Witam jak w temacie wycieka płyn chłodniczy z przodu leje się na kolektor chyba to uszczelka czy wiecie jaki koszt naprawy?bo słyszałem ze są z tym problemy ze jakies śruby przez cały silnik,pomocy:(
Ostatnio zmieniony przez thef Czw Kwi 08, 2010 21:22, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 16:34 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sugeruje CI poczytać trochę więcej forum bo nie jedna nagrzewnica się zatkała od tych syfów do łatania. Nie mówie Ci tego na przekór ale po prostu na forum odradzamy takie czary które mogą zaszkodzić zamiast pomóc
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 84 Skąd: Anglia southampton
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 19:00
Wiem o co chodzi
Napoczatku kolega DragonCRX, nie okreslił sie dokładnie,wiec skoro to byłaby mała dzórka mogło to by pomuc na jakis czas...
W tym momecie wiem ze ten preparad nie zda egzaminu przy takiej usterce jak kolega DragonCRX, próbuje nam tu opisywac
Oczywiscie wiem o tym ze zawsze moga byc konsekwecje urzywajac takich srodków naprawczych,
Ja urzywałem ten przeparad 2 x w 2 innych autach i nie miałem zadnych problemów
To jest sprawa indywidualna...
Pomógł: 2 razy Dołączył: 14 Sty 2010 Posty: 84 Skąd: Anglia southampton
Wysłany: Nie Sty 24, 2010 21:01
Nie dowiemy sie puki kolega DragonCRX, nie poda szczegułów
Sam jestem ciekawy co sie dzieje
Ale sadzac po temperaturze powietrza mozna przypuszczac ze to moze byc spowodowane zamarznieciem układu
Mi do głowy przychodzi któraś z zaslepek bloku....
A więc tak bo troszke nie było jak spojzec z powodu mrozu powiem tak płyn wywala na zewnątrz olej w stanie normalnym płun wywala z przodu więc uszczelka kolektora odpada,poprostu cieknie po bloku i jeszcze nie dojzałem gdzie dokładnie
z węża to chyba nie,nie kurcze widzialem tylko że po bloku cieknie i sanki zalane no i zgasiłem silnik żeby nie spieprzyc bo plyn moment wyciekł,blok troche głupio jak by pekł tak nagle,aj zobaczymy trzeba byc dobrej mysli
[ Dodano: Nie Sty 24, 2010 23:01 ]
a co to słynny HGF:)
Pomógł: 47 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 1080 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pon Sty 25, 2010 18:50
Jak ja miałem walniętą uszczelkę kolektora ssącego to płyn zbierał się z przodu na łączeniu bloku z głowicą i wyglądało to jakby wywaliło uszczelkę pod głowicą.
Uszczelka pod kolektor ssący kosztuje 15zl więc ja bym najpierw ją wymienił i zobaczył jak się sytuacja rozwinie.
_________________ Był --> Rover 400 1.6 LPG 1999
Jest --> Audi A4 Avant 1.8T LPG 1999
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum