Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416 1.6Si 96r] problem z hamowaniem
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:56
[R416 1.6Si 96r] problem z hamowaniem
Autor Wiadomość
Robertt 




Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 127
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 31, 2009 20:21   [R416 1.6Si 96r] problem z hamowaniem

Jak hamuję to ze tak nazwię wypiera mi noge co myslicie ? klocki czy inny defekt do wymiany ?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Gru 31, 2009 20:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Gru 31, 2009 21:41   

ale o co chodzi? wypiera nogę... pedał odskakuje? (to ABS)
napisz może tak, żeby dało się zrozumieć :/
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Robertt 




Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 127
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 400

Wysłany: Czw Gru 31, 2009 21:52   

jak sie rozpedze i chce szybko zachamowac wciskam pedal hamulca i moja noga odskakuje <wypiera ten pedal> jakby odrzuca
 
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 01, 2010 12:40   

Byku456, pewnie chodzi o abs... uruchamia sie .. i zapewne auto wtedy Ci gorzej hamuje, sprawdz pierscienie abs czy nie sa pekniete i sie nie przesuwaja... u mnie bylo tak przez pelkniety piersciej ktory przsuwal sie ze swojego miejsca... pierscien zostal pospawany i dziala jak nalezy :)
 
 
greg-si 
Klubowicz





Pomógł: 152 razy
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 3530
Skąd: ze wschodu

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 01, 2010 17:29   

kurcze tak cały czas się zastanawiam z tym ABS`em bo piszecie cały czas że Wam pedał odskakuje itp. rzeczy
U mnie pedał nie odskakuje trzyma cały czas poziom lekko ale to bardzo lekko wibrując. ABS działa słychać go i wogóle.
Czyżby były takie różnice pomiędzy pierwszym a drugim wypustem?

Jak patrzyłem u Kota pod maską to pompa znajduje się w innym miejscu i być może pracuje inaczej (choć wygląda identycznie z tego co pamiętam).
_________________
R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 01, 2010 19:39   

greg-si, moze pompa rozni sie delikatnie konstrukcja... jak chcesz to przyjedz, przejedziesz sie moim i zobaczysz :)
 
 
Robertt 




Dołączył: 07 Gru 2009
Posty: 127
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 400

Wysłany: Sob Sty 02, 2010 17:58   

jechalem dzis autem i mam problem taki prawe kolo przod mi hamuje jakby jak by blokowalo i ciezko cie kreci co to moze byc ?
 
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 03, 2010 00:35   

Byku456, przypieczony tloczek... rozbierz zacisk zsun gumke na tloczku i zobacz czy nie jest popekana i nie ma na tloczku wzerow ani korozji ...
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10927
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Nie Sty 03, 2010 11:32   

nie koniecznie zaraz tłoczek. najczęściej zapiekają się chyba śruby pływające ;)
to te dwie śruby z gumowymi harmonijkami, trzymające zacisk w jednym kawałku
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Kot 




Pomógł: 22 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 579
Skąd: Siedlce

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 03, 2010 13:21   

sTERYD, mialem to u siebie ;) sruby trzeba rozruszac i sprzesmarowac wazelina warsztatowa;) powinno byc git ;)
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Nie Sty 03, 2010 13:24   

Kot napisał/a:
sruby trzeba rozruszac i sprzesmarowac wazelina warsztatowa;) powinno byc git

smarem miedzianym a nie wazeliną
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Perez 




Pomógł: 38 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 1787
Skąd: Warszawa - Centrum

Rover 600

Wysłany: Nie Sty 03, 2010 15:33   

a czasem trzeba wymienic, bo moga sie zapiec tak, ze nawet nie ruszy prowadnic
_________________
Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416 1.6Si 96r] problem z hamowaniem reczny
Robertt Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pon Sty 18, 2010 09:29
truten23
Brak nowych postów [416sli 95r] problem z hamowaniem??
utal Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Maj 22, 2010 23:56
Perez
Brak nowych postów [R416] PROBLEM Z VIN
cinek76 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Lis 17, 2008 09:36
cinek76
Brak nowych postów [R416] Problem z ABS-em
coona Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 20 Pon Sie 13, 2007 08:00
Brt
Brak nowych postów [R416] Problem SRS.
Airon Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 23 Sro Paź 17, 2007 09:20
piter34



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink