Dołączył: 03 Maj 2008 Posty: 3 Skąd: okolice Sanoka
Wysłany: Sro Gru 09, 2009 21:10 [Freelander] Zapowietrza się
Typ: Di Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam.
Jestem posiadaczem LR Freelandera z silnikiem 2.0Td4.
Mam z nim mały problem, mianowicie gdy w baku jest poniżej połowy oleju napędowego i jeszcze jak auto jest zaparkowane przodem do góry to nie mogę go odpalić.
Problem znika jak zjadę nim na luzie na prosty teren i doleje paliwa do pełna.
Nie wiem co mam zrobić. Filtr paliwa już wymieniłem i jak przekręcam kluczyk to słyszę jak pompka podaje paliwo.
Proszę o pomoc i porady.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sro Gru 22, 2010 00:17, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sro Gru 09, 2009 21:10 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Mnie dziś mój zgasł na rondzie i zaraz potem zapaliła się lampka rezerwy.
Przygazówka i potem było OK.
Nadmienię że na rądzie przechyliłem go na bok bo było wyprofilowane.
Może gdzieś łapie lewepowietrze, ja bym na kanale sprawdził przewody paliwowe.
Nie ucieka Tobie paliwo.
Nie masz czarnego dymka - Jeśli tak to może to świadczyć o zbyt niskim ciśnieniu na pompie paliwa i jest ona do wymiany.
Może zapchał się taki smok - filterek przy pompie paliwa i źle zasysa paliwo z baku.
Spawdź też czy nie było gdzieś spodem zawadzone i nie jest bak wgnieciony.
Może bak jest zaszlamiony.
Ja na Twoim miejscu wyciągnął bym pompe paliwa, przepłukał ją dokladnie.
Jak to nie pomoże wymontował bym bak i dokładnie go wypłukał z nieczystości.
Dołączył: 03 Maj 2008 Posty: 3 Skąd: okolice Sanoka
Wysłany: Czw Gru 17, 2009 17:18
Witam.
Oglądałem auto od spodu i jest w bardzo dobrym stanie. Nie widać żadnych wycieków.
Spróbuje przeczyścić jeszcze pompkę paliwa ale nie wiem czy to coś pomoże. Ściągnąłem kiedyś wężyk od pompki i ciśnienie daje bardzo dobre.
Cały problem zaczyna się gdy w baku jest poniżej połowy paliwa. Jak jest pełny to ten problem nie występuje.
Dołączył: 03 Maj 2008 Posty: 3 Skąd: okolice Sanoka
Wysłany: Wto Lut 16, 2010 09:45
A powiedz mi gdzie jest dokładnie to odpowietrzenie. To chyba w nowszych egzemplarzach była pompka w nadkolu. Ja mam pod maską, koło akumulatora.
[ Dodano: Wto Lut 16, 2010 09:45 ]
Witam.
Wyciągnąłem smoka z baku. Okazało się że jest tam jeszcze jedna pompka, która niestety nie działa. Rozebrałem całe to ustrojstwo i dostałem się do tej pompki. Problem polega na tym że jak obrócę ręcznie taki wirnik to zaczyna pracować, ale jak rozłączę przewody i podłącze jeszcze raz to już nie działa.
Teraz pytanie z mojej strony. Czy ktoś miał już podobny problem??? Czy ktoś wie jaką pompkę i z czego mogę tam założyć?? Dzwoniłem do serwisu i oni się upierają przy tym że pompka w takim typie landrovera jest tylko jedna - przy silniku, a później były w nadkolu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum