Wysłany: Pon Lis 30, 2009 09:46 [R214Si 1.4 benzyna+ LPG 97r] Auto zgasło w trakcie jazdy .
Witam.Jestem nowym użytkownikiem.
Mam pewien problem , dlatego tutaj się zarejestrowałem .
A mianowicie , wczoraj odpaliłem autko , ruszyłem i ujechałem 200 m po czym auto zgasło . Poczatkowo myślałem , że to brak paliwa (auto przerobione na gaz ) i pojechałem na stacje innym autem i nalałem do karnistra 2 l. paliwa . Oczywiście paliwo wlałem do mojego auta , chciałem odpalić i nic . Wziąłem na noc akumulator , bo przy próbach odpalania się rozładował i dziś rano chciałem zapalić ,ale znowu się nie udało ..
Dodam , że posiadam rovera 214 si .
Aha , kilka miesiecy temu mialem podobny problem , auto nie chcialo palic - mechanik usunął immobillizer i wymienil kopułkę ..
Ma ktoś jakiś pomysł co to może być ?
Pojadę do jakiegoś elektryka/mechanika ,ale w moim mieście mamy takich , że lepiej im dać kilka opcji do zrobienia niż żeby oni sami mieli szukać usterki .
Z góry dziękuję za zainteresowanie i jakąkolwiek pomoc .[/i]
SPAMU¦
Wysłany: Pon Lis 30, 2009 09:46 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
u mnie w takiej sytuacji była to cewka ( z aparatem zapłonowym) po wymianie okazało sie ze jest ok, przed usterką (jak całkiem zgasł) auto czasami na niskich obrotach przerywało, szczególnie przy mocniejszym przycisnieciu gazu. Polecałbym sprawdzic ten aparat zapłonowy. Mam nadzieje, ze odbedzie sie to bez wiekszych kosztów.
_________________ Najlepszym dowodem na to, że w kosmosie istnieje inteligecja jest to, że się z nami nie kontaktują.
kable swiecie palec kopułka cewka !
hmm...kolego to jak Ty odpalałeś auto jak nie miałeś beny w baku może układ masz zapowietrzony pompa może wysiadła już
z tego co słyszałem(czytałem na forum) to jest duża zgroza elektroniczna pompa i że trzeba mieć bene i koniec .
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
kable swiecie palec kopułka cewka !
hmm...kolego to jak Ty odpalałeś auto jak nie miałeś beny w baku może układ masz zapowietrzony
Nie wiem czy nie miałem , to są moje przypuszczenia . Na kontrolce świeciła mi rezerwa , w trakcie jazy auto nie zdążyło się przełączyć na gaz i zgasło to pomyślałem , że brakło benzyny . Dolałem i nic .
Aktualnie zaholowałem auto do mechanika , ma przeglądnąć i zadzwonić w późniejszych godzinach , zobaczymy co powie . Oby nie było to nic poważnego i kosztownego .
Dziękuję za odpowiedzi .
Pzdr.
Przeczytaj ten temat ale zwróć uwagę na akapit że ZALAĆ AUTO DO KOŃCA NO OK >>>3/4 baku żeby pompa się cała zalała. i tak zrob a nie odrazu do mechanika xD
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
tak to jest z mechanikami... niestety... liczą jak za zboże jesli nie ma sie 1 zaufanego..i po kolei każa wymieniac czesc po częsci.. a "nóz " to ta... heh.
Apropo.... gaz w 214 ? z tego co wiem podobnie jak hondy roverki nie nawidzą LPG ?
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pon Lis 30, 2009 19:05
izeK napisał/a:
Apropo.... gaz w 214 ? z tego co wiem podobnie jak hondy roverki nie nawidzą LPG ?
Eh i tu się mylisz. Zostawię to bez komentarza. Zarejestrowałeś się niedawno wiec polecam szukajkę na forum, jest wiele tematów o LPG w naszych Roverkach
Rodriguez napisał/a:
Według mechanika poszedł rozrząd plus jakieś zawory .
Jutro ma go rozbierać , z tego co mówił muszę liczyć się z dużymi kosztami naprawy
Osz kurde jak słucham takie opinie takich specy, to . Na jakiej podstawie to stwierdził??
Po pierwsze jak ci zgasł silnik ?
Po nalaniu benzyny, kreci rozrusznik silnik i tylko nie odpala czy jak
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pon Lis 30, 2009 21:20
akurat to jest ściema, na gaz silniki hondy całkiem ładnie chodzą:D pod warunkiem że się dba i właśnie ma mechanizatora co będzie pilnował:-) naszej maszynki:-)
jak masz zwykły gaz to odpal go na gazie samym i zobaczysz czy cos nie z układem paliwowym, jak nie miałeś paliwa, odpala sie prosto i do strzała, strzel mu w przwody od gazu autostratu , albo zwykły dezodorant
A nie lepiej po prostu wykrec swiece i zobacz czy jest wogole iskra ?? OK załóżmy ze jest iskra ok wtedy dajesz mu samostard psikasz (moze być plak ) do przepływomierza (nazwa przekaznik powiertza prawidłowa) i ktos pali jezeli łapie lub zapala jak bedziesz cały czas psikał to pompa ci siadła paliwa jezeli nie to odkrec pokrywe rpozrzadu na kole pasowym ustaw na znak i sprawdz czy sie wszystko zgadza moze mechanik ma racje ....
[ Dodano: Czw Gru 17, 2009 21:21 ]
posiadam cewke do przedazy do twojego modelu mialem dosłowanie to samo jak ty pisales i kup[iłem oczywiscie na marne jest w 100 procentach sprawna sprawdzana u mnie sprzedam ci ja za 50 zł sam dałem 100 zł za nia u mnie wysiadł imobilaizer i nie było iskry
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum