Forum Klubu ROVERki.pl :: [Honda Civic] Wymiana czujnika temp. paliwa, a dawka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[Honda Civic] Wymiana czujnika temp. paliwa, a dawka
Autor Wiadomość
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Gru 08, 2009 15:26   [Honda Civic] Wymiana czujnika temp. paliwa, a dawka
Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witajcie ponownie,
będę w tym tyg wymieniał czujnik temperatury paliwa w pompie zgodnie z opisem stad http://www.roverki.pl/article.php?sid=490 ale zaciekwiła mnie opinia znajomego mechanika.
Powiedział, że w momencie poruszenia tego wieczka od pompy może się zmienić dawka podawanego paliwa - czy to prawda? Gdzieś w postach na forum wyczytałem (chyba PHJOWI napisał)że dawką steruje komp i nic tu mechanicznie się nie ustawia.
Wymiana jako taka jest spowodowana delikatnie falującymi obrotami, w momencie kiedy silnik się zagrzeje. Mam nadzieje, że to pomoże bo wyczytałem znów, że może to tez być proble woej dawki i jestem lekko skołowany tym wszystkim.....
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Nie Wrz 18, 2011 22:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Gru 08, 2009 15:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Gru 08, 2009 17:30   

czapaja napisał/a:
Gdzieś w postach na forum wyczytałem (chyba PHJOWI napisał)że dawką steruje komp i nic tu mechanicznie się nie ustawia.


W SD chyba ustawia się mechanicznie bo ktoś opisywał.
Co do SDi nie mam pojęcia ale coś mi świta,że mogło być o tym wspomniane w "tunning SDi za 7 złotych" bo tam jest ingerencja w dawkę paliwa...
 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Sob Gru 12, 2009 09:07   

użytkownik Kalah w poście o tuningu SDi za 7 zł napisał:Dawka jest ustalana za pomocą oporności, zwykle waha się ona między 5, a 7 Ohm
ale czy jest inny sposób niż jej regulacja za pomocą potencjometru? A co najważniejsze czy jest zależność pomiędzy wymiana czujnika temp. paliwa a zmianą dawki??

[ Dodano: Wto Gru 08, 2009 20:17 ]
Nikt nie wie?

[ Dodano: Sob Gru 12, 2009 09:07 ]
Ja już wiem. Dla zainteresowanych tematem: zmiana czujnika temperatury paliwa w pompie nie zmienia dawki paliwa.
Zamykam
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Gru 13, 2009 16:19   

Samo ruszenie wieczka nie powoduje zmiany dawki, zmiana dawki następuje po ruszeniu całego nastawnika pompy.
 
 
karino 



Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 52
Skąd: Puławy



Wysłany: Pon Gru 14, 2009 20:54   

czy po wymianie cujnika temperatury paliwa prestały falowac obroty?
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 06:16   

czapaja, ile dałeś za czujnik i uszczelkę?
Gdzie to kupiłeś na Krakowie?
 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 13:05   

filo,
kupiłem od Tomiego bo zamawiałem kilka części więc poleciałem hurtem. Natomiast myślę, że nie będziesz miał problemów żeby kupić czujnik w serwisie Boscha na Dobrego Pasterza ;)
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 13:30   

czapaja napisał/a:
Natomiast myślę, że nie będziesz miał problemów żeby kupić czujnik w serwisie Boscha na Dobrego Pasterza


Masz na myśli Bosch Service Gładysek?
Byłem kiedyś u nich z ciekawości spytać o ustawienie kąta wtrysku.
Jak usłyszeli,że Rover to mi krzyknęli 300 PLN bo pompa nie typowa itp.
Ale jak powiedziałem,że VP37 to coś zaczęli ściemniać.
Musze poszukać dokładnie oznaczenia pompy i może zrobię jeszcze jedno podejście do nich...
 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 13:43   

Tak chodzi o Gładyska. Ceny usług mają niestety bardzo wysokie. Jak coś potrzebujesz zrobić przy autku to polecam zakład Pana Miodowicza na Krzysztoporskiej. Cały Kraków trzeba co prawda przejechać ale koleś bardzo dobrze zna się na Roverkach i kompa też ma więc nie powinno być problemu z ustawieniem kąta u ciebie;)
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 13:46   

Akurat na kąt nie narzekam, bo autko nie kopci, kopa ma choć nie miałem porównania do innego R620 SDi, silnik zapala z rana i na mrozie dobrze, spalanie w normie (średnio 900 km na baku).
Byłem z czystej ciekawości u nich bo myślałem,że mam coś nie tak bo kopcił ale wystarczyło go mocniej przegonić i wywalić katalizator...
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 13:50   

czapaja napisał/a:
Pana Miodowicza
Midowicza ;)
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 13:52   

czapaja napisał/a:
Krzysztoporskiej.


I chyba Krzyżtoporskiej...
 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 14:07   

thef, thef,
czepiacie się szczegółów :D ;)

[ Dodano: Wto Gru 15, 2009 14:07 ]
A tak BDW mój też smoli jak cholera i chyba też jest to wina katalizatora, bo inne rzeczy wykluczyłem. Jak chcesz filo, to możemy się zmierzyć blisko mamy:) Zobaczymy, czyje stadko 105 koników jest żywsze hehe :P
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 14:12   

czapaja napisał/a:
A tak BDW


Jak się czepiać to na całego-BTW-By The Way :wink: :razz:

czapaja napisał/a:
Jak chcesz filo, to możemy się zmierzyć blisko mamy:) Zobaczymy, czyje stadko 105 koników jest żywsze hehe :P


Tylko jeszcze jaka różnica wag jest...

[ Dodano: Wto Gru 15, 2009 14:12 ]
A jeździłem ostatnio VW Golfem V 1.9 TDI, chyba 105 km i szczerze to szału nie robił-ledwo co lepiej szedł od mojego R...
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 14:15   

czapaja napisał/a:
thef, thef,
czepiacie się szczegółów :D ;)
Eeee tam, nazwisko jednego z najlepszych mechaników powinno być znane na pamięć :D
 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 14:16   

Racja, coś dzisiaj nie jestem na najwyższym poziomie intelektualnym :D
A co do wagi to twój waży 1360, a mój 1305..powiedzmy ze tuba i graty w bagażniku robią za brakujące 55 kg ;)
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 16:40   

czapaja napisał/a:
A co do wagi to twój waży 1360, a mój 1305..powiedzmy ze tuba i graty w bagażniku robią za brakujące 55 kg ;)


in plus do mojej wagi wygłuszenie przednich drzwi i tylnej półki z okolicami i reszta gratów od audio...
Wolisz zatankować do pełna czy wrzucić worek cementu do bagażnika? :razz:
 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 17:32   

hehehehe 2 worki ziemniaków + połowa baku i będzie na równo :P
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
filo 




Pomógł: 54 razy
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 942
Skąd: Zabierzów



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 17:57   

Wszytko było by dobrze gdyby ta nie sprzyjająca pogoda.
Nie mam zamiaru targać znowu wszędzie z buta w największe mrozy jak na początku tego roku...
 
 
czapaja 



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 25 Cze 2009
Posty: 254
Skąd: Kraków



Wysłany: Wto Gru 15, 2009 18:15   

Może na którymś spocie się spikniemy ;)
_________________
'Mówią o mnie, że jestem wariat
ale ja to nieźle ogarniam...':P
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [CIVIC ,ROVER 220/420/620] Wymiana czujnika paliwa VP37
Damian_Pietras Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sob Lut 02, 2013 19:09
Damian_Pietras
Brak nowych postów [Honda Civic] Pompka paliwa się nie odzywa.
Jasium Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Sob Paź 17, 2020 09:01
Jasium
Brak nowych postów [Honda Civic] Spuszczanie wody z filtra paliwa (DIESEL)
mathew Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Czw Maj 03, 2012 22:07
tronsek
Brak nowych postów [Honda Civic 2.0 iTD] Wymiana oleju - czy już?
Zuzinho7 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Nie Sie 05, 2012 22:24
luki_pj
Brak nowych postów [Honda Civic] Wymiana świec żarowych
Damian_Pietras Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 12 Czw Gru 27, 2007 21:11
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink