Trafiłem na to forum gdyż ostatnio zobaczyłem na ulicy strasznie ciekawy samochód - MG TF. Jako iż właśnie jestem na etapie zmieniania autka na młodsze w okolicy 20-25 tyś zacząłem się zastanawiać nad tym modelem.
Strasznie jednak ciężko znaleźć jakieś konkretne informacje, ale może ktoś z forum ma/miał do czynienia z takim samochodem i mogłby mi coś na jego temat powiedzieć. Interesuje mnie MG TF z okolic 2002 roku w wersji 136kM.
A mianowicie:
-Jak wygląda sprawa z częściami? (Z tego co udało mi wyszukać to autko zostalo "wskrzeszone" i jest obecnie produkowane, ale jak wygląda dostęp do części zamiennych na polskim rynku?)
- Czy autko jest awaryjne? Słyszałem niepochlebne opinie na temat silnika i rdzy... Może ktoś jest w stanie powiedzieć ile w tym prawdy?
- Jak autko się sprawuje? Wrażenia z jazdy, radzenie sobie z zakrętami i niestety też i polskimi drogami....
Każda informacja będzie pomocna!
Z góry dzięki za pomoc
SPAMU¦
Wysłany: Czw Maj 06, 2010 12:58 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jako że nie mój, ale Violli jest MG TF 2005 rok. to Ci mogę powiedzieć, że:
- części na razie nei było potrzeba, a te blacharskiej dostaniesz w używkach w zaprzyjaźnionych szrotach
- co do usterek silnikowych, chyba jak w każdym innym modelu Rover/MG.
- rdza - jeszcze nie wyłazi
- W MG TF - śruby w zawieszeniu potrafią się ucinać, dlatego warto mieć ze sobą komplet
Części nowe można nabyć w zaprzyjaźnionym sklepie www.tomateam.pl.
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum