Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 15:04 mody w coupe 1.8 VVC
póki co czysto teoretycznie ale muszę wycenić możliwości tego autka (a chodzi o R Coupe 1.8).
Dłubał ktoś przy tym motorze na poważnie?
Nie interesują mnie pierdółki typu filtry, wydeszki, i inne nic (niewiele) dające zabawki
Auto budowane for fun, czasem rally sprinty.
Przeglądałem ofertę wałków rozrządu, kilka firm po kilka wersji jednak najsensowniej wypadł KentCams RK1813, nie wymaga przeróbek towarzyszących (mechanika zaworów, talerzyki) i relatywnie dobry zakres użyteczny. Wiem że w tych modelach jest niereprogramowalny ECU - ktoś stroił silnik np jakimś SMT-6?
Skrzynie biegów, z tego co widzę w 1.8VVC i 1.6SE były różne, ma ktoś wartości przełożeń tych skrzynek? Potrzebne są do symulacji osiągów oraz obliczenia prędkości na danych biegach.
Zawieszenie, Bilstein ograniczył się do B4, zdecydowanie za miękkie (obecnie jeżdżę na B8 w fieście i są w sam raz). Koni produkuje w wersji sport z regulacją twardości - zna ktoś dostawcę w polsce lub przybliżone ceny? Kto produkuje do tego springi? Poliuretany są bezproblemowo dostępne, nie tanie ale wymagane dla zachowania geometrii
Czy w jakieś wersji roverka była produkowana przekładnia kierownicza o krótszym niż 3,5 przełożeniu?
Póki co na tyle chyba
SPAMU¦
Wysłany: Sob Kwi 10, 2010 15:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
mozna by pogadac w zerkopolu czy daliby rade cos z nich zrobic sensownego
jednak wydaje mi sie ze najpredzej ( najprosciej ) to jakis zawias dedykowany ( coil over ) do civa typu spax avo gaz
koni sa raczej slabe - przynajmniej jesli chodzi o zakres regulacji - mialem w mini takie i sa 3 zakresy - miekko za miekko, twardy to taki beton ze amorek prawie wogole nie pracuje a sredni jest nijaki
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Coupe z 1.8VVC ma 145KM, przerobić go na 160KM wg specyfikacji silnika w ZR160, dołożyć wydech janspeeda (+ok 10km) wałek i to wystroić, podobno da się tylko emeraldem (opinia w uk), ktoś z naszych miał stroić ZR160 u Coobcia ale temat się urwał, ja więcej za dużo nie wiem
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
w spax-ie jest dostepny set coilverow za jesli dobrze pamietam 350 gbp + okolo 100 za sprezyny
w avo shocks sa dostepne dwa uliczne sety za 600 gbp i za 900 gbp ( + 100 za sprezyny )
w gaz shocks tez by pewnie cos bylo ale tam wyszukiwarka coilover dziala na podstawie wymiarow i sprzet raczej bardziej profi
protech pewnie tez by cos dorobil
[ Dodano: Wto Kwi 13, 2010 21:50 ]
w czechach jest tez taka firma http://www.hpsporting.cz/
na bank zrobia cos co bedzie dzialalo jak nalezy - koszt za kompletne zawieszenie zapewne cos rzedu 2500 - 3000 ( przynajmniej o takich cenach slyszalem )
_________________ '99 r400 16k16 sedan JFR na czesci ( anglik ) pytac na priv
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum