Forum Klubu ROVERki.pl :: MG F/TF
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
MG F/TF
Autor Wiadomość
jaaktozbyinny 



Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 2
Skąd: Kudowa Zdr.



Wysłany: Czw Maj 06, 2010 12:58   MG F/TF

Witam wszystkich.

Trafiłem na to forum gdyż ostatnio zobaczyłem na ulicy strasznie ciekawy samochód - MG TF. Jako iż właśnie jestem na etapie zmieniania autka na młodsze w okolicy 20-25 tyś zacząłem się zastanawiać nad tym modelem.

Strasznie jednak ciężko znaleźć jakieś konkretne informacje, ale może ktoś z forum ma/miał do czynienia z takim samochodem i mogłby mi coś na jego temat powiedzieć. Interesuje mnie MG TF z okolic 2002 roku w wersji 136kM.

A mianowicie:
-Jak wygląda sprawa z częściami? (Z tego co udało mi wyszukać to autko zostalo "wskrzeszone" i jest obecnie produkowane, ale jak wygląda dostęp do części zamiennych na polskim rynku?)
- Czy autko jest awaryjne? Słyszałem niepochlebne opinie na temat silnika i rdzy... Może ktoś jest w stanie powiedzieć ile w tym prawdy?
- Jak autko się sprawuje? Wrażenia z jazdy, radzenie sobie z zakrętami i niestety też i polskimi drogami....

Każda informacja będzie pomocna! :)

Z góry dzięki za pomoc :)
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Maj 06, 2010 12:58   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 06, 2010 13:27   

Jako że nie mój, ale Violli jest MG TF 2005 rok. to Ci mogę powiedzieć, że:

- części na razie nei było potrzeba, a te blacharskiej dostaniesz w używkach w zaprzyjaźnionych szrotach
- co do usterek silnikowych, chyba jak w każdym innym modelu Rover/MG.
- rdza - jeszcze nie wyłazi :)
- W MG TF - śruby w zawieszeniu potrafią się ucinać, dlatego warto mieć ze sobą komplet ;)

Części nowe można nabyć w zaprzyjaźnionym sklepie www.tomateam.pl.

Pozdrawiam,
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
jaaktozbyinny 



Dołączył: 06 Maj 2010
Posty: 2
Skąd: Kudowa Zdr.



Wysłany: Czw Maj 06, 2010 13:35   

A jak wygląda sprawa z uszczelką pod głowicą? Słyszałem że to najczęstsza usterka tego modelu.
 
 
MaReK 
Instytucja wspierająca


Pan
Wszechomogący :)


Pomógł: 131 razy
Dołączył: 07 Kwi 2005
Posty: 7985
Skąd: Warszawa/Mokotów

MG ZT

Wysłany: Czw Maj 06, 2010 18:46   

jaaktozbyinny napisał/a:
Słyszałem że to najczęstsza usterka tego modelu.

To najczęstrza usterka silników serii K.
Wymiana w tym modelu może być utrudniona, przez to że silnik znajduj się po środku auta.
_________________
Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu

dolny śląsk:marcin.misek
wielkopolska: longer86
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink