Forum Klubu ROVERki.pl :: [R45 1.4 '01] Bateria? Alternator? Krokowiec?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R45 1.4 '01] Bateria? Alternator? Krokowiec?
Autor Wiadomość
Zielas 



Dołączył: 12 Paź 2009
Posty: 16
Skąd: Irlandja



Wysłany: Wto Sty 26, 2010 00:17   [R45 1.4 '01] Bateria? Alternator? Krokowiec?

Witam! Mam problem z trzymaniem baterii w mojej 45-tce. Kupiłem nowy akumulator i po 4-5 dniach użytkowania też się wyładował, więc pojechałem do "fachmana" który pomierzył mi baterie i ładowanie. Bateria jak włączyłem radio, światła, wycieraczki i inne (na wyłączonym silniku) miernik pokazywał 13V, po odpaleniu silnika do baterii idzie prąd 14,1V -czy to nie za mało? druga może powiązana rzecz -po wyłączeniu silnika słyszę z pod maski dość głośny pisk przez parę minut! Dziś zlokalizowałem piszczenie, to silnik krokowy -czy to narmalnie?
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Wto Sty 26, 2010 00:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Wto Sty 26, 2010 08:17   

14.1V to napięcie ładowania więc w miarę ok, zależy ono od tego jak bardzo akumulator jest rozładowany.
Co do pisku, to jest on spowodowany przebiegiem prostokątnym który powoduje ruch silnika. Może to być albo podawanie sygnału na jedną z jego cewek przez co piszczy albo komputer próbuje go wypchnąć (czyli zatyka dolot powietrza do silnik) a że silnik już osiągną krytyczny punkt to nie może się ruszyć i zwoje piszczą w nim.
Ale czy to normalne, to niestety nie wiem....
 
 
 
Stacho 




Pomógł: 20 razy
Dołączył: 06 Mar 2007
Posty: 233
Skąd: Leżajsk



Wysłany: Wto Sty 26, 2010 09:02   [R45 1,4 16V, 2001r]

Witam,
Trzeba było również zmierzyć pobór prądu przy wyłaczonym silniku, może masz "złodzieja". Ja tak miałem - złodziejem okazał się radioodtwarzacz - brał 0,5A !.
A sam sobie tego piwa nawarzyłem, bo pozmieniałem kable w zasilaniu radia tak, aby mi grało również przy wyłączonym silniku/zapłonie. Wróciłem do zasilania/podłączenia "fabrycznego" i pobór prądu wrócił do normy, tj. ok. 0,02A.
Radzę, zmierz pobór prądu :wink: , może tu jest przyczyna, pozdr....

Gdyby okazało się, że masz złodzieja, to szukaj go poprzez wyjmowanie bezpieczników, zresztą na ten temat już wielokrotnie było, użyj "Szukaj-ki", hej !
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZS] Pilot - bateria - centralny
freestyler Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Sob Sie 11, 2007 12:30
Chester
Brak nowych postów [Rover 45] Bateria w pilocie a immobilizer
777i Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 17 Czw Gru 14, 2017 09:25
power_grey
Brak nowych postów [416]Alternator
dulis1 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sob Cze 06, 2009 19:21
dulis1
Brak nowych postów [R45] Alternator do R45
pajak_r45 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Czw Sty 17, 2008 21:11
rozauto
Brak nowych postów [R 420 97r] Alternator
lopil128 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Sro Sie 04, 2010 12:45
des



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink