Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
gustav.pl napisał/a:
PHJOWI napisał/a:
sensor od 50 do 100zł max , tylko ze musi się zgadzać ilość poduszek.
Czy wspomniany sensor, to jest to samo co sterownik? Bo w warsztacie gdzie robią mi Roverka, przy okazji rozmów o kosztach nowej poduszki, wspomniano coś o montażu nowego sterownika.
Ponawiam moje pytanie z nie swojego tematu. Może odpowiedzi nie otrzymam, ale chociaż będę mógł dać plusiki za podpowiedzi otrzymane w tamtym temacie, tj:
[R75 2.0KV6 00'] jak wymienić tylne pasy bezpieczeństwa
Pozdro.
_________________ rover forever
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Czw Gru 02, 2010 00:53, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pią Sty 01, 2010 11:15 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Sty 01, 2010 13:37
gustav.pl napisał/a:
jak wymienić tylne pasy bezpieczeństwa
odpiąć aku ( zgodnie z zasadami ),odczekać ponad 10 minut.Zdemontować tylne siedzenie i półkę, odkręcić śruby mocujące pasy w podłodze,rozpiąć wtyczkę przewodu przy zwijaczu,odkręcić śruby montażowe przy zwijaczach widoczne przez szybę.Odkręcić śrubę mocowania zaczepu pasa centralnego.
[ Dodano: Pią Sty 01, 2010 13:37 ]
gustav.pl napisał/a:
Ponawiam moje pytanie z nie swojego tematu.
czujnik zderzenia czołowego i uderzenia z tyłu jest w obwodzie sterownika SRS DCU i to DCU uruchamia zadziałanie pasów i poduszek.Czyli sterownik to sensor . Są jeszcze czujniki uderzeń bocznych, pod siedzeniami na wzmocnieniu poprzecznym.
sensor od 50 do 100zł max , tylko ze musi się zgadzać ilość poduszek.
Czy wspomniany sensor, to jest to samo co sterownik? Bo w warsztacie gdzie robią mi Roverka, przy okazji rozmów o kosztach nowej poduszki, wspomniano coś o montażu nowego sterownika.
Ponawiam moje pytanie z nie swojego tematu. Może odpowiedzi nie otrzymam, ale chociaż będę mógł dać plusiki za podpowiedzi otrzymane w tamtym temacie, tj:
[R75 2.0KV6 00'] jak wymienić tylne pasy bezpieczeństwa
Pozdro.
rozwalone na co czekac 10 minut ? , żeby wywalić pasy to należy je napierw przeciać aby odciagnąć kanape
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Cze 2008 Posty: 337 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią Sty 01, 2010 20:51
Pewnie nie napisałem zbyt przejrzyście, ale pytałem się o ten nieszczęsny sensor poduszek, a pytanie było zawarte w cytacie To co było "tłustym" drukiem, to nazwa tematu założonego przez kol. nikode, pod który to temat się kiedyś podczepiłem z moimi pytaniami.( dlatego nie mogłem wtedy posłać plusika kol. PHJOWI ).
Ale wszystko się wyjaśniło, mam nadzieję i dziękuję kolegom za wyczerpujące odpowiedzi
Pozdrawiam
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Sty 01, 2010 22:51
gustav.pl napisał/a:
Pewnie nie napisałem zbyt przejrzyście,
gustav.pl, ja wiedziałem o co chodzi , ale ze względu na taką treść pytania w tym temacie ,nie mogłem pisać o przecięciu pasa i nie wspominania o aku , bo ktoś nie znający tematu od początku ,wymieniający pas np. zepsuty ,korzystając z tego opisu, mógłby sobie narobić kłopotu.
Pomógł: 12 razy Dołączył: 09 Cze 2008 Posty: 337 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto Sty 19, 2010 20:36
Witajcie raz jeszcze " Jak to jest? Czy napinacze można wymienić na raty? Tzn, z braku "waliuty" chciałem przede wszystkim wymienić tylko te z przodu. Natomiast Magik" co mi składa roverka po stłuczce, powiedział, że trzeba wymienić wszystkie bo inaczej nie zadziałają... czy jakoś tak. Czy ilość sprawnych napinaczy wpływa na działanie innych rzeczy, np. poduszek
Pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum