Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: wszystkie
witam!
mam otóz taki problem dzisiaj wymienialem łacznik stabilizatora i w przy wymianie w prawym przednim kole zauwazyłem na wysokosci filtra oleju ze po silniku delikatnie cieknie jakis czerwony płyn,nie ma jak zobaczyc z czego dokładnie to cieknie ,ale znajomy mi mówi ze to moze byc z pompy wody,ostatnio dolewałem z pól szklanki wody bo ubyło w zbiorniczku,powiedzcie mi czy mial ktos z was taki problem juz moze podejrzewa co to jest lub jak to zprawdzic,dziekuje z góry bardzo.
_________________ peres
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lis 29, 2010 16:47, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 19:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ale w chłodnicy tez mam czerwony zalany ,hmmm ale niezauwazyłem zeby uciekal z wspomagania chyba ze malutki ilosciami ,ale w tym miejscu z kad by mogło ciec??
może sprawdź po wężach od wspomagania (prawa strona samochodu tam jest zbiorniczek i całkiem łatwo do niego dojść jak i sprawdzić). Może wężyk się gdzieś poci albo zbiorniczek jest uszkodzony i gdzieś tam Ci powoli cieknie.... skontroluj też poziom płynu i sprawdź rano czy Ci nic nie zleciało....
tylko widzisz zbiorniczek jest blizej maski a wyciek jakby z gory popatrzał to jest blizej sciany grodziowej,mniewiece jak rozdzad.Nie wiem ale moze jak tak mówisz to ida gdzies tam weze od wspomagania.Nie wiem czy to ma cos wspólnego z tym ze pond pół szklanki wody mi ubyło przez 2 tyg z zbiorniczka ,jak wy zalewacie wode u siebie??tzn tak ze widac z góry napis max czy ma byc zakryty??bo jak doleje ze jest zakryty napis to kilka dni i spowrotem go widac czy zbiornik wyzuca nadmiar wody czy to moze własnie ten wyciek powoduje ubytek?
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Czw Mar 18, 2010 22:13
pewnie to będzie wyciek płynu chłodniczego z okolic pompy wody albo termostatu.Płynu nie powinno ubywać ( u mnie od wymiany przez 2 lata nic nie ubyło ), a poziom na zimnym powinien zakrywać napis MIN. Na boku zbiorniczka jest też drugie oznaczenie do sprawdzenia poziomu. Nawet jak jest ponad MAX , to jak układ jest szczelny ( korek, uszczelki pod głowicami ) to nie wyrzuci płynu.
powiem tak uszczelka od głowica jest raczej ok bo nie ma z zadnych objawów,budyniu pod korkiem ani na bagniecie nie ma,płyn chłodniczy jest czysty,nie kopci,itd tylko ubywa mi z pół szklanki na tydzien wody,nie wiem co z korkiem czy mi nie wyrzuca przez rurke płynu poniewaz jak mam nagrzany silnik na półowe skali to otwieram spokojnie korek jest tylko delikatne sykniecie.
Mam to samo u siebie ale jeszcze nie rozbiorałem bo nie mam czasu może już wiesz co napewno to płyn leci z góry prawdopodobnie z trójnika do którego wchodzą 2 grobe i jeden cienki wąż.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum