Koledze napewno chodziło o typ skrzyni.nie o sprzęgło.skrzynia jest taka sama.co do sprzęgła to nie bede sie spierał bo nie wiem ale sądze ze te 13 mm wielkiej rożnicy by nie robiło.ale pewnie trzeba było by przełożyc też docisk i koło zamachowe
Kapussta23, Sama konstrukcja jest taka sama ale nie wmontujesz skrzyni od Sd do SDI bo jest mniejsze
SD i SDi maja PG1
[ Dodano: Pią Maj 07, 2010 19:51 ]
aha a nie wspominając jeszcze o to ze od SDI jest to skrzynia upgrade czyli więcej mocy wytrzymuje. Jak masz SD do lepiej kupić od SDI a jak masz SDI to szkoda wkładać skrzyni od SD
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Podejrzewam, (nie powołując się na żadne wykresy fizyczno - matematyczne ) że te 13 mm na promieniu zewnętrznym sprzęgła może mieć znaczący wpływ na jego trwałość.
No tak masz racje przełożenia są takie same, ale znalazłełem w archiwumtakie coś;
"W Rave przeglądałem R200, R400 i R600 z silnikami diesla i przełożeń skrzyni biegów. Faktycznie w tych trzech modelach, skrzynie mają takie same przełożenia na wszystkich biegach. Ale za to, różne są przełożenia przekładni głównej (FINAL DRIVE RATIO). W R200 i R400 wynosi ono 3,938:1, natomiast w R600 już 4,200:1."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum