Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
O pukani i stukaniu podczas jazdy różnego typu było opisywane już w wielu tematach i na dobrą sprawe nic z tego nie wynikało( przynajmniej dla mnie ). A ciekawi mnie jakie są objawy uszkodzonej maglownicy ?
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lut 15, 2011 22:38, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lut 18, 2010 11:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wycieki, stukanie przy ruszaniu kierownicą (przy uruchomionym silniku niesłyszalne), luz na kierownicy, ściąganie samochodu na boki przy mocnym przyspieszaniu - mniej więcej najbardziej pospolite objawy.
Jeśli pewnego pięknego poranka zobaczysz plamę na wysokości przedniego koła po stronie kierowcy,to znak,że maglownica ci całkowicie poszła.Wycieknie ci płyn od wspomagania,no i trzeba będzie poszukać nowej maglownicy a to nie tania część.Dlatego lepiej za wczasu odkładaj pieniążki albo już sobie kup jak masz i umów się na wymianę.Zresztą jeśli nie jesteś pewien czy to maglownica to co za problem pojechać na kanał do mechanika?
On powie co to jest
kurtki, a moze masz krzyzak uszkodzony, albo inny element kolumny kierowniczej. Ja bym od razu nie stawial na maglownice, najlepiej pojedz do mechanika jak radza koledzy wyzej. Kolega mial tak w Peugeocie i pewnego pieknego dnia : lol : zablokowal parking przed centrum handlowym, bo nie mogl skrecic kolami, a do awarii doszlo podczas wjezdzania na miejsce parkingowe, wiec stal w poprzek.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 3 razy Dołączył: 28 Maj 2006 Posty: 149 Skąd: Lublin/Kraśnik
Wysłany: Nie Maj 09, 2010 09:56
Już wszystko wiem , okazało się, że prawa końcówka drążka ma bardzo duż luz. Fachowiec nawet prorokował w przypadku dalszej eksploatacji rozpięcie się drążka podczas jazdy. Ponoć niezle się swatygował
Pozdrawiam
witam. mam problem z przednim zawieszeniem gdy jade powoli i skręcam to słychać głośne zgrzyty a jak jade szybciej to na zakrętach słychać głośny szum lub tarcie i nie mam pojęcia co to. wymieniłem przegłuby i łożyska i nic sie nie zmieniło. proszę was o opinię na ten temat może ktoś wie co to może być?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum