wg, mnie nie ma nic dziwnego, jak jest ciepły to jest większe ciśnienie, a jak dodajesz gazu to pompa wody tłoczy jeszcze więcej płynu. U mnie jak spaliny dostawały się do układu chłodzenia ( pęknięta głowica) to na jałowych obrotach, miałem ogromny gejzer ze zbiorniczka i masę bombelków. Jak masz rozgrzany silnik to górny gruby wąż jest twardy jak skała, czy czuć że da się lekko ugnieść ? oczywiście jak masz wkręcony korek zbiorniczka wyrównawczego. Zrób test na obecność spalin, kilka groszy a będziesz coś wiedział więcej.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Wrz 10, 2020 12:28
Brat napisał/a:
Zrób test na obecność spalin, kilka groszy a będziesz coś wiedział więcej.
testu nie dało się zrobić bo było tak duże ciśnienie , wg. mnie ewidentnie uszczelka ( ciśnienie , temperatura ), to jest kontynuacja tego tematu
https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=109001
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum