Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416si ] rodzaje pasków
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:07
[R416si ] rodzaje pasków
Autor Wiadomość
smarzuch 




Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 63
Skąd: Kraków



  Wysłany: Pią Lut 19, 2010 11:39   [R416si ] rodzaje pasków

witam czy mógł bym prosić o dane pasków rozrządu i klinowego do mojego roverka bo goście w sklepie mówią ze są dwa rodzaje najlepiej zmierzyć a z autkiem będę dopiero jutro robił i pewnie jak dziś nie kupie to jutro tym bardziej.proszę o pomoc . dane auta rover 416 si 1996 z dokładaną klimatyzacją
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lut 19, 2010 14:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Lut 19, 2010 11:39   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Pią Lut 19, 2010 12:07   

Jeśłi masz silnik Rovera 16k4f to masz napewno pasek na ręczny napinacz czyli 143 zęby 26mm szerokości a długość 1144mm
oto przykład
http://tomateam.pl/sklep/...m_dzial=-&c=502

[ Dodano: Pią Lut 19, 2010 12:07 ]
co do klinowego to Ci nie pomoge jak masz dokładaną klime bo nie jestem pewien najlepiej ściągnij i zanieś do motoryzacyjnego
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
smarzuch 




Dołączył: 07 Maj 2009
Posty: 63
Skąd: Kraków



Wysłany: Pią Lut 19, 2010 13:43   

a jeszcze mam pytanko odnośnie pompy wody bo nie wiem czy mam 112 czy 113 koni jak to sprawdzić bo w sklepie nie mogą nawet po winie dojść a mają dwa rodzje
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pią Lut 19, 2010 14:58   

111 koni
smarzuch, usunęłam Twój nr VIN :wink:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
farek 




Pomógł: 18 razy
Dołączył: 27 Mar 2008
Posty: 224
Skąd: Międzylesie



Wysłany: Pią Lut 19, 2010 15:25   

VKPC 87401 z Firmy SKF lub jej zamienniki...
Ja sprzedałbym Ci taką ;)

kasjopea napisał/a:
111 koni
smarzuch, usunęłam Twój nr VIN :wink:


Nie jest to takie oczywiste dla sprzedawcy w sklepie. 111 KM podają dane tech producenta, i klubowy dekoder VIN. W katalogach w motoryzacyjnych mają do wyboru wersję 112 lub 113 KM co już się nie zgadza. W dodatku niby niczym sie nie powinny różnić a jednak. Problem pojawia się przy doborze chociażby pompie wody czy głupiego paska.

Cytat:
W silnikach serii K produkowanych po 95 roku są dwa paski klinowe: Pierwszy: Pasek do pompy wspomagania: 3PK760 Drugi: Pasek do alternatora i sprężarki klimatyzacj: 5PK1155 Pasek do alternatora (auta bez klimatyzacji): 5PK736 Warto jednak przy zakupie potwierdzić w katalogu rodzaj paska do swojego auta.


To cytat z tech FAQ. W katalogu w sklepie motoryzacyjnym pokrywa się to jeżeli chodzi o wersje 112 KM, przy tej 113 konnej są już cuda. Nie mam pojęcia skąd autorzy tych katalogów, Tec-doc'ów itd wzięli te informacje. Wydaje mi się, że najbliżej prawdy bedzie, 112 KM. Przeliczając 82KW to jest 111,52 KM mnożąc prze 1,36 czyli tak jak sie robi to z reguły. W wikipedii mamy 1KW = 1,3596 KM i wówczas mamy już 111,49 KM. Wydaje mi sie, że podciągnęli to pod 112 KM i stąd te cuda.

113KM dla mnie pozostaje zagadką...
 
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Pią Lut 19, 2010 16:39   

Pompa do twojego autka ma wygladac tak
http://cgi.ebay.co.uk/Rov...=item439d5c156c
Nie tak.
http://cgi.ebay.co.uk/Rov...=item439d487e47
Sa dwa rodzaje pompy wody stara bez komory odparowujacej i nowa z komora. Ty masz stara. Ja mialem nowa ,ale spredali mi stary typ z kompl. rozrzadu bo tez nie wiedzieli i jest oki, bo w ta strone da sie zamienic w druga nie da rady bo oslony rozrzadu nie zalozysz. Na pewno masz starszy typ pompy ,jesli jakims cudem nie to i tak bezpieczniej taka kupi bo da sie ja zamontowac tylko z pompy nowego typu trzeba wyjac taka srubo-tulejka dystansujaca i mocujaca pokrywe. Popatrz na zdjecia i zobacz jak to wyglada. Bylo juz o tym jakby co:
http://forum.roverki.eu/v...ghlight=rozrzad
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Producenci pasków rozrządu
grzegorz_k. Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Wto Kwi 24, 2007 14:43
grzegorz_k.
Brak nowych postów [R400 1.6 99r] Jaki rozmiar pasków wieloklinowych
Pawson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Paź 21, 2009 13:39
szoso
Brak nowych postów [rover 416] tylna szyba - naprawa pasków
piotrekd26 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Mar 09, 2013 21:53
Adrian
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R45] Rodzaje klas wyposażenia
lalusx Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pią Sie 08, 2014 18:15
Ciufa
Brak nowych postów [r400] pytanie o rodzaje silników...
piotras9078 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Pią Cze 03, 2011 14:11
leszczu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink