Wysłany: Pon Mar 01, 2010 22:52 [R75] Błędy po diagnostyce - prośba o wytłumaczenie
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Witam!
Dzis byłem na diagnostyce mojego Roverka i wyszlo 10 usterek, chciałbym prosic o wytlumaczenie, ktore sa grozniejsze, jak je naprawiac. Diagnostka robiona Bosch KTS 550.
4704 Cisnienie wtrysku wstępnego - kontrola. Utrzymywane cisnienie robocze.
1152 Sterowanie wentylatorem chłodnicy. Przerwa
7717 Czujnik połozenia wału korbowego
12304 Sygnał P/N w EGS/wyłącznik sprzęgła. Sygnał niezrozumiały
544 Czujnik połozenia pedału 2. Sygnał niezrozumiały
7680 CAN - wiadomości
4496 Kontrola ciśnienia w magistrali. Nieszczelność
4693 Czujnik cisnienia wtrysku wstępnego. Za wysoki sygnał
13573 Sterowanie czasem grzania. Awaria sterownika żarzenia
272 Czujnikl temperatury powietrza zasysanego. Za wysoki sygnał
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 30, 2010 00:37, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Mar 01, 2010 22:52 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Pon Mar 01, 2010 22:57
1152 Sterowanie wentylatorem chłodnicy. Przerwa - szczotki lub rezystor
7717 Czujnik położenia wału korbowego - walnięty czujnik
544 Czujnik położenia pedału 2. Sygnał niezrozumiały - czujnik przy pedale sprzęgła. odpowiada również za tempomat.
13573 Sterowanie czasem grzania. Awaria sterownika żarzenia - Świece żarowe walnięte. Nie sterownik. W r75 tak pokazuje.
272 Czujnikl temperatury powietrza zasysanego. Za wysoki sygnał - czujnik na wężu od intercoolera, a jeżeli nie masz to koło przepływomierza gdzieś jest.
Samochód własnie jezdzi. Mam problem z obrotami przy hamowaniu wciskam sprzeglo i hamuje to obroty bardzo nisko spadaja i za moment wracaja do standardu. Natomiast przy rozpedzaniu zawisaja na moment przezco auo szarpie. Wydaje mi sie rowniez ze jest troche mułowaty jak na te 116 koni, pozno reaguje na pedal gazu
Panowie, ja się jutro wybieram na diagnostykę profilaktycznie, bo mechanicy podejrzewają ze takie małe szarpniecie przy 3 tys to nieszczelność dolotu, ale postanowiłem najpierw na kompa pojechać. Jednak jak widze ile bledow wyszlo, to troche się boję, bo mam woz w pelni sprawny i jak pojade, ze mi 100 bledow wywali. Moze lepiej niewywlywac wilka z lasu?
Ostatnio zmieniony przez hvil Pon Mar 01, 2010 23:09, w całości zmieniany 1 raz
Ja też muszę sie wybrać na diagnostyke ponieważ podejrzewam że wtrysk mi któryś leje?
[ Dodano: Pon Mar 01, 2010 23:36 ]
Tak w zasadzie to muszę sie zaopatrzyć w program i sam sobie diagnozować mam program od bmw ale nie mogę sie połączyć.
A może ktoś podać nazwe programu którym możemy się połączyć we własnym zakresie z komputerem w samochodzie? A także czy kable pod nazwą "uniwersalne" na allegro będą działać z naszymi R ?
Z góry dziękuje za odp.
_________________ Pierw i nadal Poldek
Teraz 75 hmmm nie ma co porównywać
A może ktoś podać nazwe programu którym możemy się połączyć we własnym zakresie z komputerem w samochodzie? A także czy kable pod nazwą "uniwersalne" na allegro będą działać z naszymi R ?
temat często poruszany na forum. Niestety nie widziałem jakiś konkretnych nazw programów lub interfejsów. Jedyne co mogę stwierdzić to tylko T4 jest w stanie wszystko sprawdzić w Roverkach - inne to tylko czytają błędy silnika i jak się uda niektóre parametry pracy silnika.
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
hvil [Usunięty]
Wysłany: Wto Mar 02, 2010 00:27
kurcze po tym temacie mam pietra zeby mi przy sprawnym wozie nie wywalilo 100 błędów:-( ehhh... u nas w lublinie koleś działa na jakiejś chińszczyżnie, ale żółtki tak to skombinowaly ze wszystko czyta, jutro mnie kolega z forum do niego bierze, 25 u niego spokojnie czyta. Tylko boje sie ze sobie na darmo narobie w glowie powodow do bezssennych nocy jak mi wywali jakies dziwne bledy.
Tez bylem na diagnostyce komp. i wywalilo mi 7 bledow, ale po resecie komputera i ponownym odczytaniu nie ukazal sie zaden blad! Zreszta wczesniej nie bylo zadnego problemu z autem, wiec skasuj bledy i ponownie po jakims czasie zobacz jeszcze raz, moze to jakies stare nie wykasowane bledy...
ale KTS powinien pokazać, czy to tylko zapamiętany błąd, czy usterka występuje co jakiś czas, czy jest aktualnie aktywna...
chyba, że ktoś tylko przeczytał błędy i się nie zastanawiał skąd się wzięły...
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
hvil [Usunięty]
Wysłany: Wto Mar 02, 2010 22:39
a mi nie zdiagnozowali nic, bo stwierdzili ze moj roverek ma nowszy sterownik, i do niego niemaja :-(
ale KTS powinien pokazać, czy to tylko zapamiętany błąd, czy usterka występuje co jakiś czas, czy jest aktualnie aktywna...
chyba, że ktoś tylko przeczytał błędy i się nie zastanawiał skąd się wzięły...
nie znam sie na tym, ale skoro tak twierdzisz to pojade na kolejna diagnostyke i powiem o co chodzi, zeby to sprawdzil i wtedy zobacze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum