Dołączył: 01 Maj 2009 Posty: 33 Skąd: CZECHOWICE-DZIEDZICE
Wysłany: Nie Gru 27, 2009 00:21 [R75] Sam dodaje i ujmuje obroty zagatka
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
witam wesołych świąt ,mam pytanie mój r 75 dodaje i ujmuje obroty silnika świeci abs znowu wymieniłem tydzień temu czujnik lewy abs przód to jest jeden problem, a drugi jest taki że mam drganie na pedale gazu i przy skręcaniu na wzniesieniach jak auto się unosi na wzniesieniu opada czuje mrowienie na kierownicy i na pedale bicie kół nie mam pojecia byłem na trzepakach i nic .
[ Dodano: Nie Gru 27, 2009 00:20 ]
mam pytanie jeszcze jedno jak zaradzić się ścierającej się kierownicy nie mówię już na okół bo już sie z tarła ale na środku jak poducha wychodzi czarne a mam beżową
[ Dodano: Nie Gru 27, 2009 00:21 ]
tylko tak dziwne problemy ja moge miec buhahah
_________________ jogi831 a chciałem audi a6 a jest rover75
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Gru 04, 2010 14:22, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 27, 2009 00:21 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Gru 27, 2009 12:23
SeniorA, ja bym jednak wziął się zupełnie z innej strony za to. Przepływka i zawór odpadają. Ja bym sprawdził potencjometr. Chyba on jest winny, bo najprawdopodobniej dzieje się to tylko wtedy gdy trzymasz jedne i te same obroty. Sprawdź różne pozycje pedału gazu, przy np. 1500rpm, przy 2000rpm i 3000rpm, czy to samo będzie robił. Ma prawo lekko przy okolo 2000rpm, ale przy 3000nie powinien.
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Nie Gru 27, 2009 16:40
jogi831 sprawdź poduszki silnika oraz podporę półosi prawej. Samochód pod obciążeniem i dodatkowo w zakręcie na wywalonych poduszkach lub podporze półosi może wpadać w wibracje.
Co do obrotów to tak jakbyś jechał na włączonym tempomacie, ale chyba to mało prawdopodobne.
Z kierownicą nic nie zrobisz. Taki jej "urok".
Filtr odmy nie ma wpływu na falowanie obrotów podczas jazdy. Ewentualnie podczas hamowania.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 27 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Gru 27, 2009 17:55
Pierwsze co, to trzeba sprawdzić tak jak pisałem, na różnych obrotach czy objaw występuje, jeśli tylko w jednym zakresie, np. od 2000-2400rpm, to potencjometr już się wysłużył, albo uszkodził.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum