Witam
Taj jak w temacie
Wymienilem filter paliwa,przejechałem jakioes 1km zaparkowałem auto,silnik dostał o 100 obrotów wiecej-obroty lekko skacza a silnik zaczoł drżać
czy to tylko kwestia czasu zeby wszystko było ok? czy trzeba cos tam podregulowac?
Z góry dziekuje za odpowiedz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 21, 2010 20:17 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Ja raz miałem tak ze wymieniłem filtr, pod pompowałem rope ale zapomnialem go odpowietrzyć i potem nawet na drugi dzień jak go odpaliłem było takie same zjawisko jak po wymianie ze silnik trochę zesłabł i obroty falowały ale ustały po chwili.
Przejechałem się nim trochę bardziej ostro i już problemów nie bylo
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ja to robię tak, zakładam filtr pompuje grucha az jest twarda, odkręcam śrubę i powietrze syczy az przestanie. potem pompuje aż trochę paliwa przez ta śrubę wychodzi i zakręcam śrubę i pompuje jeszcze raz gruchę i odpalam.
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 84 Skąd: Anglia southampton
Wysłany: Czw Sty 21, 2010 20:46
no ja troszke inaczej zrobiłem
wcisłem wąż dolotowy,podpompowałem grucha,zaózażylem ze z wylotu zaczeła ropa lecieć,wcisłem waz wylotowy i odpaliłem maszyne..
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 135 Skąd: Wołów
Wysłany: Czw Sty 21, 2010 21:06
goliat napisał/a:
no ja troszke inaczej zrobiłem
wcisłem wąż dolotowy,podpompowałem grucha,zaózażylem ze z wylotu zaczeła ropa lecieć,wcisłem waz wylotowy i odpaliłem maszyne..
Ja robie identycznie jak kolega, zakładam wężyk i pompuje az z drugiej strony wyleci ropa i zakladam drugi wezyk wtedy autko pali normalnie i nigdy mi nie przerwalo przy tej operacji....pozdro!
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 84 Skąd: Anglia southampton
Wysłany: Czw Sty 21, 2010 22:07
przemek199 napisał/a:
Ja robie identycznie jak kolega, zakładam wężyk i pompuje az z drugiej strony wyleci ropa i zakladam drugi wezyk wtedy autko pali normalnie i nigdy mi nie przerwalo przy tej operacji....pozdro!
To ja proponuje koledze odkrecic sróbke-teraz to zrobiłem,powietrze było..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum