Wysłany: Sob Cze 06, 2009 19:35 [all LPG] Jakich gazowników polecacie w swoim mieście ?
Witam,
Jakie są ceny benzyny a jakie gazu to każdy sam wie coraz więcej osób (w tym ja) nosi się z zamiarem zagazowania swojego pupila. I przydałby się myślę taki topic z polecanymi przez forumowiczów gazownikami w danym mieście (bo wiadomo ze naszych cacek w byle jakie łapska NIE ODDAMY ! .
Narazie odnośnie Krakowa wyszperałem takie posty na forach lpg:
1. Polecam GAZ-HURT na Cystersów. Zrobiłem tam Astre 1.4 16 V na LANDI i chodzi OK.
Mało pali i wszystko dograne.
2. Z czystym sumieniem mogę polecić Green Gaz. Od czasu montażu nie było żadnych problemów z samochodem.
Szybka , sprawna obsługa i konkurencyjne ceny.
dokładny adres:
Green Gaz
ul. Powstanców Wielkopolskich 7a
606550558 , 659-20-11
Natomiast nie polecam tego zakładu na Rybitwach który rekomendował Perzan. Całkowity brak profesjonalizmu.Podobnie Dobrego Pasterza , też kiepsko.
3. Godula Moto Sport
ul. Makuszyńskiego 9A
31-752 Kraków
tel. (012) 6447555
fax. (012) 4258897
4. A ja w Krakowie polecam BKZ na Jana Pawła II (z tyłu Politechniki)
Fachowa obsługa i serwis, wszystko ok.
5. Auto-gaz na ul. Dobrego Pasterza 120
6. Polecam AUTOGAZ ul Beskidzka 7-KRAKÓW tel.12 4255304.Miła i szybka obsługa nie szukająca za wszelką cene kasy i bez zdzierstwa.Usunięto mi usterke nie przełączania się na lpg przy gorącym silniku za jedyne słowo dziękuje.Na dodatek na okres próbny zamontowano register w miejsce krokowego na czas poszukania programu Romano,a którego w Krakowie nikt nie posiada.Jak widać nie wszedzie patrzą na klienta tylko poprzez wypchaną kieszeń.
7. Polecam Eko Car i Panów A i P Cebula (croma1). Byłem na instalacji LPG. Zameczałem ich pytaniami i spostrzeżeniami a oni spokojnie tłumaczyli. Bez problemu zamontowali mi wtryskiwacze jakie chciałem. Samo wykonanie też jest schludne. Mam nadzieje że serwis okresowy tez bedzie tak dobry. Warto było jechać aż z Krakowa
a tak ode mnie jeszcze to pytanie czy ktos przypadkiem nie zakładał gazu na ul Hamernia 4 w Krakowie bo ja jeździłem tam jeszcze mazdą (323 silnik 1,3 na gaźniku z '91 roku i byłem naprawdę zadowolony i tak w sumie to sie nad nimi zastanawiam najbardziej (tylko ze to jest mały zakładzik w garażu pod domkiem i nie wiem jeszcze jak u nich z gwarancję itd ) Jakby ktoś miał jakiegoś godneg polecenia gazownika w Krakowie to będę bardzo wdzięczny
Pozdraiwam i mam nadzieję że temat się rozwinie i przysłuży potomnym
SPAMU¦
Wysłany: Sob Cze 06, 2009 19:35 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Dodano 2010.01.20 - niestety poniższe pochwały mogą być już nie aktualne - miesiąc temu byłem tam na przeglądzie instalacji i niestety zakład wymienił całą obsadę, która obecnie wygląda mało profesjonalnie - jakby się dopiero uczyli, a nie mają od kogo, bo nikt ze "starych" nie został. Ostatni klubowy R75 2.5 V6 został zrobiony z dość dużymi usterkami.
Dokonania w zakresie klubowych Roverków:
- 623 Si '95 - II gen.
- 623 Si '95 - IV gen.
- 827 Si '93 - II gen.
- 214Si - IV gen.
- 75 2.5 KV6 aut. - IV gen.
- 620 ti - IV gen.
- chyba 820 Si - IV gen.
Inne znajome auta:
- FSO 125p 1.5 ME - I gen.
- Daewoo Tico - I gen.
- Opel Zafira - IV gen.
Super fachowcy i żadnego auta się nie boją (np. 75 KV6 ) - warto jechać 80 km z Wawy, żeby robić u nich.
U mnie (FSO, 623, 623 i 827) jedyne do czego można się było przyczepić, to to, że przewody pod podwoziem powinny być mocowane co 50 cm, a były co 70-80 cm - poprawione na gwarancji.
Obecne ceny - instalacja IV gen. do silnika 4 cylindrowego 1900 zł, a bardziej skomplikowanych (akurat do VVTi Toyoty) 2100 zł.
_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
KRAKÓW, Nazaretańska 12, Eko-Power-Gaz CZY KTOŚ COŚ SŁYSZAŁ NA ICH TEMAT są w wykazie Czakramu ale jak montują natomiast polecane BKZ Auto nie znajduje się wykazie polecanych przez Czakram
Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 219 Skąd: Kraków/Lublin
Wysłany: Wto Lip 07, 2009 08:18
W Krk. Czakram współpracuje z F.H.U. Karat (kiedyś byli częścia BKZ). Robiłem tam naprawę gwarancyjną BRC i nawet z Czakramu dzwonili czy byłem zadowolony z usługi.
_________________ Zdrowy sen nie tylko przedłuża życie, ale i skraca dzień roboczy.
A byłeś zadowolony Zadzwoniłem sobie do Czakramu i powiedzieli mi ze w BKZ właściciele się rozeszli i podzieli firmę, jedna nazywa się właśnie Karat a druga Auto Test. Znajdują się obok siebie , pytanie czy po rozstaniu jakość usług się nie pogorszyła
I co z tym EKO-POWER-GAZ w czakramie mi ich polecali.
Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 219 Skąd: Kraków/Lublin
Wysłany: Pią Lip 10, 2009 10:44
Traianus napisał/a:
A byłeś zadowolon
Z samej obsługi tak. Co do usterki, to wymienili mi reduktor na gwarancji (w poprzednim zakładzie chcieli regenerować za 400zł), jednak usterka znowu się pojawiła, czekam aż będę miał czas odstawić autko. Póki co ani polecam ani nie polecam
_________________ Zdrowy sen nie tylko przedłuża życie, ale i skraca dzień roboczy.
Traianus w KrK polecam albo firmę Gazik na ul Hamernia 4 (tam mi obsługiwali gaz w maździe) lub Eco Cars na ul Myśliwskiej (tam zakładałem swoją instalację wczoraj i mogę powiedzieć tak:
Opisz bliżej swój zachwyt chodzi mi głównie o estetykę i dbałość wykonania, (czy np: nie przymocowali reduktora w miejscu utrudniającym dostęp do... czegoś... itp )
Hmm ie zwracałem uwagi na eststyke (jak na moje oko jest to zrobione ładnie w sensie rozplanowania, wszytsko jest pod ręką i na wierzchu, ale u mnie (416 kanciak) pod machą jest miejsca od cholery więc rozplanowanie komponentów pewnie zależy od silnika (u GG wszystko troche inaczej wygladało, on ma 420 ale okrąglaka) , bardziej zwracałem uwagę na działanie i powiem że jak się jedzie po mieście na gazie + klima to czuć że auto jest słabsze (przy benzynie różnica jest mniej odczuwalna) + jeszcze takie spostrzeżenie, że sprzęgło stało się nagle o wiele bardziej czułe (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie) ale trzeba nim delikatniej operować lub ruszać z ciut wyższych obrotów bo może furak zgasnąć, nie wiem czy tak ma być jak jest u was ?
sprzęgło stało się nagle o wiele bardziej czułe (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie) ale trzeba nim delikatniej operować lub ruszać z ciut wyższych obrotów bo może furak zgasnąć, nie wiem czy tak ma być jak jest u was ?
Dzięki człowieku, już myślałem, ze mam coś nie tak, dokładnie mam tak samo. Instalacja BRC Sequent 24.
Nie wiem czy tak ma być, postaram się dopytać na przeglądzie w poniedziałek.
Ja jestem bardzo zadowolony z założonej instalacji. Póki co bezproblemowo, nie zauważam jak się przełącza na gaz (a robi to bardzo szybko). Spadek mocy jest odczuwalny, ale cena LPG to rekompensuje.
O to mnie też uspokoiłeś, to koniecznie daj znać co Ci gazownik powie bo ja z moim autkiem będę mógł podjechać do gazownika na jakąś regulację najwcześniej za 10 dni bo teściu miał HGF w swoim roverku i pożyczyłem mu mojego żeby mogli pojechać na wakacje ale z tego co mówisz, że czujesz różnicę jak jeździsz na gazie to powiem Ci że dziwne trochę bo ja wręcz na gazie mam odczucie że mi auto sie lepiej zbiera niż na benzynie
czubaka, ja mam BRC i jest problem, bo nie wszedzie mi chca serwisowac, bo nie wszedzie maja program do BRC
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Zakładałem na ul. Zbożowej (Alfa-Auto). Z oceną się powstrzymam do czasu regulacji, nie, żeby byli źli, ale ocenię całokształt. Wtedy opisze wszystko ze szczegółami.
//(po regulacji)
Właśnie wróciłem z regulacji okrężną drogą. Autko jakby lepiej się zbierało (nie przejechałem dużo, ale takie mam wrażenie). czubaka mam wrażenie jakby sprzęgło działało "po staremu". Mechanik mówił, że oni nic nie ruszają przy sprzęgle, natomiast samochód mógł być słabszy przez co takie odczucie.
Kilka słów o zakładzie.
Zakład polecił mi znajomy taty (skądinąd diagnosta samochodowy), podobno prowadzą go byli pracownicy Fugazi. Chciałem instalację BRC Sequent, taka tez mi polecono. Nie miałem do tej pory samochodu z gazem, ale jestem jak najbardziej zadowolony. Spalanie gazu jest 1-1.5 l/100km większe niż benzyny. Przełączanie na gaz następuje bardzo szybko i płynnie, nie jestem w stanie tego zauważyć nie patrząc na kontrolkę. Początkowo odczuwalny był spadek mocy, jednak po regulacji (jakby) to ustąpiło. Mam nadzieję nie odbije się to za nadto na spalaniu. Widać, ze w zakładzie znają się na robocie. Całość opinii psuje tylko kilka wpadek, wlew zrobili nie tam gdzie mieli (dostałem rabat) i fakt, że homologację otrzymałem po 3 tyg. w dodatku z literówką. Dobra, czepiam się, każdy się może pomylić.
Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony (oby tak dalej).
Założyłem w Eko Power Gaz przy nazaretańskiej, bo akurat tam mi było najbliżej i jak narazie jeżdżę i się ciesze, wszystko pracuje super, mam tylko dwie uwagi co do zakładu
- dobrali trochę za małą bule "w koło" weszła by większa
- powiedzieli mi ze świadectwo homologacji do 2 tyg dostanę pocztą, gdy po miesiącu czasu nie przyszło zadzwoniłem do nich a pan powiedział ze jest i czeka już od dawna na mie aż po nie przyjadę
Hmm ja już też po regulacji, człowiek w zakładzie powiedział mi, że:
"panie to jest gaz to sie inaczej auto bedzie zachowywało, nie ma sie czym martwić na wykresach wszystko jest ok" (za to dałbym zakładowi minusa bo koles po prostu mnie zlał ). Jak zacząłem naciskać to coś tam podregulował ale generalnie nie wiele to dało.
W sumie od założenia zrobiłem 4000, olałem to sprzęgło, nie mam czasu na zostawianie auta bo muszę nim jeździć poza tym jak silnik jest ciepły to działa wszystko ok prostu przyzwyczaiłem się żeby ruszać tak z 2 tyś obr i tyle.
Także jakbyście stali kiedyś na światłach w Krakowie ze srebrnym kombiakiem i usłyszycie ze się zaczyna wkręcać na obroty przed ruszeniem to naprawdę nie znaczy ze się chcę ścigać
PS zliczyłem dzisiaj średnie spalanie w mieście (w Krakowskich korkach) trasa do pracy to mniej więcej od rybitw w okolice salwatora (15-16 km w zależności jak się jedzie).
Max spalanie 11,5
min spalanie 10,5
i życie jest piękne
@Traianus
- butla czasem wejdzie większa ale będzie wystawać, przez co podłoga bagażnika bedzie nierówno odstawać.
Ja mam w 416 butle 45l (36 dostępne), natomiast dziś odbieramy od gazownika Omegę B2.5V6 kombi. Mimo ogromnego bagażnika (i dużych kół) butla to tylko 55l. 10l więcej.
Więcej ponoć nie wejdzie zeby podłoga była równa a to zabiłoby kombi.
Ja miałem wystającą butle w CC. Nie dość że bagażnik mikroskopijny to jeszcze przez to nic w nim równo stać nie chciało.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum