Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Lut 23, 2010 18:44
a może jechałeś pod górę?
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Lut 23, 2010 18:53
no to raczej pływak się zawiesił albo jakiś czujnik daje w kość. Zatankuj do pełna i obserwuj wskazówkę
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Wto Lut 23, 2010 18:58
rafik14, w zbiorniku są 2 pływaki ( po 1 w każdej części zbiornika ) i ich sygnały są przetwarzane elektrycznie na wskazania analogowe wskaźnika. Może jeden z nich się zablokował. Zobacz co będzie po zatankowaniu do pełna.
[ Dodano: Wto Lut 23, 2010 18:58 ]
te 2 czujniki są połączone szeregowo i jak jeden nie daje sygnału, to zapala się lampka i wskaźnik pokazuje 0
_________________ Andrzej
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez SeniorA Wto Lut 23, 2010 19:06, w całości zmieniany 1 raz
Pomógł: 21 razy Dołączył: 17 Maj 2009 Posty: 614 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Wto Lut 23, 2010 19:00
no to chyba wszystko jasne skoro się zgadzamy
_________________ Super wypas za małą kasę i oczywiście całkiem młode autko? Tylko Rover Ludzie skoro pomagamy to doceniajcie to opcją pomógł bo przestaniemy
jest lipa. po zatankowaniu wskaznik poziomu paliwa opadał i nagle znowu skoczyl na full, po ponownym odpaleniu silnika na 3/4....chyba pozostało mi pogrzebanie w pływakach...demontował je ktoś z was?. Wymaga to wizyty w warsztacie czy nie ma z tym wiekszej filozofii?
z góry dziekuje za porady
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Pią Lut 26, 2010 10:20
rafik14 napisał/a:
chyba pozostało mi pogrzebanie w pływakach...demontował je ktoś z was?.
rafik14, tak jak pisałem , pływaki są zamontowane na filtrze i pompie w zbiorniku.Żeby je oglądnąć i sprawdzić, trzeba wyjąć np. pompę a później filtr albo odwrotnie. Na forum jest opis wymiany pompy i filtra , poczytaj i oceń sam czy jechać do warsztatu.Wcześniej posprawdzaj na zbiorniku przewody el. i ich połączenia.
Witam. Co do wyrownania poziomow paliwa w baku zrobilem proste rozwiazanie, otoz polaczylem obydwie niecki baku przewodem ponizej dna. System wspaniale daje rade i zbednymi okazaly sie sploty wezykow i pompa w baku. Wezyk biegnie po poprzeczce i jest chroniony w ten sposob przed zerwanie w razie jakiejs przeszkody. Polecam. Jako "ujecie paliwa w dnie uzylem wentyle od felg naczepy typu TIR, sa plaskoprzylegajace i maja wystarczajaca przepustowosc. W miare pobierania paliwa i zwrotu do baku nadmiaru, system spokojnie nadaza, wyrownujac poziomy i daje niezafalszowane wskazanie poziomu paliwa.
[ Dodano: Wto Wrz 10, 2013 12:34 ]
Witam. Co do wyrownania poziomow paliwa w baku zrobilem proste rozwiazanie, otoz polaczylem obydwie niecki baku przewodem ponizej dna. System wspaniale daje rade i zbednymi okazaly sie sploty wezykow i pompa w baku. Wezyk biegnie po poprzeczce i jest chroniony w ten sposob przed zerwanie w razie jakiejs przeszkody. Polecam. Jako "ujecie paliwa w dnie uzylem wentyle od felg naczepy typu TIR, sa plaskoprzylegajace i maja wystarczajaca przepustowosc. W miare pobierania paliwa i zwrotu do baku nadmiaru, system spokojnie nadaza, wyrownujac poziomy i daje niezafalszowane wskazanie poziomu paliwa.
[ Dodano: Wto Wrz 10, 2013 12:34 ]
Witam. Co do wyrownania poziomow paliwa w baku zrobilem proste rozwiazanie, otoz polaczylem obydwie niecki baku przewodem ponizej dna. System wspaniale daje rade i zbednymi okazaly sie sploty wezykow i pompa w baku. Wezyk biegnie po poprzeczce i jest chroniony w ten sposob przed zerwanie w razie jakiejs przeszkody. Polecam. Jako "ujecie paliwa w dnie uzylem wentyle od felg naczepy typu TIR, sa plaskoprzylegajace i maja wystarczajaca przepustowosc. W miare pobierania paliwa i zwrotu do baku nadmiaru, system spokojnie nadaza, wyrownujac poziomy i daje niezafalszowane wskazanie poziomu paliwa.
[ Dodano: Wto Wrz 10, 2013 12:34 ]
Witam. Co do wyrownania poziomow paliwa w baku zrobilem proste rozwiazanie, otoz polaczylem obydwie niecki baku przewodem ponizej dna. System wspaniale daje rade i zbednymi okazaly sie sploty wezykow i pompa w baku. Wezyk biegnie po poprzeczce i jest chroniony w ten sposob przed zerwanie w razie jakiejs przeszkody. Polecam. Jako "ujecie paliwa w dnie uzylem wentyle od felg naczepy typu TIR, sa plaskoprzylegajace i maja wystarczajaca przepustowosc. W miare pobierania paliwa i zwrotu do baku nadmiaru, system spokojnie nadaza, wyrownujac poziomy i daje niezafalszowane wskazanie poziomu paliwa.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 26 Sie 2009 Posty: 83 Skąd: Gdynia
Wysłany: Nie Wrz 15, 2013 16:02
rafalmis1 napisał/a:
może masz jakies forki
Kolego to co napisał ( lzawiasta) dotyczy raczej padniętej pompki paliwa w zbiorniku.
A u Ciebie raczej jest problem z wytartymi ścieżkami na pływaku a że są dwa problem może być podwujny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum