Forum Klubu ROVERki.pl :: [R ALL/214i] Niesprawny alternator a odpalenie przy zakupie.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:56
[R ALL/214i] Niesprawny alternator a odpalenie przy zakupie.
Autor Wiadomość
Wydryszek 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 534
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 28, 2010 11:32   [R ALL/214i] Niesprawny alternator a odpalenie przy zakupie.

Witam

Mam dylemat.
Szukamy drugiego R, taniego na dojazdy itd i znaleźliśmy takiego, w idealnym stanie wizualnym ale ma pękniętą szybę od wycieraczki z przodu (przy skrobaniu szyby puszczono wycieraczkę i podobno pękła szyba wzdłuż linii jej przylegania), inna sprawa to niedziałający alternator (zablokowany??), czy jest w takiej sytuacji możliwość odpalenia samochodu w jakiś sposób żeby zobaczyć jak chodzi silnik??
Jeśli uda się coś ustalić to dzisiaj jeszcze mam zamiar podjechać i go sprawdzić na białołęce.
Będę wdzięczny za pomoc.
_________________
"Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 28, 2010 11:32   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Nie Lut 28, 2010 11:34   

Zawsze można zdjąć pasek klinowy ale zapalenie silnika raczej na krótki czas bo nie będzie działać pompa chłodzenia.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Krzysi3k 




Pomógł: 108 razy
Dołączył: 02 Sty 2009
Posty: 3067
Skąd: Warszawa

Rover 25

Wysłany: Nie Lut 28, 2010 11:39   

Odpalisz, ale na krótko. Bez ładowania zaraz zgaśnie. Co innego gdyby to był diesel.
 
 
Wydryszek 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 534
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 28, 2010 11:43   

Niestety (stety) to benzynka :)

W takim razie jakby zdjąć pasek i nawet podpiąć kablami pod swój to można próbować odpalić na minutę??

Pompa jest w takim razie połączona wraz z alternatorem, na jednym pasku?? :)
Bardzo trudne jest zdjęcie w "ulicznych" warunkach ściągnąć pasek z alternatora??

Cóż za mnogość pytań :P
_________________
"Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
 
 
BayHarborButche 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 124
Skąd: Mława/Konopki

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 28, 2010 11:51   

Czy alternator nie działa w sensie nie kręci się rolka czy po prostu nie ładuje,
Wydryszek napisał/a:
Bardzo trudne jest zdjęcie w "ulicznych" warunkach ściągnąć pasek z alternatora??

ja odkręciłem alternator w pięcie minut , dwie śruby jedna u góry i jedna na dole na szynie do napinania z tego co pamiętam dostęp do nich jest po lewej stronie jak patrzysz na silnik
_________________
Z poważaniem Adam Z.
 
 
 
Wydryszek 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 534
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 28, 2010 11:53   

Z rozmowy wynika iż jest zablokowany, przez co rozumiem iż utrudniałby jakikolwiek rozruch dlatego chyba wchodzi w grę zdjęcie paska.
_________________
"Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
 
 
keczu 




Pomógł: 121 razy
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 1141
Skąd: Ostroleka/Dublin



Wysłany: Nie Lut 28, 2010 12:34   

darek_wp napisał/a:
Zawsze można zdjąć pasek klinowy ale zapalenie silnika raczej na krótki czas bo nie będzie działać pompa chłodzenia.

Pompa napedzana jest paskiem rozrzadu. Poprostu trzeba zdjac pasek i mozna bez problemu zapalic, warunkiem jest dobrze naladowany akumulator. Pasek jesli jeszcze jest zalozony to mozna preciac poprostu i tak pewnie jest do wymiany.
 
 
BayHarborButche 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Paź 2009
Posty: 124
Skąd: Mława/Konopki

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 28, 2010 12:47   

a gdyby odpiąć alternator i przytrzymać pasek od niego tak aby nie zahaczał paska rozrządu i rolki jest tam dość miejsca ale trzeba by było uważa aby nie zaczepić paskiem lub dłonią
_________________
Z poważaniem Adam Z.
 
 
 
Wydryszek 




Pomógł: 16 razy
Dołączył: 05 Maj 2009
Posty: 534
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Pon Mar 01, 2010 09:17   

Temat już nieaktualny z mojej strony bo takim samochodem nie da się przejechać, sprawdzić zawieszenia, układu kierowniczego, hamulcowego a sprzedający nie podejmuje się przygotowania auta do konkretnego sprawdzenia więc sobie odpuszczamy ale dziękuję za wszelkie informacje, mam nadzieję że się nigdy wiedza ta nie przyda ale jakby coś to wiem jak działać.
Punkty poszły :)
_________________
"Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MGF]Wymiana po zakupie
practicator Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 3 Nie Kwi 17, 2011 10:14
tronsek
Brak nowych postów [Rover 75] Alternator - problem
pietka Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 1 Sro Lis 15, 2017 22:19
sknerko
Brak nowych postów SOLVED [R ALL] seria K Alternator- czy takie objawy ??
didymus Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 5 Sro Sty 21, 2009 17:23
didymus
Brak nowych postów [idt sdi sd d] ile Nm przy dokrecaniu wtryskow
borek88 Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 11 Czw Paź 14, 2010 19:52
borek88
Brak nowych postów [R all] Pomoc przy konserwacji podwozia
cz58y Wszystkie (Wszystkie modele marki Rover i MG) 0 Sob Sie 17, 2024 23:59
cz58y



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink