Pytanie do Was.
Czy silniki diesel i 1100cm3 równie często cierpią na usterki uszczelki pod głowicą?
Gdy miałem 1400 8v to dwa razy robiłem uszczelkę. Po za tym byłem bardzo zadowolony z samochodu.
SPAMU¦
Wysłany: Pon Maj 03, 2010 20:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
diesla nie dotyczy problem uszczelki za to 1.1 uważam za pomyłkę konstruktorów to poprostu ledwo jedzie. Celowałbym w diesla tym bardziej że one są częściej lepiej wyposażone. w dziale sporzedam widzę jakiegoś diesla z Poznania może by w niego wycelować (od razu mówię ze nie znam auta ani właściciela tak tylko się natknąłem )
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Co do samochodów:
1 - prawa lampa jaśniejsza
- brak znaczka na słupku tylnym z lewej strony
- spasowanie przodu
- w ogłoszeniu napisane skórzana tapicerka a na zdjęciach widać welur
- brak podanego przebiegu w ogłoszeniu
+ tempomat??
2. - wyślizgana kierownica i mieszek pod gałką zmiany biegów" wskazuje na więcej niż
110tyś km przebiegu
3. - silnik 1.1 największa pomyłka rovera jak pisał wcześniej sknerko dobry na miasto
+ spasowanie przodu ok
Nr1
Tylne prawe nadkole jest wgniecone czy tak światło załamało sie na rancie
Brak emblematu na lewym tylnym błotniku
Kołpaki od nowszego modelu z kolorowym logo ? O niczym to nie świadczy ale tak zauwazyłem
Czemu on ma czarny korek wlewu oleju
Nr2
Jak już zauważono zużyty mieszek - w podobnym stanie do mojego a mój ma na liczniku 230tyś ( nie wiem czy prawdzine)
Nr3
Jakoś wysoko stoi na spręzynach,
Zwyboru silników wnioskuje ,że szukasz czegoś co MALUTKO pali, proponuje więc odpuścić benzynkę awaryjną i mulowatą. Z dieselka będziesz baaaaardziej zadowolony.
Nie byłem oglądać żadnego z powyższych. Wybieram się w tygodniu na zachód więc może tam coś ładnego znajdę.
Rzeczywiście -ma mało palić. Naczytałem się, że może palić nawet 8litrów ON ale coś mi się nie chce wierzyć. Sprzedawcy mówią, że maks to 5 litrów.
Mój Nissanik Tino 2,2 tdi mieści się w 7litrach.
ja mam dość ciężką do diesla a 6 jeszcze nie przekroczył kulam co miesiąc po 2kkm więc sądzę że mam dość wiarygodne wyniki
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Mar 2010 Posty: 78 Skąd: blisko Niepołomic
Wysłany: Sro Maj 12, 2010 22:24
Mi pali ok. 6,5/100 (30% miasto, 70% trasa), a lekkiej stopy nie mam Przejechałem dopiero ok. 2,5 kkm, ale myślę że ok diesel jest, a przyjemność z jazdy duuuża
Ale wybór napędu sprawa indywidualna, ja szukałem benzyny (+LPG/LPG do założenia), a z ON jestem więcej niż zadowolony
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum