Cena jest bardzo niska. Skoro jest blisko Ciebie, to warto go oblukać. Tylko bardzo dokładnie bo całkiem możliwe że bedzie potrzebował znacznej inwestycji.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Kwi 2009 Posty: 307 Skąd: Grabów nad Prosną
Wysłany: Czw Cze 24, 2010 11:09
konrad2104 napisał/a:
Ten samochód ma TRAGICZNY DACH!! Lojalnie uprzedzam, wygląda jak by go szył tapicer meblowy...
Przecież sprzedający napisał:
'dach uszyty z nowej skóry ale tapicer sie nie popisal takze jest do ponownego uszycia,albo wg.uznania mozna jezdzic,poprostu nie wyglada jak orginalny.
więc w czym problem ? Nie czepiam się, żeby nie było, tylko Twoje lojalne uprzedzenie trochę nie na miejscu, skoro sprzedający informuje o tym, że dach rzeczywiście do poprawki, bo tapicer się nie popisał
Auto prezentuje się nawet ładnie. Po zakupie można go trochę bardziej na glebę położyć, dokupić jakieś ładniejsze felgi i cabrio będzie jak ta lala
Auto prezentuje się nawet ładnie. Po zakupie można go trochę bardziej na glebę położyć, dokupić jakieś ładniejsze felgi i cabrio będzie jak ta lala
Po zakupie trzeba uszyć dach, a nie zaczynać od gleby i od felg..
Auto poza dachem się prezentuje ładnie, ale czy nie uważasz ze dach jest jedną z ważniejszych spraw w cabrio ?
Cytat:
no faktycznie piekny nie jest, ale mam znajomego tapicera to myślę było by ok, a reszta? konrad wiesz coś wiecej o tym aucie? skąd masz te fotki
Mój kolega miał sie zamienić za to auto na quada ale nic z tego w końcu nie wyszło bo sprzedawca się w końcu nie odezwał, pamietam ze poprzednia cena tego samochodu to 3800zł
I jeśli chcesz robić poprawki dachu to naprawdę osoba do której to oddasz musi wiedzieć co robi, i z własnego doświadczenia wiem ze szycie dachu na cabrio to droga impreza bo jest to około 1800zł...
Plusem jest to że aktualna cena 2500zł jest wyjątkowo niska.
Pomogła: 20 razy Dołączyła: 28 Wrz 2001 Posty: 356 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw Cze 24, 2010 18:38
Wygląda na dziwnego składaka wersji przed i poliftowej. Z wersji przedliftowej jest zderzak przedni, który czasem występował również w wersjach poliftowych, bardzo ubogich (ale nigdy Cabrio z długimi kierunkami). Zderzak generalnie jest brzydki i dużo zabiera temu autu. Przedliftowa jest jeszcze maska. Poliftowy jest natomiast cały tył, wnętrze. Nie wiem jak jest z kierownicą. Na pewno nie jest z wersji przeliftowej.
W przypadku dachu. Zrobienie go u fachowca to koszt od 1500 do 2500 tyś. zł.
Lakier może wyglądać na sfatygowany, bo widać, że sprzedający nie specjalnie picował auto do zdjęć. Myślę, że dobre mycie we własnym zakresie + mleczko da radę. Kierownicę mam taką samą u siebie i jest oryginalna. Jest z poduszką powietrzną.
Na plus na pewno jest to, że autko ma jasne wnętrze. Uwielbiam ten kolor w środku auta, ale niestety mam czarny . Do BRG pasuje.
Minusem jest maska i zderzak - dobrze by było wymienić tą po face liftingu.
Co do dachu - sprawa faktycznie najważniejsza. Do tego dochodzi stan uszczelek - o nowe ciężko. Na to powinieneś zwrócić mocno uwagę. Ja za szycie swojego zapłaciłem 2500zł - firma oferuje się teraz na allegro za 1900zł. Z usługi jestem bardzo zadowolony.
Jeśli auto ma silnik 130KM i do tego zdrowy, to prawie będzie latać . Moim zdaniem, jeśli przygotujesz się na uszycie nowego dachu, dobrze sprawdzisz mechanikę, rdze i kupisz nowe felgi, to warto (opcjonalnie wymienisz zderzak i maskę ).
Powiem tak jak auto jeżdzi i nie rozpada się stojąc to myślę, ze warto za te pieniądze pod warunkiem, ze nie masz do wydania na całość 3tys, a 7tys być może nawet więcej. Na dzień dobry będzie rozrząd i płyny oraz tuleje zawieszenia, a być może amortyzatory bo jeśli poprzedni właściciel tylko lał paliwo i jeździł to raczej będą w kiepskim stanie. Do tego mogą dojść tarcze klocki i inne rzeczy które warto by było dla własnego bezpieczeństwa wymienić. Jak chcesz aby auto wyglądało to już wspomniany dach, zderzak, grill + maska. Przed zakupem sprawdź też progi w tylnej ich części bo bardzo je lubi rdza. Co do lakieru jeśli nie jest w stanie agonalnym gdzie są głębokie rysy albo schodzi clar to profesjonalna polerka powinna wystarczyć później tylko odpowiedni wosk i pucować raz na jakiś czas....
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Wygląda na dziwnego składaka wersji przed i poliftowej. Z wersji przedliftowej jest zderzak przedni, który czasem występował również w wersjach poliftowych, bardzo ubogich (ale nigdy Cabrio z długimi kierunkami)
A tu http://moto.gratka.pl/tre...1508b7ae06c83,1 jest cabrio z poliftingową maską i kierunkami zprzed liftu, to jesli istniała taka konfiguracja, to równie prawdopodobne jest ze Roverek zogłoszenia kóre podałem mógł miec maske z przed a błotniki polifcie. Tak na logike, zresztą gdzies juz widziałem cabrio z maska przed a błotnikami po lifcie
"Fachofcy". Pierwszy dach jest z PCV i jest niedociągnięty. Widoczne jest to szczególnie w okilicach szyby drzwi. W Cabrio nie ma prawa dach się tak podwijać, aby widoczne były uszczelki.
Drugi jest trochę lepszy. Materiał typu sonnenland, lecz widać, że coś nie bardzo im wychodzi, skoro muszą się ratować śrubkami aby dach się układał (mowa o śrubkach widoczny na końcu tylnej-bocznej szyby).
[ Dodano: Pią Cze 25, 2010 17:30 ]
Wróć!! Widzę, że ta druga firma, to jest Lublin, czy dokładnie ta sama, w której ja szyłem swój dach, podsufitkę i tylną szybę. Widocznie już się nauczyli, bo ja mam jak w oryginale... bez śrubek w rogach
[ Dodano: Pią Cze 25, 2010 17:36 ]
slax napisał/a:
Gonia napisał/a:
Wygląda na dziwnego składaka wersji przed i poliftowej. Z wersji przedliftowej jest zderzak przedni, który czasem występował również w wersjach poliftowych, bardzo ubogich (ale nigdy Cabrio z długimi kierunkami)
A tu http://moto.gratka.pl/tre...1508b7ae06c83,1 jest cabrio z poliftingową maską i kierunkami zprzed liftu, to jesli istniała taka konfiguracja, to równie prawdopodobne jest ze Roverek zogłoszenia kóre podałem mógł miec maske z przed a błotniki polifcie. Tak na logike, zresztą gdzies juz widziałem cabrio z maska przed a błotnikami po lifcie
prosze,ostatni czerwony taki jak ten z ogłoszenia, tylko nie cabrio. Czyli moze jednaknie składak
Zwróć proszę uwagę na to, że w.w. zderzak w autach z długimi kierunkami, występuje w wersjach z szarymi listwami i dołem w kolorze szarym. W odmianach z długim kierunkiem były to najuboższe wersje. W Cabrio nie widziałem wersji z szarym dołem.
[ Dodano: Pią Cze 25, 2010 17:44 ]
slax napisał/a:
A tu http://moto.gratka.pl/tre...1508b7ae06c83,1 jest cabrio z poliftingową maską i kierunkami zprzed liftu, to jesli istniała taka konfiguracja, to równie prawdopodobne jest ze Roverek zogłoszenia kóre podałem mógł miec maske z przed a błotniki polifcie. Tak na logike, zresztą gdzies juz widziałem cabrio z maska przed a błotnikami po lifcie
Maska wersji przedliftowej i poliftowej różni się jedynie kilkoma otworami na przykręcenie grilla, które zresztą możesz wykonać samodzielnie. Jesli do tego ktoś poszedł "grubiej" i wymienił również zamek tej przedniej klapy, nie jesteś w stanie rozróżnić, czy to fabryka, czy samoróbka. Jeśli zamek nie jest wymieniony, trzeba sięgać bardzo głęboko aby zwolnić zabezpieczenie.
Tak więc rasumując. Konstrukcja samochodu jest taka sama. Wymienność wszystkich elementów jest 100% i możesz zrobić sobie wersję jaką chcesz (włącznie z Coupe, również boczne listwy). I zależnie od tego co było uszkodzone (bo nie łudźmy, ale większość własnie tach samochodów do Polski przyjechała) i co kupili naprawiacze, to takie wersje są
P.S. Ja mojego kupiłem w Papenburgu od właściciela i przyjechałem nim do domu 1400 km.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum