Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4Si 16V 105kucy 98r] Tarcze hamulcowe
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R200 1.4Si 16V 105kucy 98r] Tarcze hamulcowe

wentylowane czy niewentylowane??
Autor Wiadomość
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 24, 2009 18:01   [R200 1.4Si 16V 105kucy 98r] Tarcze hamulcowe

Jako że muszę wymienić tarcze hamulcowe wraz z klockami to takie pytanko.
Czy sądzicie, że lepsze byłyby tarcze wentylowane czy niewent.?
Jako że hamulce to jeden z ważniejszych elementów odpowiadających za bezpieczeństwo, pomyślałem o czymś z wyższej półki, choć nie tej najwyższej... :/
Znalazłem coś takiego.

WENTYLOWANA
Sportowa tarcza hamulcowa. Tarcza perforowana, rowkowana i nawęglana.

Typ: PERFORMANCE.

Producent: NATIONAL

Kraj: Anglia

Wymiary:
średnica (mm.): 262,
grubość (mm.): 21,
średnica otw. centr. (mm.): 64,
wysokość (mm.): 44,7.

Minimalna grubość tarczy 19 mm.

Uwaga!!! Do 1997 roku stosowana najczęściej razem z ABS i tarczami hamulcowymi na tylnej osi. Po 1997 roku w bogatszych wersjach wyposażeniowych. W przypadku modeli Coupe, Cabrio i Tourer w modelach po face liftingu (z nową deską rozdzielczą).

UWAGA!!! Z wyłączeniem MG ZR160 i ZS180!!!

OŚ PRZEDNIA.

ORAZ NIEWENTYLOWANA

DANE TECHNICZNE TE SAME

Odniesie się ktoś do tematu? Pozdrawiam
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 24, 2009 18:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
celticross 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 53
Skąd: Dublin

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 24, 2009 18:27   

o ile kojarze, to nie mozesz ot tak sobie zmienic tarcz z wentylowanych na niewentylowane i odwrotnie. wtedy masz wiecej zabawy bo sa inne zaciski (mam nadzieje, ze nie porabalem nazwy ;P )
Tak czy inaczej tarcze wentylowane i niewentylowane sa roznych grubosci i przez to juz nie sa wprost kompatybilne. do wymiany na pewno 'kopyto' to nie dasz rady wsadzic klockow (wieksza grubosc tarcz+grubosc klockow)
 
 
kumilek23 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2009
Posty: 304

Rover 200

Wysłany: Czw Gru 24, 2009 19:32   

Sugerujesz że muszą zostać niewentylowane? Obawiam się, że masz rację, też tak myślałem ale chciałem się upewnić, tutaj chyba rzeczywiście najistotniejsza jest grubość, wentylowane są grubsze i nie włożę ich w zaciski skoro wcześniej miałem niewentyl. Dziękuję za pomoc.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 13:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200] Tarcze hamulcowe
Cr0c0p Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 9 Pon Cze 22, 2015 13:09
wiesiowy91
Brak nowych postów [R200 1.4 LPG 99r ] Tarcze hamulcowe,bicie po pedale hamulca
kubawasko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Czw Sie 19, 2010 21:18
Vesper416
Brak nowych postów [R200,1.4,105kucy,98] Oponki letnie ObiektywnychOcenOczekuję
użytkownicy poniższych modeli oponek
kumilek23 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Czw Gru 24, 2009 22:43
kumilek23
Brak nowych postów [R200,1.4,105kucy,98] Cuda na wskaźniku temperatury silnika!
po wymianie płynu chłodniczego
kumilek23 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 6 Pią Gru 25, 2009 11:39
Matius



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink