Wysłany: Pon Mar 02, 2015 21:53 [R75 All]<Pomoc w rozpoznaniu gumy w silniku>
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2000
Witam,mam prośbę do osób które fachowo określą część pod maską mojego CDT. Chodzi o gumę od strony pasażera pod poduszką silnika,wygląda też jak poduszka, ale cieknie z niej jakiś płyn,może smar...jest uszkodzona i chciałbym tą część wymienić,ale nie wiem co wołać w sklepie.zamieszczam zdjęcie podglądowe. Mam też pytanie odnośnie tej poduszki silnika od tej strony, też jest do wymiany,wołać wkład poduchy silnika górny prawy?
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 02, 2015 21:53 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dzięki panowie,nie wiedziałem czego szukać dlatego pytałem;) postaram się poszukać nowej,chodź jak na razie ciężko ją znaleźć,w katalogu inter carsu nie jest dostępna,allegro też,poszukamy dalej...A jeśli chodzi o tą górną poduszkę,to wkłąd do niej to ten?http://www.inter-rally.pl/product-pol-8512-Dolna-tuleja-poduszki-silnika-duza-Rover-75-Diesel.html
W tzw łapie szczerze nie wiem czy można wymienić same tuleje gumowe jednak na allegro też można ją dostać w miarę rozsądnej cenie:
http://allegro.pl/rover-7...5072768299.html
i teraz wszystko jasne,wpisywałem poduszka olejowa to i mi wyskoczyły tylko 3 i to używane...dobrze było by znaleźć wkłady do 2 pozostałych poduch z poliuretanów,ciekawe jak by to wtedy razem grało;) bo już mam dosyć tego szarpania i brzęczenia w aucie...
Z wkładami może być ciężko bo od jakiegoś czasu przerabiam ten temat i osobiście takowych nie znalazłem.. Gdyby jednak udało Ci się coś namierzyć to daj znać
polonia33, jak wsadzisz poliuretany to nie licz że ustaną Ci całkowicie drgania sztywne bardzo są i mi np na wkładzie poliuretanowym w "8" pod silnikiem trzęsie dechą na jałowych obrotach aż tylko
i to mnie właśnie zastanawiało,czy oby na pewno te poduchy wyeliminują to co chce, ze swoją sztywnością...mętlik w głowie,może jednak nie cudować i zainwestować w dobre gumowe...trzeba jeszcze poczytać opinie innych,wtedy się przemyśli wszystkie za i przeciw
pelson91, nie wiem jak ci może trzepać na poliuretanie..
Ja mam poli wrzucone do ósemki - mały i duży wkład i jest ideolo. Zamówiłem raz oryginał MG/ROVER
ósemkę, zamontowałem i było dużo gorzej niż na poliuretanie a koszt 600 zł. Może masz problem z innymi poduchami? Sprawdź tą nad skrzynią, ja ją też zmieniałem bo była nadpękana. Kupiłem HUTCHINSONA tak samo jak gruchę i z drganiami spokój.
pelson91, nie wiem jak ci może trzepać na poliuretanie..
silnik nie trzepie, trzyma się sztywno, na tyle sztywno że czuć większe wibracje na biegu jałowym.
Co do innych poduch to są ok, pod skrzynią jest poliuretan, grucha jest prawie że nowa (wymieniona nie dalej jak rok temu) więc nie ma szans że się któraś z nich wysrała
Nieszczęsne poduchy!!!! Ja z kolei borykam się z trzepaniem całą budą wyłącznie podczas ruszania na zimnym silniku.. Jak tylko się zagrzeje to szarpanie ustępuje a na biegu jałowym nic nie wibruje.. Wizualnie poduchy wyglądają dobrze, nie wiem jak przy skrzyni bo kanału nie mam a podłoże jeszcze zbyt zimne aby na nim leżeć
U mnie na postoju kierownica trzęsie, 'aż miło' (jak ją przytrzymam to przestaje). Do tego przy 1700-1900 obrotów coś ewidentnie wchodzi w rezonans i brzęczy niemiłosiernie (tłumik niby jest ok - sprawdzony).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum