Forum Klubu ROVERki.pl :: [214Si 1.4] 16v jakim momentem dokrecic głowice PILNE !!!
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[214Si 1.4] 16v jakim momentem dokrecic głowice PILNE !!!
Autor Wiadomość
papaj747 



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 39
Skąd: ns



Wysłany: Sob Gru 19, 2009 15:30   [214Si 1.4] 16v jakim momentem dokrecic głowice PILNE !!!

Jak w temacie własnie chce skrecic głowicę i nie mam tych danych wiem ze w gre wchodza też stopnie WIec moje pytanie jakim momentem dokrecic szpilki + potem pod jakim katem dociagac


Silnik 16 zaworowy był teztaki montowany w polonezach 1.4
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Gru 19, 2009 15:30   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Sob Gru 19, 2009 16:28   

Rave mowi, ze najpierw sila 20 Nm a potem 2x180 stopni. Ja gdy skrecalem swoja to lecialem najpierw 20 Nm potem dociagalem co 10Nm i skonczylem na 70 Nm (lepiej, rownomierniej i mniejsza sila na jeden punkt). Poszukaj bo bylo juz o tym setki razy pisane.
Ostatnio zmieniony przez Lechos Sob Gru 19, 2009 16:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Gru 19, 2009 16:30   

Śruby głowicy dokręcamy stopniowo:
- pierwszy stopień 20Nm
- drugi stopień o 180°
- trzeci etap o kolejne 180°
 
 
 
papaj747 



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 39
Skąd: ns



Wysłany: Sob Gru 19, 2009 16:46   

dzieki ide skrecac : )mam nadzieje ze nie pourywam szpilek bo stare skladam ;/

[ Dodano: Sob Gru 19, 2009 16:46 ]
a masz moze ryunek jak dokrecac tzn kolejnosci ??
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Sob Gru 19, 2009 17:54   

Ja bym się bał stare dokręcać....

Rysunku nie znalazłem, ale z tego co wiem to się dokręca następująco:
śruba nr 2 na górze, nr 3 na dole, numer 3 na górze, numer 2 na dole. Potem Analogicznie pozostałe, czyli na krzyż.

Ale pewności do do takiej kolejności nie mam.
 
 
 
papaj747 



Dołączył: 15 Paź 2009
Posty: 39
Skąd: ns



Wysłany: Nie Gru 20, 2009 10:28   

DOKRECIŁEM STARE I SIEDZĄ :) przy ostatnich dokreceniach czyli 180 za kazde udane był łyk piwa to jak mialo nie pujsc haha
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1762
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Nie Gru 20, 2009 10:38   

papaj747 napisał/a:
DOKRECIŁEM STARE I SIEDZĄ :) przy ostatnich dokreceniach czyli 180 za kazde udane był łyk piwa to jak mialo nie pujsc haha


Dobrze ze tylko łyk :razz:
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Nie Gru 20, 2009 20:09   

witam.jestem tutaj nowy.jesli chodzi o dokrecanie glowicy w tym rodzaju silnikow to jestem doswiadczony dosyc dobrze.70Nm na te szpilki to lekkie przegiecie.dokrecenie wedlug zasady 20Nm i 2x180* daje nam okolo 50Nm. 70 jest bardzo ryzykowne!!!!jesli sie udalo to dobrze ale nastepnego dokrecania tym momentem te szpilki nie wytrzymaja napewno.
 
 
 
Lechos 




Pomógł: 297 razy
Dołączył: 24 Mar 2007
Posty: 1793



Wysłany: Nie Gru 20, 2009 20:16   

poznaczylem szpilki po 20Nm i przy sile 70 Nm zrobily w granicach + - jednego pelnego obrotu (czyli 2x180 stopni)
 
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 159 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3642
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Gru 24, 2009 00:52   

mi tez wyszlo po koncowej fazie ok 55 Nm
smarowaliscie lby srub i gwinty przed dokrecaniem ?? moze stad te rozbierznosci
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [214i, 97r.]Z jakim momentem dokręcić łożysko koła tylnego??
remo_78 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Pon Kwi 27, 2009 20:05
sTERYD
Brak nowych postów [r214 '97] jakim momentem skrecic głowice ????
papaj747 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 13 Pon Gru 21, 2009 21:06
polofix
Brak nowych postów [214Si] początek HGF wymiana uszczelki -czy planować głowicę
Mario_paco Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Nie Mar 20, 2011 11:36
faecd
Brak nowych postów [214Si LPG 97] Problem ze wskaźnikiem paliwa. Pilne.
Brisingr Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Sro Mar 30, 2011 20:53
Brisingr
Brak nowych postów [R220SDi 98'] Problem z mocą (momentem) poniżej 1900obr/min
RUDiCK Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 5 Pon Kwi 14, 2014 20:22
Julek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink