Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 200] 1.4-8v, 98r Czy to HGF?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:31
[R 200] 1.4-8v, 98r Czy to HGF?
Autor Wiadomość
Sebas84 



Dołączył: 28 Lis 2006
Posty: 19
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Mar 21, 2010 15:07   [R 200] 1.4-8v, 98r Czy to HGF?

Witam

Mam kilka pytań ponieważ podejrzewam że poszła mi uszczelka pod głowicą w roverku, albo gorsza wersja to blok silnika. Objawy są takie:
W kolektorze wydechowym (metalowy, zardzewiały) tylko nie przy silniku, a poniżej przy następnym łączeniu jakiejś uszczelki, kolo sondy lambada (bo myśle że to sonda) wycieka mi płyn, ale dosłownie ciurkiem. Gdy wracałem z pracy temperatura silnika była na połowie skali czyli ok, ale zaczęło się dymić spod maski:( Zatrzymałem się otwieram maskę no i płyn się wylewał i to z tego tak kopciło. Płynu w zbiorniczku wyrównawczym zero. Nie załwazyłem spadku mocy roverka, majonezu taż nie stwierdziłem. Jedyne co to zaczął głośniej chodzić, tak jak by rura od tłumika gdzieś poszła w okolicach silnika.
Czy to HGF?
Jeżeli tak to jakie są koszta orjentacyjne w 8v bo doszły mnie słuchy ze troszkę taniej niż w 16v. Czy trzeba planować głowice, wymieniać szpilki itd. Również zastanawiam się czy zawieść autko do mechanika co zajmuje się strichte roverkami, czy do mechanika który już zajmował się moim roverkiem, ale były to raczej proste usterki, a na pewno będzie tańszy i w miarę mu ufam. Zastanawia mnie na ile to skomplikowana jest naprawa, bo nie chciał bym za miesiąc znowu tego przerabiać.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Mar 21, 2010 15:07   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Budyn 



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 137
Skąd: Łask / Szczecin

Rover 200

Wysłany: Nie Mar 21, 2010 15:19   

Witaj, skoro coś takiego Ci się stało jak wracałeś z pracy to może masz gdzieś węże dziurawe i płyn Ci uciekł nie koniecznie to musi być HGF. Posprawdzaj najpierw węże i chłodnice może tu gdzieś będzie tkwił problem :smile:
 
 
 
klakier0301 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 37
Skąd: xxx



Wysłany: Nie Mar 21, 2010 21:17   

lub ewentualnie poszla ci uszczelka kolektora dolotowego jezeli cieszko bedzie mial odpalic i po odpaleniu na kolektorze wylotowym bedzie cieklo od razu po odpaleniu to powinna byc uszczelka kolektora
_________________
klakier0301
 
 
Sebas84 



Dołączył: 28 Lis 2006
Posty: 19
Skąd: Kraków



Wysłany: Pon Mar 22, 2010 00:16   

No tak tylko z kąd w układzie dolotowym płyn chłodniczy? Roverek zapala bez problemów.
 
 
klakier0301 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 37
Skąd: xxx



Wysłany: Czw Mar 25, 2010 19:43   

po zgaszeniu samochodu większe ciśnienie zostaje na układzie chłodzenia i z tąd płyn w układzie dolotowym.
_________________
klakier0301
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink