Forum Klubu ROVERki.pl :: [R420 2.0 SDI Diesel 96r] Gdze znajduje sie pompa paliwa?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 14:40
[R420 2.0 SDI Diesel 96r] Gdze znajduje sie pompa paliwa?
Autor Wiadomość
paranoik 



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 24
Skąd: Wałbrzych



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 17:11   [R420 2.0 SDI Diesel 96r] Gdze znajduje sie pompa paliwa?

Cześć, Zamarzło paliwo, chciałem ogrzać przy pomocy farelki okolice pompy paliwa, ale nie wiem gdzie ona sie znajduje. Prosze o pomoc
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 24, 2010 17:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 17:14   

Pompa wtryskowa znajduje się pod pokrywą wygłuszającą silnika, po prawej stronie. Nie sądzę, że uda Ci się w ten sposób uruchomić auto, ale jeżeli chcesz spróbować, to ogrzej również filtr paliwa.
 
 
paranoik 



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 24
Skąd: Wałbrzych



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 17:22   

A filtr paliwa jest przyt pompie paliwa ? chodzi mi o te miejsca gdzie mogla zamarznac parafina, czyli tez i filtr no i przewody, czy to jest razem skupione ? Ludzie pisali ze ogrzewanie pomagało czasem. Czyli musze ściągnąc pokrywe silnika? czy poprostu mam ogrzewać tą pokrywę, a powietrze ciepłe i tak sie tam dostanie ? Dzięki za odp.
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 17:24   

filter paliwa masz na wysoosciu zbiorniczka wyrównawczego tylko ze filter miesci sie z lewej strony ,a i raczej bedziesz musiał zdjac pokrywe (raptem 3 srubki ) wtedy biesz miał dostep
o wiele skuteczniejsze byłoby wstawienie auta do ciepłego pomieszczenia,ale jesli nie masz to probuj a i sprawdz czy gruszka recznej pompki nie jest zacisnieta
 
 
paranoik 



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 24
Skąd: Wałbrzych



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 17:29   

Sory, ale czytam i nie rozumiem. A gdzie jest zbiorniczek wyrównawczy? Filr znajduje się zlewej strony silnika ? :beczy: Nie wiem co to jest ta gruszka i gdzie ona jest? Może jakoś obrazowo to wytłumaczysz? A może masz gotowca w postaci schematu?
 
 
thef 



Pomógł: 387 razy
Dołączył: 15 Mar 2007
Posty: 4424
Skąd: Oświęcim



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 17:32   

Filtr paliwa to nr 4, pompa to nr 7. To co prawda silnik w r600, ale te dwa elementy są w tym samym miejscu.
 
 
paranoik 



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 24
Skąd: Wałbrzych



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 17:38   

Dzięki, za gdzinkę kończę ładować aku i ide na ciemne mrozy z farelką, podmucham w to miejsce z godzinkę, depresatora już dolałem, a po godzince grzania jeszcze wleje ropki 3 l bo grzeje się w domu, napiszę jak mi poszło jak nie dziś to jutro.
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 17:38   

http://img192.imageshack..../c111585469.jpg

tak na szybkiego
1-zbiorniczek wspmagania
2- zb. wyrównawczy cieczy chłodz
3-zb.pł. hamulcowego
4-fiter paliwa
5-tu mniej wiecej znajduje sie pompa wtr

oo thef pospieszył sie :wink:
Ostatnio zmieniony przez kadzaf Nie Sty 24, 2010 17:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
paranoik 



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 24
Skąd: Wałbrzych



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 17:43   

aaaaa, jest filtr paliwa !! !! więc przy nim jest też pompa paliwa z tego co mówicie, więc klapy nie bede odkrecac tylko w to miejsce bede dmuchac, tak?
 
 
BetJar 
Klubowicz





Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 629
Skąd: Gliwice



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 17:47   

Pompa jest pod pokrywą, a obok filtra na przewodzie powinna być gruszka
_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 17:49   

paranoik napisał/a:
aaaaa, jest filtr paliwa !! więc przy nim jest też pompa paliwa z tego co mówicie, więc klapy nie bede odkrecac tylko w to miejsce bede dmuchac, tak?

Paranoik obczaj moja fotke pod w miejscu 5 masz pompe
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
paranoik 



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 24
Skąd: Wałbrzych



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 18:05   

dobra ogrzeje osobno filtr paliwa i pompe po 20 minut kazde, oby poszlo :) A to zamarzniete paliwo to ON Verwa :/
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 18:12   

co poradzic teraz to praktycznie wszedzie moza spotkac sie z chrzczonym paliwkiemm :neutral:
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
BetJar 
Klubowicz





Pomógł: 22 razy
Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 629
Skąd: Gliwice



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 18:21   

paranoik napisał/a:
A to zamarzniete paliwo to ON Verwa
No to jesteś kolejną ofiarą orlenu, też to kiedyś lałem, obecnie tankuję na schelu normalną ropkę + uzdatniacz i przy -18 st.C odpala bez problemów. I na lotosa też radzę uważać.
Napisz czy odpaliłeś.
_________________
ɹɐɾʇǝq ɯɐıʍɐɹpzod
nie ma za co- kliknij POMÓGŁ
R420 Di'97,był
R111 LSi'96,był
R420 Di'97,był
R75 CDT+'02,jest
MG TF '04,jest
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 18:57   

no to widzie ze kolega niedziela miał z głowy :mrgreen:
 
 
Brt 
mgz insz.




Pomógł: 1052 razy
Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Sty 24, 2010 20:31   

moim zdaniem grzanie samego filtra nie pomoże ... jak zatkało przewody dopływowe pod autem, to i tak kaput .... wstawić do cieplejszego miejsca, po ogrzaniu odpalić a późnej dolać benzyny trochę :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Sty 25, 2010 01:15   

ewentualnie dykty (lepiej łaczy sie z woda)
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
szoso 




Pomógł: 438 razy
Dołączył: 26 Sty 2009
Posty: 6302
Skąd: Ostrołęka

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 25, 2010 08:30   

kadzaf napisał/a:
ewentualnie dykty (lepiej łaczy sie z woda)

wasza sprawa co lejecie, widziałem jak wyglądają wtryski po dykcie
ludzie leją różne specyfiki do ropy nawet płyn zimowy do spryskiwaczy
najbezpieczniejsza jest benzyna i nafta oczywiście w rozsądnych ilościach i bez przesadyzmu
BetJar napisał/a:
I na lotosa też radzę uważać

dzisiaj -29 stopni i ja jeżdżę a paliwo mam Lotos Dynamic bez dodawania specyfików
paranoik napisał/a:
chciałem ogrzać przy pomocy farelki okolice pompy paliwa

mój teść takim sposobem wczoraj uruchomił swojego diesla, na godzinkę skierował farelkę na pompę paliwa i auto odpaliło
Ostatnio zmieniony przez szoso Pon Sty 25, 2010 08:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
paranoik 



Dołączył: 24 Sty 2010
Posty: 24
Skąd: Wałbrzych



Wysłany: Pon Sty 25, 2010 08:43   

Witam, po założeniu akumulatora i przekręceniu kluczyka auto odpaliło odrazu, dlawilo sie 5 sekund ale zadzialalo, obyło się bez ogrzewania. Dzień wcześniej wlalem STP water remover okolo 100 ml, nastepnego dnia 100 ml SKYDD, po 5 godzinach odpalił. Paliwa w baku był około 1/6. Nie było ocieplenia ( -17C) więc myślę, że to ten SKYDD pomógł. Będę teraz dolewać SKYDD do każdego tankowania, jak coś będzie nie tak to napiszę. Dziękuję wszystkim za pomoc.

p.s.
A dziś rano, po nocce na dworzu odpalił spokojnie za pierwszym razem, aż miło :)
Ostatnio zmieniony przez paranoik Pon Sty 25, 2010 08:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
kadzaf 




Pomógł: 41 razy
Dołączył: 15 Sie 2007
Posty: 1184
Skąd: Piotrków Tryb



Wysłany: Pon Sty 25, 2010 09:16   

bo to kwestia paliwa ,ja leje poł na poł z opałem i tez nie mam problemów z rozruchem (a miałem gdy lałem zolte z orlena czy shella[quote="szoso420"]kadzaf napisał/a:
ewentualnie dykty (lepiej łaczy sie z woda)

szoso420 napisał/a:
kadzaf napisał/a:
ewentualnie dykty (lepiej łaczy sie z woda)

wasza sprawa co lejecie, widziałem jak wyglądają wtryski po dykcie
ludzie leją różne specyfiki do ropy nawet płyn zimowy do spryskiwaczy
najbezpieczniejsza jest benzyna i nafta oczywiście w rozsądnych ilościach i bez przesadyzmu

wiem ze dentant zle wpływa na układ paliwowy ale chodziło mi jedynie o sposób uruchomienia ,bowiem do codziennej jazdy szkoda paprac
_________________
jest m+sdi
http://www.youtube.com/wa...=endscreen&NR=1
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [r45] problem z pompa paliwa diesel
lisieckiw Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Lut 12, 2015 08:49
bociannielot
Brak nowych postów [R45 Diesel] Gdzie znajduje się przekaźnik świec żarowych?
Lukasik Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 60 Sob Gru 15, 2012 15:06
Lukasik
Brak nowych postów [r45 diesel] pompa wspomagania potrzebna nowa lub mechanik
borek88 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 0 Nie Sie 26, 2012 16:37
borek88
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R 45 Diesel] Dodatki do paliwa ?
MARQS Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Pią Maj 25, 2012 06:51
szoso
Brak nowych postów [Rover 400 2 litry diesel 1998] Problem z pompą hamulcową!!!
POMOCY!!!
Maxu Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sro Sie 05, 2009 10:20
farek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink