Wysłany: Sro Gru 23, 2009 17:49 [R623] Nie chce odpalić po mrozie
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.3 Rok produkcji: 1994
witam szukalem na forum czy ktos mial podobny problem ale niestety nic nie znalazlem dlategom postanowilem zalozyc nowy temat a ochodzi o to ze moj rover 623 stal na dworze jak byly ostatnio duze mrozy teraz nie chce mi odpalic a mianowicie rozrusznik kreci ale nie chce przekrecic silnika wydawajac przy tem dziwny dzwiek tak jakby specjalnie przerywal bo nie mozne dac rady przekrecic silnika nie jestem mechanikiem prosze o pomoc w miare prosta bo sie nie znam na mechanice a i jeszcze zauwazylem ze nie moge wcisnac pedalu hamulca dodam ze to wersja z automatyczna skrzynia biegow mozliwe jest ze cos mi przymarzlo w silniku plyn chlodniczy mam zimowy
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 08, 2011 22:11, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 23, 2009 17:49 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wysłany: Sro Gru 23, 2009 18:25
kbk170, czy to jest taki dźwięk terkotania, tak jakby zembatka przeskakiwała o drugą zembatkę? Miałem taki efekt z akumulatorem z którym kupiłem roverka, jak go zgasiłem to już nie odpalił tylko rozrusznik terkotał. Ładownie nie wiele pomogało, więc IMO pożycz jakiś drugi aku na sprawdzenie, albo poprzez kable rozruchowe z odpalonym drugim autkiem.
jednak nie pomaga skusilo mnie jeszcze dzisiaj to sprawdzic dalej to samo kolega mi podpowiadal ze moze byc sos takiego bendyx na rozruszniku mogl sie zawiesic jak myslicie
spróboj go odpalić na pych, z np 3-5 biegu na lince cholowniczej delikatnie... jak odapli daj mu pochodzić, potem zgaś i spróboj odpalić, jak odpali to aku wyzionął ducha aha, odpalaj w taki sposób jeśli jestes pewien kondycji rozrządu żeby nic nie przeskoczyło...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question