Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 15:04 [R25 i R200] Immo oraz pilot
Witam znow
Mam mały dylemat bo Rave do R25 jakiś kiepski jest mało co jest tam opisane
Mam z swojego R200 ta skrzynkę od Alarmu i IMMO która jest po lewej stronie za skrzynka bezpieczników pod stacyjka + 2 piloty 3TXB --> immo aktywny
W R25 mam alarm pasywny czyli nie trzeba wciskać już na pilocie żeby odpalić Roverka Ale mam tylko jednego pilota 17TN
Pytanie teraz takie do was czy jak wsadzę sobie swojego Boxa z R200 to będzie to działać z moimi pilotami. oczywiście wiem ze nie będzie działać mi przy stacyjce wykrywacz pilota
A drugie pytanie jest tak ze jak zmienię sobie ECU w komorze silnika to w nim nie ma kodu zapisanego do IMMO i nie trzeba od nowa piloty programować lub komputer Bo ten niemieć co mi sprzedał 25 mówił ze jak wsadze sobie Chipy do drugie kompa do R25 i potem zamienię komputery to będę musiał od nowa pilota programować bo mi auto nie zapali. A mi się wydaje ze cale to IMMO i Alarm siedzi tylko w tym Boxie za bezpiecznikami.
Mozę ktoś mi na pytania odpowie
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 15:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Czw Kwi 15, 2010 20:15
Komp też bierze udział w komunikacji z IMO więc wymiana dotyczy kompletu - ECU+IMO+piloty. Co do opisu mała uwaga - w R25 masz imo aktywne a w R200 pasywne.
Sądzę, że mniejszy koszt i problemy to dokupienie drugiego pilota i wprogramowanie do oryginalnych elementów z R25 niż przekładka wszystkiego z R200. Tym bardziej, że może się okazać iż komp z R200 nie będzie chciał poprawnie pracować w R25.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
3TXB jest właśnie AKTYWNE, ztcw, sam mam
Pasywne to to, przy którym trzeba nacisnąć otwieranie na pilocie (w określonych okolicznościach), żeby móc odpalić. W aktywnym wystarczy, że pilot jest w pobliżu
Paul, Mam pytanie czy do IMMO gdzie mam teraz pilota 17TN można zaprogramować pilota 3TXB lub 3TXA Bo mi zostaly te dwa piloty i a mam do 25 tylko jednego i zeby byl jako zapas.
W tedy trzeba będzie naciskać pewno na pilocie żeby odblokować IMMO ale nie jestem pewien czy będzie chciał gadać z IMMO
Wymienię jeszcze zamki (klapa, drzwi oraz stacyjka) w aucie i będę miał dwa klucze
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum