Forum Klubu ROVERki.pl :: Linia napięcia
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Linia napięcia

Nic dla slabych nerwow
Autor Wiadomość
Remigiusz 




Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Pon Lut 08, 2010 22:08   Linia napięcia

http://www.omfg.to/watch/...r-stromleitung/

:shock:
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Lut 08, 2010 22:08   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Lut 08, 2010 22:20   

wow ... ciekawe na jakim napięciu tam pracuje trakcja ...
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
kzrr 




Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2080
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Pon Lut 08, 2010 22:27   

Stare ale dobre :D W poprzedniej pracy ten filmik zrobił furore w DUR'ze :D
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
krzychu.b 




Dołączył: 07 Lip 2009
Posty: 165
Skąd: Ryczówek

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 08, 2010 22:28   

To się koleś podjarał :puknij:
_________________
https://picasaweb.google.com/108088249941867369207/MOJROVERUNIO75
https://picasaweb.google.com/108088249941867369207/FotoBud02#
 
 
 
darek_wp 




Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 07:35   

Wygląda to przynajmniej na 3kV. A gość chyba jakiś nawalony po tym dachu chodził.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Greeg1987 



Dołączył: 18 Gru 2009
Posty: 37
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 15:40   

Napięcie bynajmniej w polsce na trakcji wynosi o ile mnie pamięć nie myli 3000 ale Stałego i oczywiście potężny amperaż
 
 
 
leszczu 




Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 09, 2010 17:24   

a widziałem kiedyś ten filmik :grin:
ostro chłop się sparzył :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 18:43   

raczej zwęglił :| ... napięcia rzędu kilku kV są najniebezpieczniejsze i spotkanie z nimi zazwyczaj kończy się tragicznie ...
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Mayson 




Dołączył: 03 Gru 2001
Posty: 1115
Skąd: DE

Rover 600

Wysłany: Wto Lut 09, 2010 21:29   

Makabryczne...

Tu jest fajne, stare, dobre zwarcie ;)
_________________
Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 08 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Wto Lut 09, 2010 21:58   

pamiętam ten filmik ze studiów ... podejrzenie padło, na użycie niewłaściwego elementu do rozłączenia linii pod obciążeniem stąd taki "efekt" ;)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przetwornica napięcia - samochodowa
apples Offtopic 15 Sro Sty 11, 2012 12:31
ADI-mistrzu



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink