Wysłany: Sob Gru 19, 2009 20:58 [R75] Problem z centralnym zamkiem przy mrozach
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Jeszcze raz piszę bo chyba źle zinterpretowałem mój problem.
Problem jest chyba gorszy niż opisałem w poprzednim pościepo ponieważ drzwi jakoś się "zamykają" (nie odbijają) ale nie dają się zamknąć ani z pilota ani ręcznie z zamka a kontrolka na wyświetlaczu pokazuje że drzwi są otwarte. Cały ten problem występuje jak temperatura zewnętrzna wskazuje poniżej -2 stopni.
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 04, 2010 18:26, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Gru 19, 2009 20:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
a to musiałeś aż otwierać nowy temat, chcąc uściślić poprzedni?
jest taki przycisk odpowiedź i wtedy podbijasz swój temat na górę i ludzie wiedzą co już tobie poradzono co nie.
_________________ R25 sprzedany | Mazda 3
jupik [Usunięty]
Wysłany: Pon Gru 21, 2009 11:55
U mnie niestety jest tak samo z drzwiami od strony pasażera dokładnie takie same objawy jak u ciebie,ale po przejechaniu kilku kilometrów gdy podejżewam się coś ,,rozgrzeje"wszytko wraca do normy
hej. ten sam problem. drzwi moge otworzyc ale zamknac sie juz nie da - szczegolnie te od kierowcy -
dzisiaj rano myslalem ze mnie krew zaleje! po paru minutach to puszcza i zamykaja sie. nie wiem moze wd40 cos pomoze?!
pozdrawiam
nie jest uaktywniany mikrowyłącznik w zamku centralnym.
Można (jeśli tak ) to jak go uaktywnić.
Ja mam problem z zamknięciem bagażnika. jak go otwieram to słyszę nie pojedyńcze puk....tylko kilkakrotne. Podkręciłem gumowe dystanse i nadal to samo. Za którymś z kolei razem zamknę jednak z miasta wracam z palaca się kontrolką i swiecącym światłem w kabinie.
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pon Gru 21, 2009 20:51
staf napisał/a:
Można (jeśli tak ) to jak go uaktywnić.
wtryśnij WD40 w rygiel zamka w bocznym poszyciu drzwi , bo on po zatrzaśnięciu drzwi , zaskakując za zaczep na słupku,uruchamia stopkę wciskającą mikrowyłącznik. No i silikon na uszczelkę drzwiową.
staf napisał/a:
Podkręciłem gumowe dystanse
raczej trzeba je wkrecić
staf napisał/a:
wracam z palaca się kontrolką i swiecącym światłem w kabinie.
przytrzymaj 5 sek wyłącznik lampki i przestanie się włączać.
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Pon Gru 21, 2009 20:58
staf napisał/a:
słyszę nie pojedyńcze puk....tylko kilkakrotne
spróbuj rozruszać zamek w klapie bagażnika. Języczek zamka da się (np. kluczykiem, śrubokrętem) podnieść do góry - zamyka się, następnie otwierasz kluczykiem. I tak parę razy. W mroźne dni tak się zdarza.
henryk, W klapie bagażnika nie mam zamka na kluczyk. Mogę otworzyć lub zamknąc, jedynie albo z kabiny, albo z pilota. Jutro spróbuję wd40, może coś pomoże.
_________________ www.w-mp3.pl Nie trąb, robię co mogę
Pomógł: 74 razy Dołączył: 28 Maj 2007 Posty: 625 Skąd: Opole
Wysłany: Pon Gru 21, 2009 21:09
To możesz otwierać z pilota - przy otwartej klapie przestaje kilkakrotnie stukać, otwiera od razu. Wg mnie to lepsze niż zamykanie klapy na siłę, bo wtedy odbija nie zamykając jej. Przy okazji zobaczysz części ruchome. WD na razie nie stosowałem, nie chcę rozpuścić oryginalnych smarowań. Właściwości smarowania WD dosyć szybko mijają.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum