(Autko ma kierownice po lewej stronie jak przystało na polskie warunki)
Mam problem, na stacji diagnostycznej powiedziano mi ze w austriackiej książce pojazdu sprowadzonego z Austrii jest napisane ze auto ma kierownice po prawej stronie a nie po lewej jak to jest w rzeczywistości. Powiedziano mi ze nawet numery nadwozia tez na to wskazują ..... nie mam pojęcia co jest grane, może to ze auto (rover 620sdi) jest produkcji angielskiej, ale bylo zarejestrowane w Austrii i tam normalnie jezdzilo. Moze mi ktoś wyjaśni o co chodzi? Numer zaczyna się tak: "SARRHYLYRWM......." Przecież gdzieś w austriackiej książce pojazdu musi być napisane ze auto ma kierownice po lewej stronie.
Moze ktoś zerknąć na swoje numery pojazdu i powiedzieć czy ma tez tak się zaczynające, podobno to "...RH..." znaczy ze pojazd ma kierownice po prawej.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 14:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wpisz tutaj swój vin http://www.roverki.pl/checkvin.php
i dowiesz się gdzie była oryginalnie kierownica w aucie o tym numerze.
jeśli była po prawej stronie to masz przekładkę, lub ktoś przebił nr , autko było kradzione a papiery z anglika:cry:
Masz tłumaczenie papierów w ogole? Przecież nie pokazujesz mu typenscheinu. Stacji diagnostycznych nie brakuje jedz do innej
A co pisze w Typenscheinu bo widzę ze nie chętnie chcesz odpowiedzieć
[ Dodano: Pon Sty 18, 2010 14:48 ]
Ja cos to dzwon:
0699 61 81 96 11
[ Dodano: Pon Sty 18, 2010 14:50 ]
Widze ze jest to samo co na mojej stacji ze jeden z gości tez myślał ze mam przekładkę bo Rover to tylko w Angli jedzil Ale dobrze ze byl drugii gosc i mowil ze tez w europie byly Rovery
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
jak napisałem wyżej, ja nie załatwiam sprawy tylko szwagier....powiem mu żeby udał się do tłumacza a ten niech mu przetłumaczy stronę z typenscheinu i tym niech się okaże na stacji!
Przy A17 i A18 powinno pisac ale jak jest kierownica po lewej stronie to musi pisac ze jest po lewej. Ale nie pisze nic takiego lub jakiegos pola tez nie ma zeby pisalo gdzie jest kierownica.
Ale jak byla po prawej to by pisalo ze jest po prawej i jak potem byla przekladka to by znow pisalo ze jest po lewej w tych adnotacjach i tyle.
Z data i pieczątka itd bo bez tego to by naet Pickerl §57a nie dtal dziadek co mial Rovera
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ja to rozumiem ale on na przeglądzie niestety nie!!!
Puki co dziękuje wszystkim za odpowiedzi!!!
Poinformuje jak będzie po wszystkim...mam nadzieje ze da rade
[ Dodano: Pon Sty 18, 2010 19:46 ]
Rozmawiałem właśnie zw szwagrem i pokazywał mi typenschein do kamerki na skype i tam na pierwszej stronie jak byk jest napisane: TYPE RH - wiec wcale się nie dziwie ze diagnosta się waha!!!
Pamięta ktoś może jak miał napisane w typenscheinie i jak ma teraz w polskiej książce pojazdu?! Może ten typ RH to dla każdego rovera przysługuje i może on oznacza coś innego...?! nie mam pojęcia co robić.
Prosze zerknijcie w książki pojazdów i powiedzcie czy w typie macie wpisane RH!
RH to akurat model auta, a nie kierownica po prawej stronie
(zerknij sobie w katalog intercarsu, wszystkie R600 są RH )
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 21:08
jezu co za problem jak nawet po przekladce, robisz przeglad dopuszczajacy chocby i po przekladce:-) zmien diagnoste a najlepiej niech szwagier poderwie corke jakiegos diagnosty coby miec znajomosci:-D mi tam wszystkie przekladki przechodza przeglad dopuszczajacy:-) a nic nie pytaja ze w dowodzie niby cos jest ze z drugiej mial strony.
Ja tez radze zmienić diagnozę bo cos kiepska wiedzę ma
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
hvil [Usunięty]
Wysłany: Pon Sty 18, 2010 21:37
nawet jak jest po przekladce to jesli chce ci zrobic na zlosc moze zarzyczyc opinii rzecozznawcy i swiadectwa producenta o homologacji poazdu ze jest przystosowany do przekladki. i faktur na czesci ktore minister zawarl w rozporzadzeniu ze moga byc tylko nowe montowane ale odmowic nie moze. Jakis upierdliwy typ zmien:-D karz mu wyrwac corke diagnosty:-D
Ja 2 tygodnie temu rejestrowałem auto z Austrii i na stacji chcieli tylko dowód rej. ten żółty część 1 i 2. W Typenschein nawet nie spojrzał choć mu go dałem.Powiedzial że tego nie potrzebuje.
A tak na marginesie to polscy diagności jacyś niedouczeni są.Jak ja rejestrowałem mojego Rovera 2 lata temu to też mi robili problemy na stacji diagnostycznej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum