Wysłany: Sob Mar 10, 2012 18:55 [R75] nie pali na dwa gary... czemu? mam już dość....
Typ: V6 Rodzaj silnika: wszystkie Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
witam
jestem po wymianie świec... bo nie palił silnik na dwa gary.... teraz tez nie pali... mechanik sprawdził cewki i tez są dobre... wiec co moze być nie tak? gdzie szukac przyczyny.... wykończy mnie ten samochód on stoi więcej u mechanika niż jeżdzi.....pomocy... ma go dość a jak coś to się chętnie wymienie na jakieś kombi bo psychicznie nie wytrzymam
[ Dodano: Sob Mar 10, 2012 18:55 ]
nik nie miał takiego przypadku?
SPAMU¦
Wysłany: Sob Mar 10, 2012 18:55 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
...a jak sprawdził czy cewki działają? ...chyba najlepszym sposobem jest zamiana cewek na inne cylindry i przez komputer sprawdzenie czy zmienił się nr cylindra na którym wypada zapłon ...jeżeli pozostanie to bez zmian to może wtryski zatkane? (zaczął bym od zalania końskiej dawki jakiegoś środka do czyszczenia wtrysków np STP)
_________________ Pozdrawiam
Rover 75 V6 obecnie Avensis
Jeśli cewki sprawne sprawdzić wtryski, jeśli one też sprawne zmierzyć kompresje.
Być może wypalone zawory, popękane pierścienie lub uszkodzona gładż cylindra/ów.
Równie dobrze przyczyną niepalenia może być uszkodzenie wiązki czy to zasilającej cewki czy to wtryski.
http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#644824
przeczytaj temat. Też byłem pewien że nie rozrząd bo wymieniałem
kilka miesięcy przed usterką, okazało się że rozrząd. Nie pisze
że to na 100% rozrząd u Ciebie jest przyczyną ale trzeba to sprawdzić.
Gdybyś podał które cylindry nie palą uzyskałbyś mniej podpowiedzi ale bardziej szczegółowych.
Przykładowo nie palenie cylindrów jednego rzędu (np. 2,4,6) to przestawienie rozrządu z reguły, akurat kiedy przestawiony jest wałek napędzany głównym paskiem to przestawienie to odczyta czujnik położenia wałka rozrządu i można to odczytać testerem. Natomiast przestawienia wałków napędzanych paskami pomocniczymi nie da się odczytać testerem.
Jeśli sprawdzanie zasterowania wtrysków i cewek wykaże ,że na którymś niema zasterowania sprawdzić wiązki jak pisałem i jeśli jest przeście między ECU a wtyczkami(pinami)pozostaje jak podpowiada SeniorA, .
[ Dodano: Nie Mar 11, 2012 12:43 ]
Jeśli już Roverka nienawidzisz zrób tak jak Ci podpowiada Boncky,
Trochę cierpliwości i wyjdziesz na prostą, choć czasem sporym kosztem.
taka mentalność naszego narodu jest, że jak coś jest zepsute to lepiej sprzedać, wcisnąć komuś że auto sprawne wszystko działa i potem właśnie wynikają takie problemy, że kupiło się auto sprzedawca zapewniał że wszystko chodzi a po czasie wychodzą mankamenty ...
właśnie mentalność...przed chwilą uzupełniłem sobie garaż na forum i wyszło mi ponad 9tys złotych wydane na części itp, to jeszcze nie koniec ale jestem już blisko...jeszcze amory przód i maglownica...
Z moich doświadczeń wynika,że lepiej jest kupić (jeśli chodzi o używane) auto 7-mio letnie niż 4-letnie, te młodsze jak się okazuje dopiero wchodzi w okres usterkowości, i automatycznie staje się skarbonką. Natomiast 7-mio letnie ma większość usterek usuniętą i na pewien czas mamy spokój. Powyżej 10 lat znowu zaczynają się problemy ale wynikające głownie z przebiewgu auta. DLa mnie naprawy dotyczące zawieszenia, układu hamulcowego, łożyska , przeguby, osłony przegubów, osłony drążków kierowniczych to normalne eksploatacyjne sprawy.
Dobrze jest kupić auto od człowieka który w ten sposób podchodzi do zagadnienia.
Niestety większośc chce jeżdzić jak najtańszym kosztem uważając że jak auto trzeba naprawiać to jest do sprzedania.
Osobiście życzę takim osobnikom by trafili na auto od sobie pokrewnego człowieka.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Mar 13, 2012 08:08
tomi00777 napisał/a:
czy do się gdzieś kupic to całe ECM?
da się naprawić i da się kupić , tak jak to zrobił roadking, o czym napisał "Dzieki pomocy kolegów z ArtBizar wszedłem w posiadanie drugiego komputera z którego przelutowałem ten padniety tranzystorek. "
Komputery silnika są też na allegro.Ale najpierw trzeba stwierdzić że to wina komputera silnika.
[ Dodano: Wto Mar 13, 2012 08:08 ] tomi00777, nie czytasz co piszemy ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum