Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 22:56 [R220 SDi 98r ] kontrolka-check engine zapala się i gaśnie
Witam. Mam problem z moim Roverkiem 220 SDI. Podczas jazdy co jakiś czas zapala mi się kontrolka check engine.najczęściej jak dodaje gazu, ale nie zawsze. Po kilku kilkunastu sekundach gaśnie. Jak zdejme noge z gazu gaśnie od razu. Na wolnych obrotach sie nie zapala. Wiem ze samochód miał niedawno regulowany kat wtrysku, czy to moze byc od tego? Dodatkowo czasami występuje u mnie cos w rodzaju spadku mocy. po powtórnym dodaniu gazu jest już ok i moc powraca Poradźcie co robić
Ostatnio zmieniony przez bartba84 Czw Kwi 08, 2010 23:42, w całości zmieniany 3 razy
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 08, 2010 22:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Kąt wtrysku wyprzedzony musi być o 4 stopnie,wyreguluj na kole zębatym od strony pompy 4 śrubki poluzuj,reg.na fasolkach,jak to nie pomoże załóż blokady na koło zamachowe i pompę sprawdzisz czy koła zębate na pompie i rozrządzie są prawidłowo ustawione.
Witam
Mam podobny problem, po dodaniu gazu po okolo 8-9 sekundach zapala się kontrolka check engine i silnik jest troche bardziej zmulony, jak puszce gaz kontrolka gaśnie i silnik ciagnie normalnie, po okolo następnych 8-9 sekundach kontrolka ponownie się zapala. Przejechałem tak wczoraj 300km i jest to bardzo powtarzalne, doszło juz do tego ze od połowy trasy sam odpuszczałem gaz po okolo 7 sekundach i ponownie dodawałem, wtedy kontrolka sie nie zdążyła zapalić. Poprzednik pisze ze winny jest zbyt wczesny kąt wtrysku, tylko ze ja przy aucie nic nie grzebałem, czy mógł sie sam przestawić?
pozdrawiam
Tomek
[ Dodano: Pon Cze 14, 2010 09:30 ]
Witam ponownie
Opózniełem (na fasolkach) metoda prób i błedów kąt wtrysku i kontrolka przestała sie zapalac i auto ciszej pracuje. po dwóch dniach jazdy auto nie chciało zapalić (za późny kąt wtrysku), przestawiłem na stare miejsce i zapalił odrazu, pojezdziłem jeden dzień i znów sie kontrolka zapala, o co chodzi tak jak by się sam przeastawiał raz w jedna raz w druga stronę. Odczytałem kod błędu i wyskoczyło 34 czyli cewka czasu wtrysku paliwa, czyżby była do wymiany, pomoże ktoś bo nie wiem o co może dokładnie chodzić?
pozdrawiam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum