Forum Klubu ROVERki.pl :: [rover 220 2.0 97r] Wymieniony filter paliwa-silnik drży
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:38
[rover 220 2.0 97r] Wymieniony filter paliwa-silnik drży
Autor Wiadomość
goliat 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 84
Skąd: Anglia southampton



Wysłany: Czw Sty 21, 2010 20:17   [rover 220 2.0 97r] Wymieniony filter paliwa-silnik drży

Witam
Taj jak w temacie
Wymienilem filter paliwa,przejechałem jakioes 1km zaparkowałem auto,silnik dostał o 100 obrotów wiecej-obroty lekko skacza a silnik zaczoł drżać
czy to tylko kwestia czasu zeby wszystko było ok? czy trzeba cos tam podregulowac?
Z góry dziekuje za odpowiedz
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 21, 2010 20:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 21, 2010 20:22   

Przejedz się więcej niz 1km, i odpowietrz filtr paliwa śrubką na gorze oraz pod pompuj gruszka paliwo do filtra.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
goliat 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 84
Skąd: Anglia southampton



Wysłany: Czw Sty 21, 2010 20:27   

No tak zrobilem-mysle ze w wezykach cos powietrza zostało przy zakładaniu ich na filter..
_________________
Veni, vidi, vici.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 21, 2010 20:31   

Ja raz miałem tak ze wymieniłem filtr, pod pompowałem rope ale zapomnialem go odpowietrzyć i potem nawet na drugi dzień jak go odpaliłem było takie same zjawisko jak po wymianie ze silnik trochę zesłabł i obroty falowały ale ustały po chwili.

Przejechałem się nim trochę bardziej ostro i już problemów nie bylo :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
goliat 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 84
Skąd: Anglia southampton



Wysłany: Czw Sty 21, 2010 20:37   

a jak odpowietrzacie filtr?
odkrecacie ta sróbke na płaski srubokret i pompujecie pompeczka? czy inaczej??
_________________
Veni, vidi, vici.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 21, 2010 20:43   

Ja to robię tak, zakładam filtr pompuje grucha az jest twarda, odkręcam śrubę i powietrze syczy az przestanie. potem pompuje aż trochę paliwa przez ta śrubę wychodzi i zakręcam śrubę i pompuje jeszcze raz gruchę i odpalam.
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
goliat 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 84
Skąd: Anglia southampton



Wysłany: Czw Sty 21, 2010 20:46   

no ja troszke inaczej zrobiłem
wcisłem wąż dolotowy,podpompowałem grucha,zaózażylem ze z wylotu zaczeła ropa lecieć,wcisłem waz wylotowy i odpaliłem maszyne..
_________________
Veni, vidi, vici.
 
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Czw Sty 21, 2010 21:03   

W sumie tak tez mozna :wink: tez powietrze z filtra wyleci :wink:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
przemek199 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 24 Mar 2009
Posty: 135
Skąd: Wołów



Wysłany: Czw Sty 21, 2010 21:06   

goliat napisał/a:
no ja troszke inaczej zrobiłem
wcisłem wąż dolotowy,podpompowałem grucha,zaózażylem ze z wylotu zaczeła ropa lecieć,wcisłem waz wylotowy i odpaliłem maszyne..


Ja robie identycznie jak kolega, zakładam wężyk i pompuje az z drugiej strony wyleci ropa i zakladam drugi wezyk wtedy autko pali normalnie i nigdy mi nie przerwalo przy tej operacji....pozdro!
 
 
 
goliat 



Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 84
Skąd: Anglia southampton



Wysłany: Czw Sty 21, 2010 22:07   

przemek199 napisał/a:
Ja robie identycznie jak kolega, zakładam wężyk i pompuje az z drugiej strony wyleci ropa i zakladam drugi wezyk wtedy autko pali normalnie i nigdy mi nie przerwalo przy tej operacji....pozdro!


To ja proponuje koledze odkrecic sróbke-teraz to zrobiłem,powietrze było..
_________________
Veni, vidi, vici.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Przyklejony: [Rover 200/25/MG ZR] Artykuły, z którymi warto się zapoznać
kasjopea Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pon Sty 24, 2011 18:27
kasjopea
Brak nowych postów [ ROVER 220 SDI ] DRŻY KIEROWNICA
KWT Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Nie Kwi 15, 2012 10:28
leszczu
Brak nowych postów [Rover 25] drży kierownica przy mocno skręconych kołach
Mlody55 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 1 Pią Lis 28, 2014 19:36
Pawkaz
Brak nowych postów [r200 '98] pasek alternatora, wymieniony i dalej pisk
ywis Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 4 Sob Kwi 11, 2009 20:49
ywis
Brak nowych postów [MG ZR/ R25 TD] silnik padl po wymianie filtra paliwa
mentos Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 8 Czw Sie 06, 2009 19:51
Brt



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink