Dzisiaj byłem urodziny na miejsce zajechałem bez problemu. Natomiast przy odpalaniu podczas powrotu zapaliła sie lampka od oleju. Myśle wtf ? zgasiłem zobaczyłem ile oleju na bagnecie bylo ciut ponizej minimum dolałem odpaliłem chwile pochodził kontrolka zaczeła przygasać aż w końcu zgasła. Po paru kilometrach lampka sie zapaliła i nie chciała zgasnąć. Na postoju przy odpalonym lampka przygasa znika i po chwili rozjaśnia sie i znowu gasnie rozjaśnia i sie zapala i znowu przygasa. Co to może być ? Wybłyskałem błędy zadnych niema tylko "12". czy za duża ilość oleju mogła cos takiego spowodować ? Było dziasiaj pare większych kałuż . Auto nie straciło na mocy ani przyspieszeniu. Co moze byc przyczyną?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ostatnio zmieniony przez Raptile Pon Kwi 05, 2010 21:52, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 21:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kot, nie niema znaczenia czy jest 1 tys obrotow czy 3.5. A na postoju tak jak napisalem przygasa gaśnie i znowu sie rozjaśnia ( niema znaczenia liczba obrotów)
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
[ Dodano: Pon Kwi 05, 2010 23:14 ]
Może byc to czujnik bo załapałem troche kałuż lewym kołem a z lewej strony przy filtrze jest czujnik sprawdze jutro i dam znac. Hmm ale teraz pytanie czy nie powinno pokazac na diagnostyce jakiegoś błędu ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
[ Dodano: Pon Kwi 05, 2010 23:14 ]
Może byc to czujnik bo załapałem troche kałuż lewym kołem a z lewej strony przy filtrze jest czujnik sprawdze jutro i dam znac. Hmm ale teraz pytanie czy nie powinno pokazac na diagnostyce jakiegoś błędu ?
na 90% to będzie czujnik miałem to samo jak padał deszcz ,okazało się żę woda stała w czujniku jak już odłaczysz kostkę od czujnika to przy okazji ją sobie dobrze zaizoluj zauważyłem że woda scieka do niego po kabelku i stoi w nim aż odparuje jak nie zaizolujesz dobrze to historia będzie ci się powtarzać
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
Profilaktycznie weź pożycz manometr i sprawdź ciśnienie smarowania silnika na luzie i na obrotach, gdy jest zimny i zagrzany. Będziesz miał pewność, że smarowanie jest OK, a jeśli nie jest, to będzie wiadomo, co robić dalej.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum