Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416si 96' LPG] Na lpg jeżdzi a na benzynie nie.
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:55
[R416si 96' LPG] Na lpg jeżdzi a na benzynie nie.
Autor Wiadomość
r_afal 



Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 52
Skąd: warszawa



  Wysłany: Pon Mar 01, 2010 16:06   [R416si 96' LPG] Na lpg jeżdzi a na benzynie nie.

Może opiszę mój problem od samego początku, czyli...
jakiś czas temu spaliła mi się pompka paliwa, kupiłem nową, założyłem, no i fajnie :mrgreen: na benzynie jeździł jakieś 50km, potem w trakcie jazdy po prostu zgasł :mad: , odpalił na gazie i do dziś na gazie jeździ.
Ale na benzynie czasem odpala, czasem nie, nie wiem od czego to zależy.
iskrę sprawdzałem, nawet wyjąłem całą listwę wtryskową i przekręcilem kluczyk żeby zobaczyć czy dostaje paliwo, no i paliwo leci, tylko nie wiem czy tak powinno lecieć jak ze strzykawki, czy powinna to być jakaś mgiełka rozpylana? u mnie leci jak ze strzykawki.
dziś wymieniłem filtr paliwa, przewody i świece, odpalił na benzynie, wyjechałem na drogę i jak sie rozpędzałem na 2 biegu to zaczął szarpać, jak puściłem gaz to chodził chwilę równo i zgasł, i już na bęzynie nie odpalił :evil: , wróciłem na gazie, zgasiłem go i spróbowałem jeszcze raz na benzynie i odpalił, pochodził parę minut i zgasł i znowu już nie odpalił :bezradny:
Czy ktoś ma jakiś pomysł co się dzieje?
Dodam jeszcze, że palec i kopułka są nowe.

[ Dodano: Pon Mar 01, 2010 16:06 ]
A tak sobie myślę może to zbyt niskie ciśnienie paliwa, co? No bo wtryskiwacze pracują!
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Mar 01, 2010 16:06   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 01, 2010 16:15   

A ile masz paliwa w baku?
I czy kupiłeś pompę oryginalną, czy zamiennik?

Bo, z tego co słyszałem, niektóre rodzaje zamienników są niezauważalnie krótsze, ale powoduje to sytuację, w której jeszcze nie pali się rezerwa, ale pompa już nie sięga do paliwa w zbiorniku - najłatwiej to sprawdzić dolewając więcej paliwa, o ile oczywiście nowa pompa, jeśli to jest taka krótsza, się już nie spaliła.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
r_afal 



Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 52
Skąd: warszawa



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 17:19   

pompka jest nowa, kupiona w TomaTeam firmy KAGER. Paliwa mam jakieś 3/4 baku, pompka chodzi bo ją słyszę jak przekręcę kluczyk.
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 01, 2010 17:20   

Czyli to nie to... :(

To innych pomysłów nie mam.
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
r_afal 



Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 52
Skąd: warszawa



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 17:37   

A moze kojarzysz jak powinny psikac te wtryskiwacze?
 
 
maciej 
Klubowicz



Wielki Migrator


Pomógł: 196 razy
Dołączył: 18 Kwi 2002
Posty: 4535
Skąd: Warszawa

Rover 400

Wysłany: Pon Mar 01, 2010 17:38   

Nie. :(

Ale na pewno Mariusz wie. ;)
_________________
Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III) ;)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków :)
 
 
Steff 



Pomógł: 10 razy
Dołączył: 26 Mar 2009
Posty: 272
Skąd: Sosnowiec



Wysłany: Pon Mar 01, 2010 18:08   

A czy to gaśnięcie na benzynie zdarza się przy jakiś określonych obrotach :?: Kolega w punciaku miał taką sytuację, że tak do 40-50 dało się jechać potem silnik gasł i przerywał ale jak udało mu się rozpędzić do 80-100 znowu jechał jak trzeba !! Okazało się, że uszkodzona była opornica w pompie paliwa odpowiedzialna za większe pompowanie. Na niskich i wysokich obrotach było ok a po środku wyły właśnie przepalone zwoje i pompa podawała za mało. Tak mi to wtedy tłumaczył po naprawie.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Pali/jeździ ale gaśnie
mkawer Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 4 Sro Sty 16, 2008 14:56
truten23
Brak nowych postów [R416Si] Problem z odpaleniem silnika R416Si..
egon23 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 25 Pią Lis 04, 2011 00:30
egon23
Brak nowych postów [R414] Szarpie silnikiem na benzynie
A na gazie idzie równo
lukasz_dygowski Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 5 Pią Wrz 21, 2007 12:49
piter34
Brak nowych postów [R45] Pompa paliwa? Szarpie na benzynie, na LPG wszystko OK
blues_23 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Pią Maj 17, 2013 20:49
sobrus
Brak nowych postów [R45] Awaria systemu wtyrsku, blad na benzynie jak i na lpg
orzelgorskiego Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 6 Pon Kwi 10, 2017 18:07
orzelgorskiego



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink