Witam serdecznie Powie mi ktos gdzie się znajduje zawór zwrotny od paliwa ? Bo paliwo mi sie cofa i filter mi sie zapowietrza lub pompa pozdro dla wszystkich
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 21:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 21:38
witam
Podobno jest w tej gruszce co pompujesz paliwo.
Ja jeszcze tego nie sprawdzałem bo mam za krótko swojego.
Ale podobno jest możliwość założenia dodatkowego zaworka zwrotnego na przewód przed filtrem, tak już koledzy zakładali
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Pomógł: 55 razy Dołączył: 21 Wrz 2008 Posty: 1110 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Sty 07, 2010 22:12
Taniej wyjdzie kupić nowa gruszkę. Ja kupiłem na Allegro za 18 zł. Jak będziesz zakładał oddzielny zaworek to musisz kupić jeszcze kawałek przewodu paliwowego. Nie chcą go sprzedawać w mniejszych odcinkach niż 0,5m, więc dochodzi koszt conajmniej 10zł, za dobry, a nie chiński przewód.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Witam
odnośnie tej gruszki a nawet samego zaworu zwrotnego znajdującego się w niej. Jak można to sprawdzić czy on jest zepsuty? Jeśli podpompowałem nią kilka razy i stwardniała to może znaczy ze ten zawór jest dobry - tak na logikę.
Jeszcze jedna rzecz, autko ciężko odpala po nocy (nawet jak jest plusowa temp.), jak jest ciepły to od strzała (nowy aku, świece żarowe, wszystkie filtry) Jak już odpali po 5-7 próbach +smuga dymu i ja go specjalnie zaraz zgaszę (po 5 sec) i spróbuje zaraz odpalić to gada odrazu. Wiec wszystko wskazuje na cofające się paliwo - czyż nie, bo źle ustawiony kąt wtrysku to mogę w tym przypadku wykluczyć - co Wy na to?!
Pomógł: 96 razy Dołączył: 08 Sie 2007 Posty: 895 Skąd: Rzeszów
Wysłany: Pią Lut 05, 2010 11:04
Martinez napisał/a:
Jak już odpali po 5-7 próbach +smuga dymu
skoro masz smugę dymu to znaczy ze paliwo dochodzi do wtrysków.....
Martinez napisał/a:
Jeszcze jedna rzecz, autko ciężko odpala po nocy (nawet jak jest plusowa temp.), jak jest ciepły to od strzała (nowy aku, świece żarowe, wszystkie filtry)
skoro odpala jak jest ciepły to sprawdź czy na świeczki dostają 12V bo co z tego ze wymieniłeś skoro mogą nie dostawać prądu....
Może to być kont wtrysku, moze to być też przekaźnik świec żarowych a moze to być zawór zwrotny w gruszce
Niestety troche tego jest, u mnie pojawiły się drgawki na wolnych obrotach...filt paliwa wymieniłem, rozrząd wymieniony...jutro wymienie gruszke i za tydzien jade na wymiane świec i regulacje pompy oraz konta wtrysku bo już mnie wkurzają te drgawki
Jeszcze jedna rzecz, autko ciężko odpala po nocy (nawet jak jest plusowa temp.), jak jest ciepły to od strzała (nowy aku, świece żarowe, wszystkie filtry) Jak już odpali po 5-7 próbach +smuga dymu i ja go specjalnie zaraz zgaszę (po 5 sec) i spróbuje zaraz odpalić to gada odrazu. Wiec wszystko wskazuje na cofające się paliwo - czyż nie, bo źle ustawiony kąt wtrysku to mogę w tym przypadku wykluczyć - co Wy na to?!
Martinez, ja mam to samo.. czy możesz napisać jak rozwiązałeś problem? byłem u jednego z mechaników to powiedział że kąt wtrysku mam ok, żeby szukać innej przyczyny, czy nie jest zapowietrzony układ i czy prąd dochodzi do świec. przekaźnik mam nowy, a świec jeszcze nie sprawdziłem.
Pytanie w związku z odpowietrzaniem - praktycznie codziennie po przejechanych odcinkach 13km rano i 13 po południu odpowietrzam na filtrze paliwa i codziennie jest trochę powietrza - czy Wy też tak macie?
[ Dodano: Wto Mar 02, 2010 20:11 ]
dodam że mam zaworek zwrotny założony, co ciekawe - za filtrem paliwa (w stronę silnika).
_________________ ach ten roverek.. ciągle trzeba coś przy nim pogrzebać.. :-(
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum