią Gru 18, 2009 13:46 ]
Mixtated,
Dokładnie piszczą klocki albo syf miedzy nimi pryskałem tym specyfikiem ale ustało tylko na godzinę potem znów to samo jest :neutral:

Jak by nie takie zimno to bym wyciągnął klocki i bym to dokładnie wyczyścił ale na razie będę tak jeździł przez zimę :razz: Chyba ze wstąpię to mechaników bo maja garaż ocieplony :mrgreen:

[ Dodano: Czw Sty 28, 2010 17:43 ]
I znów ja :mrgreen:

Chyba piski były z rolki napinacza paska alternatora :sad: W drodze do Polski jak sie zatrzymałem i nie zgasiłem auta i stałem sobie kolo prawego kola to słuchać jak cos szeleści i piszczy mi od czasu do czasu jak dodam gazu to jest chwile głośniej a potem cichnie. :shock:

Wiec otworzyłem maskę i dźwięk pochodzi z tych regionów napinacza, alternatora. :/

Mozę sie to urwać czy będzie tylko takie glosy oddawać :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R200] Dławi się na lpg przy jeździe w korku
Gość Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 26 Czw Lip 21, 2011 13:10
tomo63
Brak nowych postów [R200 1.6, 98'] piski przy skręcaniu na przednim zawieszeniu
ywis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 10 Pon Cze 15, 2009 20:23
ywis
Brak nowych postów [R214] Piski przy kołach oraz inne rzeczy z tym
thunderas Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 3 Pią Mar 07, 2008 12:18
piter34
Brak nowych postów [R25 / MG ZR] Dziwne cykanie przy zwalnianiu..
HuMaX Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Sro Lip 22, 2009 21:59
HuMaX
Brak nowych postów [R220] Dziwne przerywanie przy ok 1900obr/min
mik18 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 19 Nie Maj 27, 2007 14:28
mik18



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink