Mam taki problem mam zatkany kolektor wtryskowy w sesie wtryskiwacze auto wogole mi sie nie wkreca na obroty ogolnie jest zamulone. spowodowane to jest tym ze ostatnio bylem zmuszony jezdzic na rezerwie ogolnie z malym stanem paliwa no i mam efekty.. czyscilem juz pare razy wtryskiwacze ale jest to kosztowne i wolal bym wymienic caly kolektor z wtryskami na nowszy i tu mam pytanie czy orientuje sie ktos czy pasuje caly kolektor z wtryskami z rovera 216 si 1.6 16v do 1.4 16v czy musze zamowic koniecznie taki sam jak mialem?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Kwi 05, 2010 22:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wtryskiwacze z 1.6 też są te same? Nie przypadkiem bardziej wydajne ? Bo w końcu większy silnik więc chyba powinny nieco więcej paliwa dostarczać, czy w Rover'ach wykombinowali to tak że komputer po prostu ma inne mapy i na dłużej otwiera wtryski ?
W tym temacie
http://forum.roverki.eu/v...ghlight=#476854 Lechos napisał że są identyczne. ja nie miałem okazji jeszcze sprawdzić, bo zbieram się do zakupu ale jakoś się zebrać nie mogę Ale moim zdaniem to właśnie kwestia komputera, który zwiększa wydajność wtrysków. Bo przecież i tak on na podstawie danych z czujników dostosowuje dawkę paliwa na wtrysk.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lis 2007 Posty: 318 Skąd: Nowy Targ
Wysłany: Wto Kwi 06, 2010 10:33
zmienilem filtr paliwa i jest lepiej auto przyspiesza nie muli go tak strasznie i przedewszystkim jak go odpalam nie smierdzi benzyna i kreci za 1 razem.. jednak dalej nie ma takiej mocy jak miał czuc ze jeszcze jest zamulony chyba musze te wtryski kupic. (filtr powietrza mam ok.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
A pompka pompuje Ci takim ciśnieniem jak trzeba? I wydaje mi się że na zaklejenie brudem wtryskiwaczy są nikłe szanse. Przecież po to masz fitr paliwa, żeby nic sie tam nie dostało niepotrzebnego. W zbiorniku przed pompką powinien być jeszcze jeden filterek, ale nie jestem pewny czy w R tez jest bo tu nie sprawdzałem. Moze niech potwierdzi ktoryś z kolegów, który tam zaglądał. Od małej ilości paliwa właśnie tam pogło Ci się zakleić tez brudem, albo po prostu pompka kończy swój żywot.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum