Forum Klubu ROVERki.pl :: [R200 1.4 8V 98r] Stał sie mułowaty
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 13:08
[R200 1.4 8V 98r] Stał sie mułowaty
Autor Wiadomość
mariusz33 



Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 12
Skąd: Okolice Krakowa



Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 13:02   [R200 1.4 8V 98r] Stał sie mułowaty

Witam Wszystkich!

Roverek stał się mułowaty,nie ma problemów z zapeleniem i jazda tylko, pomału sie rozpedza tak jak by brakowału mu mocy;/ jest tam silnik 1.4 wiec powinien śmigac, tym czasem golf II 1.3 lepiej sie zbiera od niego... czytałem że jest to dynamiczne autko jak narazie sie o tym jeszcze nie przekonałem, niedawno go kupiłem był po wypadku może to jest przyczyną? przeczysciłem filtr powietrza, ale nie wiem, może cos jest zatkane wydech albo cos ktoś pomoże?? jakieś rady co sprawdzić prosze o pomoc:)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 13:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
DANTE79R 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 614
Skąd: Nowy Sącz



Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 16:26   

wcale się nie dziwie że Cię zrobił Golf II. gdybyś miał 1,4 16V to wtedy można powiedzieć że auto jest dynamiczne. U Ciebie jest tylko 75KM a auto waży prawie tonę (985kg) Golf serii II waży około 800kg (845kg) Masz 140kg różnicy. Wymień filtr paliwa, świece i kable, ponadto filtr kabinowy (jeżeli jest w 8V), może coś da.
_________________
Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover :) Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy ;)
 
 
 
blais 



Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 2
Skąd: KRAKÓW



Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 18:22   

fdds
 
 
mariusz33 



Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 12
Skąd: Okolice Krakowa



Wysłany: Pią Kwi 02, 2010 18:25   

Kolego nie zrozumiałeś mnie chyba, samochód jest na tyle słaby że przy trzech osobach w aucie musze jechac na jedynce pod niewielka górke a to chyba nie jest normalne :shock: po prostu mu brakuje. Wymieniłem sonde, kable zapłonowe, świece zamierzam filtr paliwa tylko nie wiem gdzie jest. jak by ktoś mógł napisać gdzie sie znajduje, hm a filtr kabinowy co on ma do tego???
Jak sprawdzić czy tłumik wydechowy nie jest zatkany??
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 12:22   

Najlepiej go przeczyść. W tym celu daj na każdym biegu do końca i zobacz potem czy jest jakaś poprawa :grin:
Tutaj znajduje się filtr paliwa :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
pawel4580 



Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 45
Skąd: Wrocław



Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 12:55   

Może pali na trzy gary, sprawdź świece. Podejrzewam uszczelke pod głowicą, jeżeli na 1 biegu musisz podjeżdżać pod niewielką górkę. Pierwsze co wymień podstawowe rzeczy takie jak:
4 nowe świece
Kable od świec
Filtr paliwa, powietrza
Na postoju będzie palił normalnie, ale podczas jazdy brak mu kompresji i nie ma siły jeżeli to uszczelka. Przyczyn może być dużo, nie zaczynaj od tyłu:) zacznij od podstaw.
Denter79 wczoraj zrobiłem na trasie 550 km mimo tych 75KM jak wszystko jest dobrze Roverek śmiga i zbiera się aż miło. Czwartm biegiem przy wyprzedzaniu nie jednego Golfa wczoraj zostawiłem z tyłu. 5 tką autko płynie. Na tą pojemność naprawdę kuzyn ma golfa 1.8 75 KM nie ma szans, jeżdzić też trzeba umieć:) nawet mając nieco słabsze auto. Dalej nie trzeba szukać KUBICA:)
 
 
zapal 



Pomógł: 22 razy
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 508
Skąd: Z Google :)



Wysłany: Sob Kwi 03, 2010 19:48   

zgadza sie roverek ladnie sie zbiera jak na swoja moc :) grunt to trzymac go na obrotach ja jezdze tak od 2,5 do 4 tys i spalanie tez norma 500 km na baku bez problemu :)
_________________
www.dvhk.eu nowe forum nowe mozliwosci :)
 
 
mariusz33 



Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 12
Skąd: Okolice Krakowa



Wysłany: Nie Kwi 04, 2010 09:57   

Leszczu dzieki:) szkoda roverka tak go rzezbic..

Paweł kable wymieniłem, świece i filter powietrza,po świętach kupie filtr paliwa jeszcze. Jade na przegląd we wtorek i może zostawie auto u mechanika;/ Bo już nie wiem co to może być, pali na 4 gary gdyby palil na 3 to cieżko było by zapalić, a autko pali od styka. Zauważyłem że uszczelka pod misą olejową jest poadnieta bo kapie delikatnie, ale to chyba nie ma nic do tego? Co jeszcze moge sam sprawdzić?
 
 
czort 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 26 Kwi 2008
Posty: 485
Skąd: Góra



Wysłany: Nie Kwi 04, 2010 17:43   

Cytat:
Zauważyłem że uszczelka pod misą olejową jest poadnieta bo kapie delikatnie, ale to chyba nie ma nic do tego? Co jeszcze moge sam sprawdzić?


Możliwe że nie spod miski kapie tylko troszkę wyżej spod głowicy i spływająć po bloku na miskę i tak może wyglądać.
_________________
Pozdrawiam
Paweł
 
 
mariusz33 



Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 12
Skąd: Okolice Krakowa



Wysłany: Sro Kwi 07, 2010 21:25   

Nie to ewidętnie z misy:) czytałem cos że można spróbowac złączyć klamry i wtedy sie system zresetuje czy to prawda? bo może coś w tym byc bo autko było po kolizji;/ i straciło moc.
 
 
oczar1 



Dołączył: 01 Kwi 2010
Posty: 6
Skąd: ostrów wlkp.



Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 11:39   

leszczu19901 napisał/a:
Najlepiej go przeczyść. W tym celu daj na każdym biegu do końca i zobacz potem czy jest jakaś poprawa :grin:
Tutaj znajduje się filtr paliwa :grin:


Kolego miałem te same objawy przyczyna skończyło się sorzęgło po wymianie śmiga aż miło.
 
 
mariusz33 



Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 12
Skąd: Okolice Krakowa



Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 18:24   

Panowie Powiedzcie gdzie znajduje się wejscie diagnostyczne w moim roverku.
 
 
kharry 




Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 367
Skąd: Szczecin / Goleniów

Rover 25

Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 18:47   

Jak zajrzysz za radio na prawo od pedału gazu, to będzie zaczepione w takiej metalowej obudowie. Złącze posiada grubszy kabel, więc powinieneś je dostrzec, tylko trzeba się schylić nisko. Powodzenia!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Tobi_lbn 



Dołączył: 24 Paź 2009
Posty: 67
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Kwi 12, 2010 09:18   

A może po prostu gdzieś hamulce nie odpuszczają? Sprawdzałeś czy się koła grzeją? Lub też druga opcja to zabity katalizator... Kiedyś miałem taką sytuacje z katem że na zimnym jeszcze jako tako samochód jechał ale jak się zagrzał to nawet na jedynce nie miał siły jechać i gasł.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Przyklejony: [R200/25, MG ZR] Workshop Manual ROVERki.pl
sknerko Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 23 Sro Paź 03, 2018 14:24
Prescenn
Brak nowych postów [R200 1.4 Si 98r.] Będzie stał 2 miesiące - jak przygotować?
Radek001 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Wto Lip 07, 2009 13:04
szoso
Brak nowych postów [r200] dziwnie mułowaty i szarpie
drix1987 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 0 Pią Sie 17, 2012 22:35
drix1987
Brak nowych postów [R200 '97 1.4 16V] Samochód mułowaty powyżej 3000 obr/min
...po wizycie u mechanika.
Homi Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 7 Pią Wrz 12, 2008 10:08
Homi
Brak nowych postów [R214 1.4S 16v 97r] 2 lata stał
R214 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Wto Wrz 22, 2009 15:47
ReVoR



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink