To panowie jak to wkoncu jest z tym odpowietrzaniem?.dianosta mowil mi ,ze to moze byc wina pompy, ze puszcza.
Ten korektor da sie jakos przeczyscic.W jaki sposob sprawdzic poszczeolne elementy ukladu czy sa sprawne?
Wesolyc Świąt;)
Z moich bojów z hamulcami to tak :
Serwo :
-Jeśli na po wyłaczeniu silnika masz jeszcze jedno hamowanie z wspomaganiem to git.
-Jeśli pedał po właczeniu silnika opada również git .
Pompa:
-Jeśli pod stałym naciskiem pedał nie opada to git .
-Jeśli nie ma wrażenia że układ zapowietrzony też git .
- Jeśli nie widać mokrych śladów na niej to raczej git.
Nieszczelność:
-Pod naciskiem na pedał hamulca przy którymś kole lub ewentualnym miejscu wycieku robi się mokro
Odpowietrzanie :
ABS podobno sam się odpowietrza , a resztę układu zgodnie z RAVE ( ale biorąc pod uwagę to, że raczej było to do wersji angielskiej gdzie pompa jest z lewej strony to powinno się odpowietrzać lewy przód - prawy tył i prawy przód lewy tył , nie mówię że niemożliwe jest odpowietrzenie inną metodą )
Druga sprawa to mogą ci puchnąc przewody , naciskając hamulec trzymaj przewód elastyczny i zobacz czy nie puchnie ci w dłoniach.
Jeśli przy tylnych kołach , przy odpowietrzaniu leci ci płyn pod normalnym ciśnieniem to znaczy ze ta sekcja pompy też raczej daje rade .
( ale biorąc pod uwagę to, że raczej było to do wersji angielskiej gdzie pompa jest z lewej strony to powinno się odpowietrzać lewy przód - prawy tył i prawy przód lewy tył [...])
Przecież taka sekwencja jest na załączonym obrazku...
uklad odpowietrzony jeszcze raz ,wyciekow zadnych nie ma, plynu nie ubywa,przewody w dobrym stanie,tylnych hamolcow nadal brak .gdzie znajduje sie korektor sily hamowania?To jest ten co znajduje sie pod maska na scianie grodziowej?Jesli tak to na jakiej zasadzie on dziala w tym samochodzie?
bertas00462, zazwyczaj psuje się tak że nie puszcza prawie wcale co skutkuje brakiem hamulca roboczego na tylnych kołach, mój tak był zepsuty że nawet na gładkim lodzie przy depnięciu na hamulec tyłu nie blokowało
bertas00462, powiem Ci że nowego nie znalazłem, a jak myślę jeśli znajdziesz to cena Cię zagnie, tam w zasadzie nie ma się co zepsuć więc go rozbierz wyczyść rozruszaj wszystkie części i zakładaj z powrotem. Chociaż ja osobiście jakbym miał 200tkę to znowu bym go wywalił bo nawet siła jaką trzeba użyć żeby zahamować wciskając w pedał jest mniejsza po wywaleniu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum