Wysłany: Sob Lut 13, 2010 11:26 [R416] Po wymianie uszczelki pod głowicą auto nie odpala
Pomocy:(
Po wymianie uszczelki pod głowicą, na tą nowego typu, i splanowaniu głowicy R nie odpala:(
Podaje iskrę, która gdzieś 'znika'..
Dodam, że rozrząd dobrze ustawiony, palec też ok..
Będę wdzięczny za jakiekolwiek porady.
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 13, 2010 11:26 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 33 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Posty: 371 Skąd: Pszczyna
Wysłany: Sob Lut 13, 2010 12:54
LU napisał/a:
Pomocy:(
Po wymianie uszczelki pod głowicą, na tą nowego typu, i splanowaniu głowicy R nie odpala:(
Podaje iskrę, która gdzieś 'znika'..
Dodam, że rozrząd dobrze ustawiony, palec też ok..
Będę wdzięczny za jakiekolwiek porady.
Moze za bardzo splanowales ta glowice, ile zostalo zebrane?
Jakie masz cisnienie sprezania?
Sprawdź zgranie rozrządu. Sprawdź poprawność i kolejność pozakładania przewodów WN.
Sprawdź, czy jest iskra na przewodzie centralnym cewki zapłonowej (idącym do środkowego styku kopułki aparatu rozdzielczego) oraz czy jest iskra na przewodach idących do świec.
Jeśli iskra "znika" - to wielce możliwe, że zgubiłeś, tudzież wypadła szczotka centralnego styku kopułki, taki "węgielek" na sprężynce, który przekazuje zapłon z nieruchomej kopułki na wirujący palec rozdzielacza.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 13 Skąd: Kutno
Wysłany: Pią Lut 26, 2010 18:28
hej witam ja tez oddalem samochod na naprawe uszczelki i stoi u mechanika poniewaz nie chce odpalic podobno nie ma wogole cisnienia w cylindrach, mowil cos o jakis "szklankach" i hydraulice prosze o pomoc Szczegolnie Oprawce_1978 (wisze mu jeszcze jeden punkt za pomoc a na privie nie wiedzialem jak mu go przyznac)
Na kole pasowym wału korbowego są DWA znaki. Jeden naznaczony jest po OBU stronach koła i jest to znak NIEWŁAŚCIWY. Jest też na tym kole znak, umieszczony po ZEWNĘTRZNEJ stronie koła pasowego - i jest to właśnie znak poprawny.
Ustawia się wał tak, by on pokrywał się ze znakiem na obudowie pompy oleju.
Koła pasowe wałków rozrządu zakłada się tak, by KOŁEK wałka zaworów ssących ulokowany był w gnieździe koła pasowego z opisem "IN", a kołek wałka zaworów wydechowych umieszczony był w gnieździe drugiego koła pasowego, z opisem "EX".
Gdy koła pozakładane są jw. na wałki, należy ustawić je tak, by znaki "EX" ustawione były na godzinę 9-tą, a wał korbowy znakiem zewnętrznym na znak na pokrywie pompy oleju.
Wtedy, dla sprawdzenia, gdy zdjęta jest pokrywa silnika, wałek zaworów ssących, powinien otwierać całkowicie zawory na trzecim cylindrze, a wałek zaworów wydechowych - na czwartym.
I gdy przewody zapłonowe pozakładane są właściwie, tj. zgodnie z kolejnością, liczoną w prawo, gdy patrzy się na silnik od strony pokrywy paska rozrządu, że końcówka kopułki aparatu zapłonowego, najwyżej położona, założony na przewód zapłonowy I świecy, kolejna od niej, patrząc zgodnie z kierunkiem ruchu wskazówek zegara, na III, następna IV, a ostatnia, na III - to silnik, jeśli jego osprzęt działa właściwie a on sam mechanicznie jest w stanie chociażby dobrym - to MUSI zapalić.
I już.
ps. Tego mechanika trzaśnij w ucho, na pewno bardziej mu to pomoże, niż zaszkodzi.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 13 Skąd: Kutno
Wysłany: Pią Lut 26, 2010 20:40
ODPALIŁ !!!! Upierał sie ze dorze jest wszystko ustawione a ja mu kazełem jeszcze raz rozrząd sprawdzic i ..... MIELISCIE RACJE zle byl ustawiony Mechanik dostanie po uszach bo mnie wystraszył a POTEM pojdziemy na 0,7 l trzeba w koncu opic naprawe zeby uszczelka na Dluuuuuuuugo wytrzymała Dziekuje za Pomoc (niestety nie moge dac punktu ( )
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum