Forum Klubu ROVERki.pl :: [420 Si] jaki rozmiar klucza do swiec ?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:40
[420 Si] jaki rozmiar klucza do swiec ?
Autor Wiadomość
chrupol 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 148
Skąd: Białystok



Wysłany: Czw Sty 21, 2010 07:47   [420 Si] jaki rozmiar klucza do swiec ?

Witam

Pytanko bo kumpel kupuje klucz do swiec w swoim golfie i bym chcial sprobowac zmienic swiece w swoim roverku mam falujace obroty (zmienilem juz przewody) zostaly mi swiece chociaz auto na mrozie pali za 1 razem ... moze wogole ktos mi wybije zmiane swiec ? w zwiazku z tym falowaniem obrotow
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Sty 21, 2010 07:47   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 21, 2010 08:31   

Silniczek krokowy czyściłeś?
 
 
 
chrupol 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Cze 2007
Posty: 148
Skąd: Białystok



Wysłany: Czw Sty 21, 2010 08:49   

no wlasnie swego czasu czyscilem do dzisiaj mam identyczne objawy, wczesniej to mi normalnie gasl wciaz od 2-3 lat faluja mi obroty (nawet po czysczczeniu silnika krokowego)

jest jakis sposob aby sprawdzic stan swiec ?
 
 
 
Adrian 
Moderator



Pomógł: 227 razy
Dołączył: 30 Gru 2007
Posty: 2726
Skąd: Ząbki

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 21, 2010 19:07   

Spróbuj spotkać się z jakimś białostockim Roverkowiczem i podmienić krokowca. Będziesz wiedział, czy to nie jego wina. A świece to raptem 50,- PLN i jeśli ich dawno nie wymieniałeś, to i tak to Cię czeka.
 
 
 
arczi83 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Wrz 2007
Posty: 310
Skąd: Kraków



Wysłany: Czw Sty 21, 2010 22:54   

Na temat świec możesz poczytać tutaj: http://www.data.com.pl/2_...h/swiece_2.html
Co do falowania obrotów to w silniku serii T nie ma typowego silniczka krokowego, jest potencjometr przepustnicy który działa podobnie, możesz go rozebrać i nasmarować, przy czym ustaw go w środkowej pozycji przy składaniu. Po czym resetujesz nastawy przepustnicy przez włączenie zapłonu i min 5 razy pedał gazu w podłogę. Później odpalasz auto i czekasz aż się nagrzeje do 90 stopni, do tego czasu nie dotykasz gazu. Jeśli by zgasł czy chodził nie równo, to go gasisz i odpalasz na nowo. U mnie to pomogło w zwalczeniu falowania obrotów. Jedynie miałem trochę wyższe obroty na biegu jałowym które reguluje się śróbką pod przepustnicą. A świece od golfa nie będą pasowały do Rovera, i tak jak napisał AdrianWWL, jeśli dawno ich nie wymieniałeś to kup nowe przeznaczone do silnika 2,0 Rovera .
 
 
sTERYD 
Klubowicz





Pomógł: 1131 razy
Dołączył: 19 Cze 2006
Posty: 10926
Skąd: ZGL / szczecin



Wysłany: Czw Sty 21, 2010 23:22   

klucz do świec i w roverkach i w golfach to jest klucz 16mm ot i cała historyja, specjalne klucze do świec mają jeszcze gumową tulejkę w środku, która trzyma świecę w kluczu... ale to nie jest ani obowiązkowe, ani trudne do podrobienia (daje radę uszczelka z kapsla piwa Grolsch ;) )
_________________
W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia ;)
 
 
 
Marrkus 




Pomógł: 67 razy
Dołączył: 13 Lis 2001
Posty: 1096
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Sob Sty 23, 2010 11:17   

Świece do silnika serii T są takie same jak do silników serii K - ostatnio kupowałem NGK w cenie 10pln za sztukę.

Klucz do świec tak jak było napisane już wcześniej 16. Nie warto kupować kluczy z marketów za kilkanaście złotych - kupiłem i ledwie jedną wymianę zrobiłem bo się rozpadł. Teraz mam końcówkę do klucza nasadowego - jeszcze nie testowałem ale ale przynajmniej wygląda o wiele solidniej. Jeszcze taka uwaga by świece wymieniać na zimnym silniku.


Cytat:
(daje radę uszczelka z kapsla piwa Grolsch ;) )


chyba chodzi o zamknięcie typu krachla - bo z zwykłego kapsla chyba nie pójdzie :wink:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R45] Jaki rozmiar letnich opon
dawidmdj Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 53 Pią Kwi 20, 2012 13:44
7Tomi
Brak nowych postów [R416] Jaki rozmiar tulei ?
mastersik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Wto Gru 04, 2012 10:28
Adrian
Brak nowych postów [R400 1.6 99r] Jaki rozmiar pasków wieloklinowych
Pawson Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sro Paź 21, 2009 13:39
szoso
Brak nowych postów [R416, 97r. KLIMA] Jaki rozmiar chłodnicy?
flori_n Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 26 Pią Paź 29, 2010 22:59
Pszczola24
Brak nowych postów [R45] Wymiana opon na letnie, jaki rozmiar
Rover4545 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 10 Sob Cze 18, 2016 13:56
Remigiusz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink