Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Przewód wspomagania kierownicy
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Przewód wspomagania kierownicy
Autor Wiadomość
menior 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 291
Skąd: werona italia

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 08, 2010 21:46   [R75] Przewód wspomagania kierownicy
Typ: CDTi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2003

Podczas pobytu W Polsce na swieta przecial mi sie przewod wspomagania kierownicy :beczy: za tydzien musze ruszac w droge powrotna a tu w okolicy nigdzie tego znalezc nie moge (Konin) na szrotach tylko Angliki,a na nowy trzeba czekac 2 tygodnie :beczy: Czy ktos wie gdzie to znalezc? i czy naprawienie tego w sposob chalupniczy bedzie trzymac? obciac,wlozyc metalowy zaworek i zlaczyc zlaczkami
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 02, 2010 18:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Sty 08, 2010 21:46   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Sty 08, 2010 22:06   

W sposób chałupniczy nie zrobisz. Zbyt wysokie ciśnienie. Chyba że masz sprzęt do zarabiania przewodów ciśnieniowych. Poszukaj zakładu w którym zajmują się pneumatyka. Tam na pewno zregenerują nawet stary.

[ Dodano: Pią Sty 08, 2010 22:06 ]
http://www.allegro.pl/ite...spomagania.html
 
 
dukat11 




Pomógł: 203 razy
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 1449
Skąd: Trójmiasto

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 08, 2010 22:19   

Tak jak napisał apples, jedź do pierwszego zakładu który zajmuje się hydrauliką/pneumatyką i zarobioą ci na nowo.
_________________
Pozdr.
Dukat11
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sty 08, 2010 22:25   

jedź do castorama czy innego budowlanego i kup wąż ciśnienieniowy wzmocniony o odpowiednim przekroju średnicy pozakładaj nowe obejmy i łączny koszt Cie wyniesie 10zł. Ja osobiście używam takiego przewody i jest wszystko dobrze!!!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Sty 08, 2010 22:29   

Przewód wspomagania skręcony na opaski. Chyba żartujesz?
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sty 08, 2010 22:38   

apples napisał/a:
Przewód wspomagania skręcony na opaski. Chyba żartujesz?


Do kogo to jest bo nikt nic nie pisał o opaskach????
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
staf 




Pomógł: 241 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 1762
Skąd: Ludwikowo/k.Płocka

Rover 75

Wysłany: Pią Sty 08, 2010 22:40   

menior napisał/a:
czy naprawienie tego w sposob chalupniczy bedzie trzymac? obciac,wlozyc metalowy zaworek i zlaczyc zlaczkami

apples, odniósł sie do tego zdania.
_________________
www.w-mp3.pl
Nie trąb, robię co mogę :papieros:
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Sty 08, 2010 22:41   

Obejma i opaska to raczej to samo.
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sty 08, 2010 22:45   

no chyba nie bo jako opaske ja rozumiem plastykową opaskę elktryczną do spinania przewodów a obejma to kawał blachy spina i skręcana śrubą!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Sty 08, 2010 22:46   

I jesteś w błędzie.

Obejma jest to typ opaski która trzyma, mocuje element do czegoś bez docisku.
Opaska ściska, zaciska np. przewód na rurce. Więc mylisz pojęcia.
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sty 08, 2010 22:51   

czyli producenci którzy sprzedają obejmy ślimakowe to nie wiedzą co sprzedają?! http://www.nelkor.com.pl/...jmy/obslim.html

to ciekawe bo te Obejmy są stosowane wszędzie gdzie jest wysokie ciśnienie. w sumie występują również pod nazwą opasek zaciskowych do węży tak czy siak obie są do wysokiego ciśnienia więc nie wiem o co Ci biega??????
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Sty 08, 2010 22:53   

http://www.a20.pl/opaski-zaciskowe-do-wezy/

http://www.marcopol.pl/ka...adka-tlumiaca/1

O nic nie biega, oprócz pomysłu wykonania.

Sam zacząłeś
Vesper416 napisał/a:
[[\quote]Do kogo to jest bo nikt nic nie pisał o opaskach????
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pią Sty 08, 2010 23:08   

No ale chyba napisałem że chodzi o obejme ślimakową czyli to samo co opaskę zaciskową!!! Czyli według Ciebie ok teraz po Twojemu Opaski zaciskowe do węży nie nadają sie do tego????

Ja nadmienie tylko że chodziło mi o wymiane całego przewodu a nie dosztukowanie czy coś takiego.

No nie wiem ja w każdym bądź razie u siebie miałem oryginalnie pozakładane opaski zaciskowe do węży na przewodach od pompy więc zastanawiam się co Ty masz chyba że w R75 jest to inaczej rozwiązane a ja po prostu tego nie wiem bo mam 200

[ Dodano: Pią Sty 08, 2010 23:08 ]
Ok teraz widze że jest on zaciskany na stałe no cóż u nas jest to inaczej rozwiązane u was inaczej w takim razie przepraszam za wprowadzenie w błąd.

I skorzystam z okazji bo nie chce zakładać nowego tematu.

Czy może mi ktoś powiedzieć w jaki sposób w 200 spuścić cały płyn ze wspomagania w celu jego wymiany?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Pią Sty 08, 2010 23:15   

W R75 opaski są tylko na przewodach od zbiorniczka do pompy. Wąż od pompy do przekładni jest zarobiony mechanicznie.
Nie kwestionuje ze u Ciebie nie chodzi, ale tu nie wytrzyma. Ciśnienie jest zbyt duże.
Łatwo nawet do tego dojść poprzez próbę przekręcenia koła kierownicy na wyłączonym silniku. W R75 jest to niemalże niemożliwe, a co za tym idzie musi być duże ciśnienie aby ruszyć.

[ Dodano: Pią Sty 08, 2010 23:15 ]
Nie wiem jak u Ciebie, ale w większości aut trzeba odkręcić przewód w najniższym miejscu i spuścić. Następnie dolać nowego. Przejechać parę kilometrów i spuścić. Tak z 2 razy. Wymiana tylko na zasadzie płukania. Nie ma korka spustowego.
 
 
menior 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 291
Skąd: werona italia

Rover 75

Wysłany: Sob Sty 09, 2010 18:34   

[quote="apples"]W sposób chałupniczy nie zrobisz. Zbyt wysokie ciśnienie. Chyba że masz sprzęt do zarabiania przewodów ciśnieniowych. Poszukaj zakładu w którym zajmują się pneumatyka. Tam na pewno zregenerują nawet stary.

[ Dodano: Pią Sty 08, 2010 22:06 ]
http://www.allegro.pl/ite...gania.html[/quo
Bylem w takim zakladzie i pokazalem im ten przewod,stwierdzili ze nie da sie go naprawic bo sa tam jakies plastykowe elementy,jak narazie "chalupnicze"mocowanie trzyma wiec jesli nie znajde oryginalnego wyjade z takim :bezradny:
 
 
 
apples 




Pomógł: 564 razy
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 5678



Wysłany: Sob Sty 09, 2010 22:22   

Tylko uważaj podczas jazdy. Bo jeżeli puści to może być ciężko ruszyć kierownicą.
Powodzenia w trasie.
 
 
domel-x 




Pomógł: 37 razy
Dołączył: 07 Wrz 2008
Posty: 505
Skąd: Inowrocław



Wysłany: Nie Sty 10, 2010 09:42   


takie opaski są dużo mocniejsze


menior, w którym miejscu przecioł ci sie wąż,też zauważyłem w jednym miejscu ze obciera sie.Dokładnie w tym miejscu
 
 
menior 



Pomógł: 8 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 291
Skąd: werona italia

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 10, 2010 20:43   

nie DOMEL-X mnie sie przetarl ten dolny co idzie od maglownicy do szybkozlacza co idzie do chlodniczki,i zostalo to tak zrobione: rurka w srodku jest uzebrowana zakupiona w zakladzie pneumo-hydraulicznym i scisniete po 2 opaski metalowe na kazda strone
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Przewód wspomagania do wymiany
resort210 Rover serii 75, MG ZT 4 Nie Maj 15, 2011 12:21
piterazim
Brak nowych postów [R75] przewód hydrauliczny układu wspomagania PILNE
kerbi Rover serii 75, MG ZT 0 Czw Cze 28, 2012 19:39
kerbi
Brak nowych postów [R75] Siła wspomagania kierownicy
karolj Rover serii 75, MG ZT 17 Czw Maj 11, 2017 16:07
Punx
Brak nowych postów [R75] zbiornik wspomagania kierownicy
pkfamilia Rover serii 75, MG ZT 3 Sob Lip 25, 2015 17:29
AdaskoC
Brak nowych postów [R75] Pompa wspomagania kierownicy .Zakup.
ARTUR1983 Rover serii 75, MG ZT 10 Wto Sie 22, 2017 07:25
prebenny



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink