Typ: wszystkie Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
Witam. Miałem problem z HGF. Rozrząd wymieniony, uszczelka nowa, głowica zplanowana.
Pompa wody wymieniona. Auto odpaliło, silnik pracuje nie równo (tak jakby któryś cylinder nie palił. Sprawdzone świece , wszystkie są okopcone ale nie mokre) wywala wodę z za pompy wodnej. Przewody od nagrzewnicy zimne oraz przewód od silnika do chłodnicy również. Jeżeli ktoś ma jakieś sugestie to proszę o pomoc. Dzięki.
_________________ już 45 000 kilometrow i jeździ!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 02, 2010 10:20, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 12, 2010 17:09 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Odpowietrz porządnie układ chłodzenia. Odkręć grzanie w samochodzie na maxa, odpal silnik, odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i na pracującym silniku pouciskaj węże gumowe układu chłodzenia rękami.
Jak silnik zacznie się nagrzewać i termostat otwierać, to resztki powietrza wylecą przez wężyk dolny zbiorniczka.
Jeśli nie pomoże ta operacja - to albo masz uszkodzony termostat, albo ktoś pomieszał coś z wężami układu chłodzenia, albo, niestety, może to być HGF, tudzież źle naprawiony poprzedni.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
a jak odpowietrzyć cały układ chłodniczy? szukałem jakichś zaworków, czegokolwiek do odpowietrzenia ale za żadne skarby nic nie widziałem. Macie jakieś rady?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum