Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] Po wymianie uszczelki pod głowicą auto nie odpala
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:49
[R416] Po wymianie uszczelki pod głowicą auto nie odpala
Autor Wiadomość
LU 



Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 99
Skąd: Bielsko-Biała/Kraków



Wysłany: Sob Lut 13, 2010 11:26   [R416] Po wymianie uszczelki pod głowicą auto nie odpala

Pomocy:(
Po wymianie uszczelki pod głowicą, na tą nowego typu, i splanowaniu głowicy R nie odpala:(
Podaje iskrę, która gdzieś 'znika'..
Dodam, że rozrząd dobrze ustawiony, palec też ok..

Będę wdzięczny za jakiekolwiek porady.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 13, 2010 11:26   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
snake0908 




Pomógł: 33 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Posty: 371
Skąd: Pszczyna



Wysłany: Sob Lut 13, 2010 12:54   

LU napisał/a:
Pomocy:(
Po wymianie uszczelki pod głowicą, na tą nowego typu, i splanowaniu głowicy R nie odpala:(
Podaje iskrę, która gdzieś 'znika'..
Dodam, że rozrząd dobrze ustawiony, palec też ok..

Będę wdzięczny za jakiekolwiek porady.


Moze za bardzo splanowales ta glowice, ile zostalo zebrane?
Jakie masz cisnienie sprezania?
_________________
[R 45 1.8 00r]
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Sob Lut 13, 2010 13:03   

Sprawdź zgranie rozrządu. Sprawdź poprawność i kolejność pozakładania przewodów WN.
Sprawdź, czy jest iskra na przewodzie centralnym cewki zapłonowej (idącym do środkowego styku kopułki aparatu rozdzielczego) oraz czy jest iskra na przewodach idących do świec.

Jeśli iskra "znika" - to wielce możliwe, że zgubiłeś, tudzież wypadła szczotka centralnego styku kopułki, taki "węgielek" na sprężynce, który przekazuje zapłon z nieruchomej kopułki na wirujący palec rozdzielacza.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Sob Lut 13, 2010 13:44   

dodam ze kola rozrzadu na obu walkach pasuja na 2 sposoby.jak ppomylisz to napewno nioe odpali
 
 
 
Kacper1983 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 13
Skąd: Kutno



Wysłany: Pią Lut 26, 2010 18:28   

hej witam ja tez oddalem samochod na naprawe uszczelki i stoi u mechanika poniewaz nie chce odpalic podobno nie ma wogole cisnienia w cylindrach, mowil cos o jakis "szklankach" i hydraulice prosze o pomoc Szczegolnie Oprawce_1978 (wisze mu jeszcze jeden punkt za pomoc a na privie nie wiedzialem jak mu go przyznac)
 
 
oprawca_1978 




Pomógł: 143 razy
Dołączył: 09 Lip 2008
Posty: 1515
Skąd: Zegrze



Wysłany: Pią Lut 26, 2010 18:58   

Na kole pasowym wału korbowego są DWA znaki. Jeden naznaczony jest po OBU stronach koła i jest to znak NIEWŁAŚCIWY. Jest też na tym kole znak, umieszczony po ZEWNĘTRZNEJ stronie koła pasowego - i jest to właśnie znak poprawny.
Ustawia się wał tak, by on pokrywał się ze znakiem na obudowie pompy oleju.

Koła pasowe wałków rozrządu zakłada się tak, by KOŁEK wałka zaworów ssących ulokowany był w gnieździe koła pasowego z opisem "IN", a kołek wałka zaworów wydechowych umieszczony był w gnieździe drugiego koła pasowego, z opisem "EX".

Gdy koła pozakładane są jw. na wałki, należy ustawić je tak, by znaki "EX" ustawione były na godzinę 9-tą, a wał korbowy znakiem zewnętrznym na znak na pokrywie pompy oleju.

Wtedy, dla sprawdzenia, gdy zdjęta jest pokrywa silnika, wałek zaworów ssących, powinien otwierać całkowicie zawory na trzecim cylindrze, a wałek zaworów wydechowych - na czwartym.

I gdy przewody zapłonowe pozakładane są właściwie, tj. zgodnie z kolejnością, liczoną w prawo, gdy patrzy się na silnik od strony pokrywy paska rozrządu, że końcówka kopułki aparatu zapłonowego, najwyżej położona, założony na przewód zapłonowy I świecy, kolejna od niej, patrząc zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, na III, następna IV, a ostatnia, na III - to silnik, jeśli jego osprzęt działa właściwie a on sam mechanicznie jest w stanie chociażby dobrym - to MUSI zapalić.

I już.

ps. Tego mechanika trzaśnij w ucho, na pewno bardziej mu to pomoże, niż zaszkodzi.
_________________
Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
 
 
Kacper1983 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 13
Skąd: Kutno



Wysłany: Pią Lut 26, 2010 20:40   

ODPALIŁ !! !!!! :) Upierał sie ze dorze jest wszystko ustawione a ja mu kazełem jeszcze raz rozrząd sprawdzic i ..... MIELISCIE RACJE zle byl ustawiony Mechanik dostanie po uszach bo mnie wystraszył a POTEM pojdziemy na 0,7 l trzeba w koncu opic naprawe zeby uszczelka na Dluuuuuuuugo wytrzymała Dziekuje za Pomoc (niestety nie moge dac punktu :( ( )
 
 
AndrewS 
Klubowicz





Pomógł: 160 razy
Dołączył: 27 Lut 2001
Posty: 3644
Skąd: Puławy

Rover 800

Wysłany: Czw Mar 04, 2010 23:23   

kolejny mechanik dal ciala :-) no bylo juz sporo takich przypadkow tu na forum
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 45]po wymianie uszczelki pod głowicą auto nie odpala
Adam82R45 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 18 Wto Lip 02, 2013 18:34
Adam82R45
Brak nowych postów [R416 '99]Nie odpala po wymianie uszczelki pod głowicą
kpt Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sob Kwi 23, 2011 23:27
Artu
Brak nowych postów [Rover 45]auto po wymianie uszczelki pod głowicą
Adam82R45 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 9 Sro Lip 10, 2013 19:30
Adam82R45
Brak nowych postów [r400rt 1.6 16v 1998r] po wymianie uszczelki pod głowicą
dzelo23 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 47 Pią Paź 23, 2009 15:25
ReVoR
Brak nowych postów [R416] Wymiana uszczelki pod głowicą
Holbo Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 2 Sro Lis 21, 2007 23:04
Holbo



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink