Wysłany: Pon Maj 10, 2010 17:44 [R220SDI 1999] napinacz przy pasku klinowym
witam
strasznie coś piszczy przy pasku klinowym
kumpel mówi ze może to być napinacz
jak psikam WD40 w zębate kółka na których pracuje pasek klinowy chwilowo jest cicho
szczególnie jest głośno jak jest mokro
prosze o pomoc i wskazówki
pozdrawiam
mp
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 10, 2010 17:44 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
piszczy..??? przy pasku klinowym??? szczegolnie gdy jest mokro....
a wykluczyles sam pasek wielorowkowy..?? mozliwe to on 'piszczy' bo sie ślizga po kole pasowym..tymbardziej jak jest mokro...
na ktore koło zembate psikales WD..?? o jakim kole zebatym piszesz..??? nie kojarze zebym mial jakies kolo zembate w swoim roverku..moze chodzi Ci o kolo pasowe..?? wiec ktore kolo pasowe i w czym ten zabieg mialby niby pomoc?? chyba w slizganiu sie owego paska wielorowkowego --pewnie dlatego CI piszczy
kiedy wymieniales pasek wielorowkowy ..??? moze sie rozciagnal
kiedy wymieniales napinacz paska wielorokowego??-moze juz nie spelnia swojej funkcji moze lozysko sie w nich zaciera??
1. zdjąć pasek
2. wyczyscić i ODTŁUŚCIĆ wszystkie koła pasowe
3. sprawdzić pracę napinacza i czy czasem nie zaczyna się "ukosować"
4. załozyc nowy pasek
dzięki za odpowiedzi
psikam WD na koła po których porusza się pasek klinowy
jutro jadę do mechanika , wstępnie powiedział mi że to napinacz powoduje hałas
zażyczył sobie 300zł z wymianą na nowy ? czy nie za dużo ?
michalR, Nie za dużo. Samonapinacz kosztuje od 250-320PLN. Do tego koszt wymiany ok.30PLN. Ja na początku roku zapłaciłem właśnie 300PLN z wymianą.
http://www.allegro.pl/ite..._45_diesel.html
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
psikam WD na koła po których porusza się pasek klinowy
gratuluję pomysłu, na koła niczym się nie psika, dzięki WD nie ma przyczepności paska bo jest tłusty i tylko pogorszyłeś sprawę
psika się wyłącznie na pasek od strony zewnętrznej ale nie WD, są specjalne preparaty do tego
Napinacz paska SKF do Rover serii 200 '96-'00 kosztuje na allegro 260zl
u TomaTeam ten sam kosztuje 283.14 zl .....
mocowany jest sruba 12-sto ramienna na klucz 14-tkie
wiec przy cenie 300zl to sam oddalbym ta robote w rece mechanika
mimo ze awarie silnika usuwam zawsze sam...
ostnio przerabialem problem wykrecenia tego napinacza i reanimowania go
swoja droga zastanawiajace dla mnie jest czemu to takie drogie jest ..???
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum