Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Tłumik
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Tłumik
Autor Wiadomość
bys 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 117
Skąd: podlaskie



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 09:01   [R75] Tłumik
Typ: v6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie

Witam
Z uwagi na to że muszę wymienić ostatni tłumik,mam pytanie czy od R75 CDT podejdzie do benzynowego.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Sob Lis 27, 2010 23:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Pon Maj 17, 2010 09:01   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 09:03   

raczej tak
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
bys 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 117
Skąd: podlaskie



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 09:21   

zastanawiam się dla tego że na allegro są inne ceny do CDT jest droższy.Ale ja się zastanawiam nad używką bo oryginały lepiej się chowają w podwoziu.
 
 
sknerko 
Klubowicz





Pomógł: 333 razy
Dołączył: 16 Kwi 2008
Posty: 6617
Skąd: Czempiń/Poznań



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 14:27   

ktoś ostatnio pisał że są walkera zamienniki identyczne z oryginałem i całkiem nie drogie
_________________
wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk" :D
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę :)
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
 
 
 
Kris 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 24 Cze 2001
Posty: 526
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 14:59   

sknerko napisał/a:
ktoś ostatnio pisał że są walkera zamienniki identyczne z oryginałem i całkiem nie drogie


Ja do swojego zakładałem Walkera jakies 2 mc temu, ale powiem jedno - kiła, buczy że masakra (u mnie jest taki jak w 2.5 i 2.0 bęzynka).
 
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 16:01   

Walker nie jest identyczny z oryginałem. Ma mniejsze komory tłumienia, jest mniejszy i ma inny kształt, a to się przekłada na to ,że jest głośniejszy . Tłumiki są liczone i konstruowane do danego silnika i całego jego układu wydechowego , i dlatego nie powinno się zakładać tłumików od innych typów silników.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
hvil
[Usunięty]






Wysłany: Pon Maj 17, 2010 17:45   

ja mam zalozony jakiś zamiennik, juz z takim kupiłem w anglii i strasznie odstaje w dol.
 
 
Kris 




Pomógł: 32 razy
Dołączył: 24 Cze 2001
Posty: 526
Skąd: Ostrołęka



Wysłany: Pon Maj 17, 2010 19:31   

SeniorA napisał/a:
Walker nie jest identyczny z oryginałem. Ma mniejsze komory tłumienia, jest mniejszy i ma inny kształt, a to się przekłada na to ,że jest głośniejszy . Tłumiki są liczone i konstruowane do danego silnika i całego jego układu wydechowego , i dlatego nie powinno się zakładać tłumików od innych typów silników.


do 1.8T jest taki sam jak do 2.0 i 2.5 v6, do 1.8 bez turbo jest inny
 
 
 
bys 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 117
Skąd: podlaskie



Wysłany: Wto Maj 18, 2010 08:47   

Wiec wychodzi na to że lepiej używany oryginał niż nowy Walker.Tylko jest problem z dobrym używanym do benzyniaka bo właśnie najszybciej leci ostatni tłumik.Ale za rady dziękuję.
Pozdrawiam
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Wto Maj 18, 2010 09:45   

bys, jest jeszcze trzecie wyjście, naprawa swojego oryginału. Walker jest głośniejszy, ale można się przyzwyczaić. Ja mam Walkera już 2 lata , po pewnym czasie się wyciszył , a w międzyczasie naprawiłem oryginał.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
bys 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 117
Skąd: podlaskie



Wysłany: Wto Maj 18, 2010 10:04   

Sam to zrobiłeś czy jakiś zakład tłumikarski?.Po za tym zewnętrzne poszycie można naprawić ale gorzej jest jak wnętrzności się rozlały.Ale dzięki za pomysł.Ja na razie zlokalizowałem nie wielkie przedmuchy gdzieś na górnej części tłumika,dolna pierwsza warstwa już praktycznie odpadła ale tu przedmuchów nie ma.
pozdrawiam
 
 
SeniorA 




Pomógł: 591 razy
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 4888



Wysłany: Wto Maj 18, 2010 11:10   

Odciąłem szlifierką zewnętrzne blachy, całość odrdzewiłem,wyciąłem "rzadką" blachę z pierwszej warstwy,przyciąłem i wyprofilowałem nowe kawałki blachy i dałem do pospawania.
Zrobiłem to z ciekawości jak jest zbudowany ten tłumik i czy się da naprawić.
_________________
Andrzej
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZT] Tłumik końcowy
a.h.g Rover serii 75, MG ZT 13 Czw Lip 28, 2011 15:30
Globens
Brak nowych postów [R75] Tłumik sprzęgła
Pieta Rover serii 75, MG ZT 0 Nie Sie 29, 2010 15:19
Pieta
Brak nowych postów [R75] Tłumik końcowy
solkim Rover serii 75, MG ZT 3 Pią Kwi 09, 2010 20:04
przemek199
Brak nowych postów [R75] MG ZTT V6 ZT Back box, tłumik
pajda Rover serii 75, MG ZT 4 Wto Wrz 29, 2009 23:51
Pływak
Brak nowych postów [R75] Końcowy tłumik
HdM Rover serii 75, MG ZT 17 Wto Cze 05, 2007 11:37
HdM



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink